Udvalgt software

Software med flest bedømmelser

Udforsk produkterne med flest brugeranmeldelser i (CX) Customer Experience Software

12 resultater
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere. Læs mere om SurveySparrow
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøg elser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Engager flere kunder på den personlige måde med interaktive videoer. Læs mere om VideoAsk
Vil du vise dig for dine kunder på en måde, der er lige så personlig, som den er skalerbar? Byd folk velkommen ombord, giv support, få feedback og få dybere forbindelser med VideoAsk. Læs mere om VideoAsk

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Mere kundefeedback for levering af en bedre kundeoplevelse. 20 indbyggede integrationer kan bruges til at handle på kundefeedback. Læs mere om Survicate
Survicate er en platform til kundeoplevelsesundersøgelser for virksomheder der skalerer. Kundeoplevelsesværktøjer er ofte enten grundlæggende undersøgelsesværktøjer eller komplekse virksomhedsplatfo rme. Survicate kombinerer det bedste fra begge verdener: Brugervenlighed med effektiv funktionalitet. – NPS, CSAT (kundetilfredshedsscore), CES (kundeindsatsscore) og 12 andre spørgsmålstyper. – Perfekt løsning til SMV'er – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Typeform kan gøre formularer sjove for kunderne, så man får bedre data. Læs mere om Typeform
Hvem ville have troet, at det kunne være en fornøjelse at udfylde en formular eller spørgeundersøgelse? Typeforms smukke interface (som totalt kan tilpasses ens brand) får det til at føles som en behagelig samtale ved at stille ét spørgsmål ad gangen. En bedre kundeoplevelse betyder bedre data. Typeforms er nemme at lave, og med over 120 integrationer kan man sende data automatisk, når man har brug for det. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Zendesk-software til kundeoplevelser hjælper med at komme i kontakt med kunderne på deres foretrukne kanaler og levere smartere service i stor skala.
Zendesk hjælper med at skabe enestående oplevelser og varige forbindelser med moderne kundesupportsoftware. Med praktiske multikanalsfunktioner er det hurtigt og nemt at holde kontakten med kunderne ved hjælp af deres foretrukne apps og enheder. Zendesk er en skalerbar supportløsning, der centraliserer alle samtaler, hvilket gør det nemt for både repræsentanter og kunder. Efter implementeringen rapporterer 60 % af kunderne en stigning i deres CSAT. Det er muligt at slutte sig til revolutionen inden for kundeoplevelser allerede i dag. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Bitrix24 er en platform til styring af kundeoplevelser og kunderelationer, som anvendes af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en af de førende gratis platforme til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Der følger også e-mailmarketing og telefoni med i det gratis abonnement. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Yotpo, en af de førende e-handelsmarkedsføringsplatforme, hjælper tusindvis af brands med at accelerere direkte-til-forbruger vækst. Vores tilgang med en samlet platform integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere. Mærker med Yotpo har mulighed for at skabe smartere, mere konverterende oplevelser, der skaber og opretholder kunderelationer. Vi integrerer med de værktøjer, du bruger hver dag, herunder Google, Instagram, top e-handelsplatforme og resten af din teknologistak. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler. Softwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, kundeoplevelser administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og gennemføre undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPad, tablets, smartphones, online, e-mail og sms. Zonka Feedback gør det enkelt at nå fra kundeoplevelse og -feedback til kundetilfredshed ved at levere en af de førende platforme til måling, analyse og vækst. Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Opret kunderejsekort, personas og interessentkort online. Samarbejd og del rejser med kolleger og præsenter dem for kunder.
Smaply er et rejsekortlægningsværktøj til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre deres kundeoplevelse og udbrede designtænkning i deres organisation. Fleksible redaktører | samarbejde | live deling | feedback mode | professionel eksport | flere personas | dataintegrationer | API | kurser | Support | Indkøb | Coaching timer | Pr. brugerpris | Engelsk & spansk | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Skabeloner & branchespecifikke eksempler Læs mere om Smaply

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS). Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene. Læs mere om Maropost

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-dataindsamling
  • Følelsesanalyse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Forudsigende analyser
  • Feedbackstyring