17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Issue Tracking Software

Issue Tracking Software hjælper organisationer med at overvåge, håndtere og løse problemer i en lang række forskellige afdelinger, lige fra økonomiafdelinger til helpdesks. Disse applikationer holder styr på problemer lige fra identifikation til fejlløsning, genererer rapporter, sikrer virksomhedens compliance og optimerer udnyttelsen af ressourcer. Issue Tracking Software er ofte webbaseret og kompatibelt med andre softwareapplikationer. Se Bug Tracking Software, Complaint Management Software og Help Desk Software for relaterede løsninger.

5 resultater

Zendesk Support er en af de førende helpdesk-software, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk er en af de førende helpdesk-software i skyen, der er udviklet til at spore og løse kundeproblemer. Brugeren kan nemt løse anmodninger og følge kundeproblemer på alle kanaler: SMS, internettet, mobilapp, telefon, e-mail og sociale medier. Her vises, hvorfor mere end 200.000 teams af alle størrelser, som Uber, Slack og LendingClub, bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Tilbagevendende problemer
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Udstedelsesrevision
  • Opgavestyring
  • Opdateringer i realtid
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Tilbagevendende problemer
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Udstedelsesrevision
  • Opgavestyring
  • Opdateringer i realtid
Spor kundeforespørgsler med vores Live Chat / ticketing system og vind kunder ved at levere fremragende kundeservice med LiveAgent.
Spor ethvert kundeproblem med LiveAgent, en fuldt udstyret helpdesk- og billethåndteringssoftware. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk-software fuld af avancerede funktioner, herunder live chat, ticketing, indsigtsfulde rapporter, tidsregistrering, over 200 problemfri integrationer, en selvbetjeningsportal og et centraliseret dashboard. Virksomheder som BMW, Yamaha og Huawei bruger LiveAgent til at levere den bedste kundeoplevelse til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet, ingen kontrakter. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Tilbagevendende problemer
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Udstedelsesrevision
  • Opgavestyring
  • Opdateringer i realtid
Sporing af problemer, sporing af fejl, sporing af problemer? Det bliver gjort nemmere med Bitrix24.
Søger man et af de bedste gratis software til projektsporing? Bitrix24 er en populær, gratis projektledelsesplatform, der er tilgængelig på 18 sprog og anvendes af over 6 millioner organisationer i 187 lande. Bitrix24 kan spore næsten alt vedrørende projekter, herunder fejlsporing, problemsporing eller klientsporing, men det er nemmere at oprette en gratis Bitrix24-konto og se selv. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Tilbagevendende problemer
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Udstedelsesrevision
  • Opgavestyring
  • Opdateringer i realtid
IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Tilbagevendende problemer
  • Rapportering og statistik
  • Styring af vidensbase
  • Advarsler/eskalering
  • Prioritering
  • Udstedelsesrevision
  • Opgavestyring
  • Opdateringer i realtid