Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Employee Scheduling Software

Employee Scheduling Software hjælper virksomheder med at organisere og administrere personalets arbejdsplaner. Employee Scheduling-løsninger viser ofte arbejdsplaner for forskellige medarbejdere side om side for at give ledere mulighed for nemt at matche opgaver til folk med det relevante kvalifikationsniveau. Denne software giver også medarbejderne mulighed for at få realtidsadgang til deres og deres kollegers arbejdsplaner, foretage ændringer i systemet direkte fra planlægningsgrænsefladen og holde planlægningsprocessen ajour med de seneste oplysninger. Employee Scheduling Software er relateret til Appointment Scheduling Software, Planlægning software og Workforce Management Software.

Danmark Vis lokale produkter

8 resultater

Brugerdefinerede løsninger kan opbygges på monday.com Work OS, så man kan planlægge alt, hvad medarbejderne arbejder på, med et enkelt blik.
På monday.com Work OS kan ledere nemt tildele opgaver og hurtigt spore fremskridt for alle igangværende projekter, så de har en sandhedskilde i realtid for alle teamets arbejde. Implementering af platformens tidslinjevisning for planlægning af teamets arbejde, så man aldrig går glip af en deadline. Til sidst kan man generere grafer direkte på platformen for at visualisere, hvordan teammedlemmer anvender tid, og brug indsigter til at prioritere mere effektivt. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler.
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Med Sage HR skal man blot oprette og redigere vagter efter behov og derefter underrette sine medarbejdere med et klik på en knap.
Et paradigmeskift, hvor der er tale om vagtplanlægning, kan opleves. Nej, det behøver ikke at være kedeligt. Man kan blot oprette og redigere vagter og derefter give sine medarbejdere besked med et klik på en knap. Alle har adgang til deres tidsplaner fra både web- og mobilapps. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer.
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau. Læs mere om niikiis

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Mobil adgang
  • Lønstyring
  • Beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Skemafordeling
  • Vagtbytte
  • Medarbejderstyring
  • Styring af tidsrapport
  • Kalenderstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Beskeder/meddelelser
  • Styring af fremmøde