Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Complaint Management Software

Complaint Management Software hjælper med at spore, holde styr på og imødekomme kundeklager samt maksimerer produktiviteten for de ansatte, som arbejder direkte med kunderne. Disse løsninger kendetegnes ved deres evne til præcist at registrere, klassificere og videresende klager, hvilket både understøtter god teamkommunikation og sikrer overholdelsen af regler. Complaint Management Software er relateret til Software til styring af kundetilfredshed, Customer Service-software og Help Desk Software.

6 resultater

Zendesk Support er en af de førende software til håndtering af klager, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk er en af de førende software i skyen til håndtering af klager, der er udviklet med supportmedarbejdere i tankerne. Brugeren kan nemt løse anmodninger og spore kundeklager på alle kanaler: SMS, internettet, mobilapp, telefon, e-mail og sociale medier. AI-drevne arbejdsgange giver supportmedarbejdere adgang til alle kundeinteraktioner, herunder dem, der spores fra mere end 700 appintegrationer. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
LiveAgent er et avanceret omnichannel-klagehåndteringssystem designet til at hjælpe virksomheder med at holde styr på problemer og give en bedre kundeoplevelse. Vores hybride billetsystem giver dig fuld kontrol over, hvordan dine agenter interagerer med dine kunder gennem flere kommunikationsstrømme. Brug den universelle indbakke til at integrere alle kommunikationskanaler i én samlet postkasse. Hvor meget koster LiveAgent, spørger du? Kun $9 om måneden! Prøv de første 14 dage gratis! Intet kort nødvendigt! Start din 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat
Bitrix24 er en gratis løsning inden for CRM og klagestyring, som anvendes af otte millioner virksomheder verden over.
Bitrix24 er en gratis løsning inden for CRM og klagestyring, og bruges af otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede/mobile/open source-udgaver er tilgængelige. Multi-kanal kundeservice, e-mail, telefoni, online live chat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack og andre mobile messagingsystemer understøttes. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat
IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat
Software til kvalitetsstyring, dokumentstyring, workflowstyring, risikostyring, capa-styring og processtyring.
ManualMaster hjælper organisationer med effektivt at skabe, administrere og distribuere deres politikker, procedurer, processer og andre dokumenter. Dens brugervenlige grænseflade giver brugerne mulighed for nemt at oprette og redigere dokumenter og arbejdsgange, hvilket sikrer konsistens og compliance på tværs af organisationen. Det tilbyder avancerede funktioner såsom versionskontrol, automatiserede meddelelser og rapporteringsmuligheder, hvilket gør det nemt at spore dokumentrevisioner og sikre overholdelse af lovgivningen. Læs mere om ManualMaster

Egenskaber

  • Kvalitetssikring
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Problemsporing
  • Selvbetjeningsportal
  • Feedbackstyring
  • Håndtering af supportbillet
  • E-mailstyring
  • Sporing af interaktion
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Live chat