Filtrer resultater (7)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
7 resultater
Brugerdefinerede løsninger kan opbygges på monday.com Work OS, så man kan planlægge alt, hvad medarbejderne arbejder på, med et enkelt blik.
Læs mere om monday.com
På monday.com Work OS kan ledere nemt tildele opgaver og hurtigt spore fremskridt for alle igangværende projekter, så de har en sandhedskilde i realtid for alle teamets arbejde. Implementering af platformens tidslinjevisning for planlægning af teamets arbejde, så man aldrig går glip af en deadline. Til sidst kan man generere grafer direkte på platformen for at visualisere, hvordan teammedlemmer anvender tid, og brug indsigter til at prioritere mere effektivt.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler.
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana.
Læs mere om Calamari
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
Med Sage HR skal man blot oprette og redigere vagter efter behov og derefter underrette sine medarbejdere med et klik på en knap.
Et paradigmeskift, hvor der er tale om vagtplanlægning, kan opleves. Nej, det behøver ikke at være kedeligt.
Man kan blot oprette og redigere vagter og derefter give sine medarbejdere besked med et klik på en knap. Alle har adgang til deres tidsplaner fra både web- og mobilapps.
Android- og iOS-apps er tilgængelige.
Læs mere om Sage HR
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer.
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed.
Læs mere om HRnest
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau.
Læs mere om niikiis
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed.
I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer.
Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem.
Læs mere om Smartplan
...
Læs mere
Egenskaber
- Rapportering/analyse
- Medarbejderplanlægning
- Skemafordeling
- Vagtbytte
- Online tidsstempling
- Sporing af ferie/orlov