18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Reputation Management Software

Reputation Management Software hjælper organisationer med at holde styr på, hvad der bliver sagt om dem og deres produkter på forskellige blogs samt sociale netværk og i forskellige medier. Analysefunktionerne i Reputation Management Software gør det muligt for marketingafdelinger at måle og vurdere forbrugernes reaktioner på marketingkampagner og hjælper virksomheder med bedre at planlægge fremtidige reklamefremstød. Reputation Management Software er relateret til Brand Management Software og Værktøjer til sociale netværk.

3 resultater
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Med Yotpo ejer og styrer du alt dit indhold. Moderation kan udføres selv eller automatiseres med AI. Visning af kundeindhold på vigtige konverteringspunkter på tværs af dit websted ved hjælp af brugerdefinerede widget-indstillinger. Yotpo tilbyder en komplet, integreret oplevelse i én platform, der giver dig ultimativ kontrol over, hvordan din virksomhed indsamler, viser og markedsfører med UGC. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Følelsesanalyse
  • Styring af kundeoplevelser
  • Svarstyring
  • Sporing af søgeord
  • Rapportering/analyse
  • Anmeldelsesforespørgsel
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-distribution
  • Review Sharing
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Følelsesanalyse
  • Styring af kundeoplevelser
  • Svarstyring
  • Sporing af søgeord
  • Rapportering/analyse
  • Anmeldelsesforespørgsel
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-distribution
  • Review Sharing
Det nemmeste værktøj til sporing af kundetilfredshed i realtid baseret på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyder et enkelt dashboard til sporing af kundetilfredshed på tværs af forskellige lokationer pr. forskellige sporingskilder (medarbejdere, salgskanaler eller produktgrupper) udover at forbedre Google Anmeldelser-bedømmelsen. Det har nyttige funktioner, herunder standard flersproget NPS-undersøgelse, klar til at dele links og QR-koder, intelligent omdømmeforbedring og sporing af placering og kilde. Læs mere om RapidNPS

Egenskaber

  • Følelsesanalyse
  • Styring af kundeoplevelser
  • Svarstyring
  • Sporing af søgeord
  • Rapportering/analyse
  • Anmeldelsesforespørgsel
  • Styring af negativ feedback
  • Multikanal-distribution
  • Review Sharing