3 resultater
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday sales CRM
Med monday.com kan man organisere og strømline alt arbejde, uanset om det er kontakter, kundeemner, salg, muligheder eller projekter. Man kan vælge den mest optimale visning til at spore salgsfremgang . Man kan se, hvor mange aftaler der er ved hvert stadie, hvor mange aftaler hver salgsrepræsentant har, eller enhver anden rapport, der vil hjælpe med at arbejde bedre. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Opkaldslistestyring
  • Præstationsstyring
  • Registrering af kundeemne
  • Styring af kundeemner
  • Multikanal-kommunikation
Med mere end otte millioner brugere er Bitrix24 en af verdens førende salgsplatforme.
Med mere end otte millioner brugere er Bitrix24 en af verdens førende salgsplatforme. Den leveres med mere end tredive værktøjer til interne salgsfolk, inklusive bl.a. callcenter, lead management, lead distribution, e-mailmarketing, tilbud, fakturaer, salgstragt, salgsrapporter, automatisering af forretningsprocesser, delte kalendere, opgave, dokument- og salgsteamledelse. Bitrix24 er tilgængelig på engelsk, tysk, spansk, portugisisk, kinesisk, russisk og andre sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opkaldslistestyring
  • Præstationsstyring
  • Registrering af kundeemne
  • Styring af kundeemner
  • Multikanal-kommunikation
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Opkaldslistestyring
  • Præstationsstyring
  • Registrering af kundeemne
  • Styring af kundeemner
  • Multikanal-kommunikation