18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

IT servicesoftware

IT-servicesoftware hjælper udbydere af IT-tjenester ved at understøtte salg, implementering og levering af tjenester samt fakturering ved at automatisere administrationen af feltarbejde og teknikere. Disse løsninger er ofte ITIL-kompatible, fleksible og brugerdefinerbare, mens de også er designet til at lade organisationer fokusere på at levere tjenester og reducere deres omkostninger. Se Dispatch Software og Field Service Management Software for relaterede softwareløsninger.

7 resultater
Zendesk Support er en af de førende ITSM-løsninger i skyen, der er bygget med CMDB-konceptet som det centrale element.
Zendesk Support er en af de førende ITSM-løsninger i skyen, der er bygget med CMDB-konceptet som det centrale element. Softwaren kombinerer kritiske aktiver som informationssystemer, lokale oplysninger, selvbetjening og arbejdsgange i en enkelt interface uden vanskeligheder. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
Jira Service Management er en ITSM-software, der frigør højhastighedsteams til hurtigt og sammen at levere fantastiske serviceoplevelser.
Jira Service Management er en ITSM-løsning, der frigør højhastigheds IT-, udviklings-, drifts- og forretningsteams. Styrkede teams kan levere fantastiske serviceoplevelser uden kompleksiteten ved traditionel ITSM og koordinere indsatsen for endnu større effekt gennem Jiras åbne samarbejdsplatform. Strømlinede arbejdsgange, automatiseringsregler, køer, SLA'er og en selvbetjeningsportal styrker alle IT-, udviklings-, drifts- og forretningsteams til at levere exceptionel servicestyring i stor skala uden siloer. Læs mere om JIRA Service Management

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Pipefy er en kodnings-fri software til styring af arbejdsgange, der gør forretningsprocesser såsom indkøb, onboarding og rekruttering problemfri, så rekvirenter, udførende og ledere er mere effektive. Ved at give ikke-tekniske medarbejdere mulighed for at skabe og automatisere arbejdsgange uden IT-support, øger Pipefy hastigheden og giver resultater af højere kvalitet. Pipefy bruges nu i mere end 150 lande, og af virksomheder i alle størrelser og ledende virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede IT-serviceapplikationer uden kodning.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af brugerdefinerede IT-serviceapplikationer uden kodning. Rangeret som en af de førende af Forrester Research, har alt-i-en-platformen alt, man har brug for til digital omstilling af forretningsdrift og arbejdsgange. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Vidensstyring
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Styring af overholdelse
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Styring af arbejdsgange
  • Håndtering af billet
  • Udgivelsesstyring
  • Opgavestyring
  • Lagerstyring
  • Real-Time Monitoring