Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Reputation Management Software

Reputation Management Software hjælper organisationer med at holde styr på, hvad der bliver sagt om dem og deres produkter på forskellige blogs samt sociale netværk og i forskellige medier. Analysefunktionerne i Reputation Management Software gør det muligt for marketingafdelinger at måle og vurdere forbrugernes reaktioner på marketingkampagner og hjælper virksomheder med bedre at planlægge fremtidige reklamefremstød. Reputation Management Software er relateret til Brand Management Software og Værktøjer til sociale netværk.

2 resultater

Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Med Yotpo ejer og styrer du alt dit indhold. Moderation kan udføres selv eller automatiseres med AI. Visning af kundeindhold på vigtige konverteringspunkter på tværs af dit websted ved hjælp af brugerdefinerede widget-indstillinger. Yotpo tilbyder en komplet, integreret oplevelse i én platform, der giver dig ultimativ kontrol over, hvordan din virksomhed indsamler, viser og markedsfører med UGC. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Anmeldelsesgenerering
  • Kampagnestyring
  • Følelsesanalyse
  • Svarstyring
  • Brandsporing
  • Undersøgelser og feedback
  • Anmeldelsesforespørgsel
  • Styring af kundeoplevelser
  • Deling af anmeldelser
Det nemmeste værktøj til sporing af kundetilfredshed i realtid baseret på NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS tilbyder et enkelt dashboard til sporing af kundetilfredshed på tværs af forskellige lokationer pr. forskellige sporingskilder (medarbejdere, salgskanaler eller produktgrupper) udover at forbedre Google Anmeldelser-bedømmelsen. Det har nyttige funktioner, herunder standard flersproget NPS-undersøgelse, klar til at dele links og QR-koder, intelligent omdømmeforbedring og sporing af placering og kilde. Læs mere om RapidNPS

Egenskaber

  • Anmeldelsesgenerering
  • Kampagnestyring
  • Følelsesanalyse
  • Svarstyring
  • Brandsporing
  • Undersøgelser og feedback
  • Anmeldelsesforespørgsel
  • Styring af kundeoplevelser
  • Deling af anmeldelser