17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

ITSM tool

Software til ITSM Tools, også kendt som Information Technology Service Management-software, hjælper med administrationen af både intern og ekstern IT-support. Disse applikationer guider IT-organisationer gennem processen med planlægning, design, udvikling, levering og understøttelse af disse tjenester. Software til ITSM Tools er relateret til kategorier som Help Desk Software og IT-servicesoftware.

6 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring
Zendesk tilbyder en af de førende løsninger til kundeservice i branchen.
Zendesk tilbyder en af de førende løsning til kundesupport i branchen. Softwaren øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % i enhver skala. Alle kundeinteraktionerne er samlet i én enkelt, dynamisk interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og en komplet kundehistorik. Det er hurtigt at komme i gang og endnu hurtigere at se resultater. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring
Zoho Assist giver en enkel og ligetil brugergrænseflade til at oprette forbindelse til fjerncomputere overalt på kloden.
Få adgang til din computer eller mobilenhed fra hvor som helst og når som helst ved hjælp af Zoho Assist; din one-stop-løsning til fjernsupport, skærmdeling og uovervåget adgang. Kom i gang i dag med en af branchens mest sikre, pålidelige og overkommelige software. Kræver ingen forudgående installation. Support på tværs af platforme tilgængelig. Fungerer på tværs af enheder. Understøtter alle større web-proxies og firewalls. Læs mere om Zoho Assist

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring
On-prem & cloud-baseret unified endpoint management- og sikkerhedsværktøj, der hjælper med at administrere organisationens slutpunkter fra en enkelt konsol.
Endpoint Central er en samlet endpoint-administrationsløsning, der hjælper med at administrere servere, bærbare computere, desktops, smartphones og tablets fra en central placering. Ved at bruge enten en on-premise eller en cloud-baseret UEM kan du automatisere regelmæssige endpoint management rutiner som installation af patches, implementering af software, billedbehandling og implementering af OS, administrer mobiler og BYOD-enheder, fjernfejlfinding, moderne administration og meget mere! Den har også en mobilapp, der giver dig mulighed for at administrere endepunkter hvor som helst, når som helst! Læs mere om ManageEngine Endpoint Central

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring
Pipefy er software til processtyring uden kode, der sætter alle i stand til selv at skabe og automatisere effektive arbejdsgange.
Pipefy er en kodnings-fri software til styring af arbejdsgange, der gør forretningsprocesser såsom indkøb, onboarding og rekruttering problemfri, så rekvirenter, udførende og ledere er mere effektive. Ved at give ikke-tekniske medarbejdere mulighed for at skabe og automatisere arbejdsgange uden IT-support, øger Pipefy hastigheden og giver resultater af højere kvalitet. Pipefy bruges nu i mere end 150 lande, og af virksomheder i alle størrelser og ledende virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af online databaseapplikationer uden behov for at skulle skrive kode.
Caspio er en af verdens førende lav-kodningsplatforme til opbygning af ITSM-systemer (IT-servicestyringssystemer) og -applikationer uden kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Aktivitetssporing
  • Kontrakt-/licensstyring
  • Servicekatalog
  • Konfigurationsstyring
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af vidensbase
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Advarsler/eskalering
  • Udgivelsesstyring