3 resultater
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Dashboard
  • Advarsler/eskalering
  • Udstedelsesrevision
  • Styring af vidensbase
  • Opgavestyring
Zendesk Support er en af de førende helpdesk-software, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk er en af de førende helpdesk-software i skyen, der er udviklet til at spore og løse kundeproblemer. Brugeren kan nemt løse anmodninger og følge kundeproblemer på alle kanaler: SMS, internettet , mobilapp, telefon, e-mail og sociale medier. Her vises, hvorfor mere end 200.000 teams af alle størrelser, som Uber, Slack og LendingClub, bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Dashboard
  • Advarsler/eskalering
  • Udstedelsesrevision
  • Styring af vidensbase
  • Opgavestyring
Sporing af problemer, sporing af fejl, sporing af problemer? Det bliver gjort nemmere med Bitrix24.
Søger man et af de bedste gratis software til projektsporing? Bitrix24 er en populær, gratis projektledelsesplatform, der er tilgængelig på 18 sprog og anvendes af over 6 millioner organisationer i 187 lande. Bitrix24 kan spore næsten alt vedrørende projekter, herunder fejlsporing, problemsporing eller klientsporing, men det er nemmere at oprette en gratis Bitrix24-konto og se selv. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Tildelingsstyring
  • Dashboard
  • Advarsler/eskalering
  • Udstedelsesrevision
  • Styring af vidensbase
  • Opgavestyring