2 resultater
Zendesk Support er en af de førende software til håndtering af klager, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk er en af de førende software i skyen til håndtering af klager, der er udviklet med supportmedarbejdere i tankerne. Brugeren kan nemt løse anmodninger og spore kundeklager på alle kanaler: SMS, internettet, mobilapp, telefon, e-mail og sociale medier. AI-drevne arbejdsgange giver supportmedarbejdere adgang til alle kundeinteraktioner, herunder dem, der spores fra mere end 700 appintegrationer. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Sporing af kundeklager
  • Problemsporing
  • Routing
Bitrix24 er en gratis løsning inden for CRM og klagestyring, som anvendes af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en gratis løsning inden for CRM og klagestyring, og bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede/mobile/open source-udgaver er tilgængelige. Multi-kanal kundeservice, e-mail, telefoni, online live chat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre mobile messagingsystemer understøttes. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Sporing af kundeklager
  • Problemsporing
  • Routing