Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

IT servicesoftware

IT-servicesoftware hjælper udbydere af IT-tjenester ved at understøtte salg, implementering og levering af tjenester samt fakturering ved at automatisere administrationen af feltarbejde og teknikere. Disse løsninger er ofte ITIL-kompatible, fleksible og brugerdefinerbare, mens de også er designet til at lade organisationer fokusere på at levere tjenester og reducere deres omkostninger. Se Dispatch Software og Field Service Management Software for relaterede softwareløsninger.

5 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Udgivelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicekatalog
  • Håndtering af billet
  • Overvågning i realtid
  • Problemhåndtering
  • Styring af overholdelse
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
Zendesk Support er en af de førende ITSM-løsninger i skyen, der er bygget med CMDB-konceptet som det centrale element.
Zendesk Support er en af de førende ITSM-løsninger i skyen, der er bygget med CMDB-konceptet som det centrale element. Softwaren kombinerer kritiske aktiver som informationssystemer, lokale oplysninger, selvbetjening og arbejdsgange i en enkelt interface uden vanskeligheder. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Udgivelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicekatalog
  • Håndtering af billet
  • Overvågning i realtid
  • Problemhåndtering
  • Styring af overholdelse
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Udgivelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicekatalog
  • Håndtering af billet
  • Overvågning i realtid
  • Problemhåndtering
  • Styring af overholdelse
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede IT-serviceapplikationer uden kodning.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede IT-serviceapplikationer uden kodning. Rangeret som en af de førende af Forrester Research, har alt-i-en-platformen alt, man har brug for til digital omstilling af forretningsdrift og arbejdsgange. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Udgivelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicekatalog
  • Håndtering af billet
  • Overvågning i realtid
  • Problemhåndtering
  • Styring af overholdelse
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Udgivelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Servicekatalog
  • Håndtering af billet
  • Overvågning i realtid
  • Problemhåndtering
  • Styring af overholdelse
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring