Danmark Vis lokale produkter
9 resultater
monday.coms tidsstyringsfunktion kan bruges til at overvåge, hvordan teamet organiserer deres tid, og indsigt kan udnyttes til at administrere prioriteter. Læs mere om monday.com
monday.coms brugervenlige tidsstyringsværktøj fungerer problemfrit på den åbne platform og hjælper med at få hvert minut til at tælle. Man kan nemt tænde og slukke for timeren, eller manuelt indtaste den tid, man bruger, for at holde styr på tiden, hvor som helst og når som helst, med virksomhedens mobilapp. Man kan se præcis, hvor meget tid der bruges på hver opgave med fleksible grafer og arbejdsgangeanalyser, så man kan prioritere effektivt. Derefter eksporteres rapporter til Excel, så de kan deles med kunderne og hele teamet, så alle altid er enige. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere.
BambooHRs tidssporingssoftware kan gøre tidsindtastningsoplevelsen enkel og nøjagtig for både medarbejdere og ledere. Adgang til indbyggede rapporter for at forstå, hvor mange timer der arbejdes, hvilke projekter der arbejdes på og af hvem. Medarbejdere kan spore timer arbejdet på internettet eller i mobilappen for hurtig og nøjagtig tidsregistrering, og ledelsen kan se og få adgang døgnet rundt. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring med tidssporing. Bruges af otte millioner virksomheder over hele verden.
Bitrix24 er en gratis løsning til opgave- og projektstyring med tidssporing. Planlægning af arbejdsbyrde, ressourcestyring, rapporter om planlagt tid vs. faktiske tid. Gratis tilbud, fakturering og registrering af fakturerbare timer. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Enhver tilpasset fridagspolice (f.eks. ”Arbejd hjemmefra”) kan oprettes, og man kan lade sine medarbejdere anmode om deres fridage, når de foretrækker det – web, mobilapp eller endda Slack. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Software til medarbejderovervågning og tidssporing til virksomheder, teams og freelancere.
Monitask leverer løsninger til medarbejderovervågning for at øge produktiviteten, effektiviteten og ansvarligheden på tværs af teamet. Avancerede skærmbillede- og aktivitetsmonitorer samt tidssporings funktioner holder teams fokuseret på den forhåndenværende opgave. Softwaren er effektiv, men alligevel let, hvilket gør den enkel og nem at bruge. Ledere kan også få adgang til deres dashboard på alle deres enheder for at holde styr på deres team, når som helst og hvor som helst. Monitask kan tilmeldes for at spare tid og penge i dag. Læs mere om Monitask

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Tidssporingsapp med timeseddel, ind-/ud-stempling og fraværsregistrering. Teams hjælpes med at bruge deres tid på en mere effektiv måde.
Tidssporingsprocesserne i virksomheden gøres bedre med tomHRM-appen: Det gøres nemmere at tilføje, redigere, gennemgå og godkende tidsindtastninger, administrere opgaver, registrere fravær, indstempli nger og udstemplinger. Nem sporing af den tid, der bruges på hvert projekt. Denne app integrerer med tomHRMs orlovsstyringsmodul for at administrere medarbejderfravær på en endnu nemmere måde. Læs mere om tomHRM

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikatio n strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Offline tidssporing
  • Fakturering og regninger
  • Overtidsberegning
  • Mobil tidssporing
  • Fakturerbare og ikke-fakturerbare timer