Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Time Tracking Software

Time Tracking Software gør det muligt at spore fakturerbare timer. Disse løsninger kan bruges af professionelle servicevirksomheder til at overvåge projekter enten overordnet eller på opgavebasis samt holde styr på priser for at sikre, at det korrekte beløb faktureres. Time Tracking Software er relaret til Software til automatisering af professionelle tjenester, Projektstyringssoftware, software til Clocking Systems og Workforce Management Software.

Danmark Vis lokale produkter

14 resultater

monday.coms tidsstyringsfunktion kan bruges til at overvåge, hvordan teamet organiserer deres tid, og indsigt kan udnyttes til at administrere prioriteter.
monday.coms brugervenlige tidsstyringsværktøj fungerer problemfrit på den åbne platform og hjælper med at få hvert minut til at tælle. Man kan nemt tænde og slukke for timeren, eller manuelt indtaste den tid, man bruger, for at holde styr på tiden, hvor som helst og når som helst, med virksomhedens mobilapp. Man kan se præcis, hvor meget tid der bruges på hver opgave med fleksible grafer og arbejdsgangeanalyser, så man kan prioritere effektivt. Derefter eksporteres rapporter til Excel, så de kan deles med kunderne og hele teamet, så alle altid er enige. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere.
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
MeisterTask er et enkelt og sikkert opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agile projektledelsesteams af enhver størrelse.
MeisterTask er et webbaseret opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agil projektledelse. En smukt designet grænseflade, intuitiv funktionalitet, indbygget projektdokumentation og problemfri integration med andre forretningsværktøjer gør det til et logisk valg for projektteams, der ønsker at få mere gjort sammen. MeisterTask er en Trusted Cloud-certificeret tjeneste og overholder strenge standarder for privatliv og online datasikkerhed: GDPR i Europa og CCPA i USA. Læs mere om MeisterTask

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring med tidssporing. Bruges af otte millioner virksomheder over hele verden.
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring med tidssporing. Planlægning af arbejdsbyrde, ressourcestyring, rapporter om planlagt tid vs. faktiske tid. Gratis tilbud, fakturering og registrering af fakturerbare timer. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler.
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Enhver tilpasset fridagspolice (f.eks. ”Arbejd hjemmefra”) kan oprettes, og man kan lade sine medarbejdere anmode om deres fridage, når de foretrækker det – web, mobilapp eller endda Slack. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Software til medarbejderovervågning og tidssporing til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask leverer løsninger til medarbejderovervågning for at øge produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Avancerede skærmbillede- og aktivitetsmonitorer samt tidssporingsfunktioner holder teams fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Projektstyring, ressourceplanlægning og projektregnskab i virksomhedskvalitet. Rimelige samlede ejeromkostninger samt hurtig værditilvækst.
Til dem, hvis selvfremstillede system er forældet, hvis app-rod ikke producerer de data, der er brug for, eller dem, der er vokset fra deres produktpakke: VOGSY er vejen frem! Solid projektstyring, ressourceplanlægning, tidssporing og fakturering. Projektregnskab integreret med brugerens økonomisystem. Rapportering fra lead til profit. Skalerbar software, som hurtigt kan tilpasse brugerens skiftende behov. Sikkerhed og pålidelighed i virksomhedskvalitet. Smidig onboarding og hurtig værditilvækst. Ingen forstyrrelser i forretningsførelsen. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Tidssporingsapp med timeseddel, ind-/ud-stempling og fraværsregistrering. Teams hjælpes med at bruge deres tid på en mere effektiv måde.
Tidssporingsprocesserne i virksomheden gøres bedre med tomHRM-appen: Det gøres nemmere at tilføje, redigere, gennemgå og godkende tidsindtastninger, administrere opgaver, registrere fravær, indstemplinger og udstemplinger. Nem sporing af den tid, der bruges på hvert projekt. Denne app integrerer med tomHRMs orlovsstyringsmodul for at administrere medarbejderfravær på en endnu nemmere måde. Læs mere om tomHRM

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Danmark Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien. Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på. Læs mere om Encodify

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Styring af tidsrapport
  • Medarbejderplanlægning
  • Medarbejderdatabase
  • Overtidsberegning
  • Rapportering/analyse
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
  • Sporing af ferie/orlov
  • Opgavestyring