Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

(CX) Customer Experience Software

(CX) Customer Experience Software (også kendt som CXM eller CEM) hjælper med at indsamle, organisere og spore kundefeedback. Disse løsninger omfatter en bred vifte af applikationer – lige fra værktøjer til indsamling af kundeholdninger til funktioner, der gør det muligt at konvertere tekstbaseret feedback til statistikker, der efterfølgende kan bruges til marketingformål. (CX) Customer Experience Software er relateret til Survey Software, Software til måling af kundetilfredshed og Customer Loyalty Software.

Udvalgt software

Software med flest bedømmelser

Udforsk produkterne med flest brugeranmeldelser i (CX) Customer Experience Software

16 resultater
Engager flere kunder på den personlige måde med interaktive videoer. Læs mere om VideoAsk
Vil du vise dig for dine kunder på en måde, der er lige så personlig, som den er skalerbar? Byd folk velkommen ombord, giv support, få feedback og få dybere forbindelser med VideoAsk. Læs mere om VideoAsk

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Med Jotform Enterprise opgraderes kundeoplevelsen. Man kan nemt oprette spørgeskemaer og apps samt indsamle e-underskrifter og opkræve betalinger. Læs mere om Jotform
Jotform Enterprise giver mulighed for at opgradere og automatisere kundeoplevelsespraksissen. Brugeren kan tilbyde sine eksisterende og potentielle kunder tjenester på et højt niveau og et organiseret onlinearbejdsområde. Man kan nemt oprette formularer og apps samt indsamle e-underskrifter og opkræve betalinger. Med softwaren kan man nemt generere og tilpasse undersøgelser om kundeengagement for at pleje relationer og få indsigt. Med træk og slip kan man tilpasse formularer og apps, så de repræsenterer brandet nøjagtigt. Der kræves ingen viden om design eller kodning. Læs mere om Jotform

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret kundeoplevelsessoftware med over 200+ integrationer. Dit kundeserviceteam kan administrere alle kundeinteraktioner fra en enkelt delt indbakke. Boost dit kundeengagement ved at integrere sociale mediekanaler og drage fordel af ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, analyseværktøjer og mere avancerede funktioner. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange og Forbesfone bruger LiveAgent til at levere den bedste brugeroplevelse til 150 millioner kunder verden over. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Brugeren kan skabe engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede undersøgelser. Softwaren giver virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner mulighed for at indsamle feedback. Læs mere om SurveyLegend
SurveyLegend er næste generation af engagerende, platformsuafhængige og velpræsenterede onlineundersøgelser. Softwaren gør det muligt for virksomheder – store som små – samt enkeltpersoner at skabe mobilvenlige, velpræsenterede undersøgelser. Nu kan brugeren oprette velpræsenterede undersøgelser på sin pc eller tablet, tilpasse udseendet af sin undersøgelse efter ønske samt vise indsamlede data med iøjnefaldende og indsigtsfuld grafik. Oprettelse af spørgeskemaer sker ganske enkelt ved at trække og slippe, og det er ikke nødvendigt at være ekspert i markedsundersøgelser for at bruge værktøjet. Læs mere om SurveyLegend

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Zendesk-software til kundeoplevelser hjælper med at komme i kontakt med kunderne på deres foretrukne kanaler og levere smartere service i stor skala.
Zendesk hjælper med at skabe enestående oplevelser og varige forbindelser med moderne kundesupportsoftware. Med praktiske multikanalsfunktioner er det hurtigt og nemt at holde kontakten med kunderne ved hjælp af deres foretrukne apps og enheder. Zendesk er en skalerbar supportløsning, der centraliserer alle samtaler, hvilket gør det nemt for både repræsentanter og kunder. Efter implementeringen rapporterer 60 % af kunderne en stigning i deres CSAT. Det er muligt at slutte sig til revolutionen inden for kundeoplevelser allerede i dag. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Typeform kan gøre formularer sjove for kunderne, så man får bedre data.
Hvem ville have troet, at det kunne være en fornøjelse at udfylde en formular eller spørgeundersøgelse? Typeforms smukke interface (som totalt kan tilpasses ens brand) får det til at føles som en behagelig samtale ved at stille ét spørgsmål ad gangen. En bedre kundeoplevelse betyder bedre data. Typeforms er nemme at lave, og med over 120 integrationer kan man sende data automatisk, når man har brug for det. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Bitrix24 er en platform til styring af kundeoplevelser og kunderelationer, som anvendes af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en af de førende gratis platforme til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Der følger også e-mailmarketing og telefoni med i det gratis abonnement. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Yotpo, en af de førende e-handelsmarkedsføringsplatforme, hjælper tusindvis af brands med at accelerere direkte-til-forbruger vækst. Vores tilgang med en samlet platform integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere. Mærker med Yotpo har mulighed for at skabe smartere, mere konverterende oplevelser, der skaber og opretholder kunderelationer. Vi integrerer med de værktøjer, du bruger hver dag, herunder Google, Instagram, top e-handelsplatforme og resten af din teknologistak. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler. Softwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, kundeoplevelser administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og gennemføre undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPad, tablets, smartphones, online, e-mail og sms. Zonka Feedback gør det enkelt at nå fra kundeoplevelse og -feedback til kundetilfredshed ved at levere en af de førende platforme til måling, analyse og vækst. Læs mere om Zonka Feedback

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Mere kundefeedback for levering af en bedre kundeoplevelse. 20 indbyggede integrationer kan bruges til at handle på kundefeedback.
Survicate er en platform til kundeoplevelsesundersøgelser for virksomheder der skalerer. Kundeoplevelsesværktøjer er ofte enten grundlæggende undersøgelsesværktøjer eller komplekse virksomhedsplatforme. Survicate kombinerer det bedste fra begge verdener: Brugervenlighed med effektiv funktionalitet. – NPS, CSAT (kundetilfredshedsscore), CES (kundeindsatsscore) og 12 andre spørgsmålstyper. – Perfekt løsning til SMV'er – Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.). – Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug. Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Opret kunderejsekort, personas og interessentkort online. Samarbejd og del rejser med kolleger og præsenter dem for kunder.
Smaply er et rejsekortlægningsværktøj til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre deres kundeoplevelse og udbrede designtænkning i deres organisation. Fleksible redaktører | samarbejde | live deling | feedback mode | professionel eksport | flere personas | dataintegrationer | API | kurser | Support | Indkøb | Coaching timer | Pr. brugerpris | Engelsk & spansk | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Skabeloner & branchespecifikke eksempler Læs mere om Smaply

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS). Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene. Læs mere om Maropost

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Dashboard
  • Kundesegmentering
  • Styring af negativ feedback
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Tilpasselige felter
  • Engagementssporing
  • Notifikationer i realtid
  • Visualisering af data
  • Tilpasselige skabeloner