18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Appointment Scheduling Software

Appointment Scheduling Software strømliner processen med planlægning af kunde- og patientaftaler samt møder. Effektiviteten fremmes ved at eliminere dobbeltreservationer og automatisere planlægningen af gentagne og faste aftaler. De ansatte får adgang til både deres egne og kollegernes arbejdsplaner, mens de samtidig kan foretage systemændringer direkte i planlægningsinterfacet og garantere, at patienterne sikres den mest fordelagtige aftaleplanlægning. Appointment Scheduling Software indeholder ofte påmindelsesværktøjer, der hjælper med at sikre fremmøde til planlagte møder og aftaler. Appointment Scheduling Software er relateret til Employee Scheduling Software, Medical Scheduling Software og Software til onlinereservation.

8 resultater
Fresha er verdens førende bookingsoftware til saloner, spabade og wellnessvirksomheder, som er anvendt af mere end 450.000 fagfolk over hele verden. Læs mere om Fresha
Fresha er verdens førende bookingsoftware til saloner, spabade og wellnessvirksomheder, som er anvendt af over 450.000 fagfolk i over 120 lande. Fresha er designet til at forenkle driften og øge væksten, og tilbyder en intuitiv, alt-i-én-platform til at administrere aftaler, strømline betalinger og forbedre kundeoplevelser. Øg dit salg og tiltræk nye kunder ved at acceptere onlinebookinger direkte via Google-søgning, dine Facebook- og Instagramsider og din hjemmeside. Kunderne holdes nemt ajour via automatiserede beskeder, e-mails og mobilappen. Fresha giver også virksomheder mulighed for at øge omsætningen med indbyggede marketingværktøjer, funktioner til kundeadministration og valgfri betalingsbehandling. Uanset om du er selvstændig behandler eller driver en virksomhed med flere lokationer, tilbyder Fresha de værktøjer, du har brug for for at få succes – alt samlet ét sted. Læs mere om Fresha

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
Bitrix24 er en gratis platform til aftaleplanlægning, der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og open source-udgaver.
Bitrix24 er en gratis platform til aftaleplanlægning, der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile og open source-udgaver. Brug for gratis, ubegrænset aftaleplanlægning? Bitrix24, er et af de forende, gratis CRM-systemer med delte kalendere og planlægningssystem. Kundestyring, markedsførings- og kampagneværktøjer, SMS-påmindelser og meget mere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
Effektiv software til planlægning af aftaler for travle professionelle. Kunderne kan selv bestille services online døgnet rundt, og man kan sige farvel til udeblivelser!
Lader kunderne planlægge en gratis konsultation, reservere og betale for tjenester og tilmelde sig events online – døgnet rundt fra enhver enhed. Vcita er ideel til mindre virksomheder, lokale serviceudbydere og konsulenter, og leveres med en brugerdefinerbar planlægningsside, hvor kunder kan se mulige tjenester og opdateret tilgængelighed samt en personlig kundeportal. Den opretter nemt forbindelse til egen hjemmeside, lokale fortegnelser, e-mail og sociale medier, så man kan få flere kundeemner og mere salg. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
Booknetic er et plugin til booking af aftaler til WordPress designet til automatisering af online aftaler.
Booknetic er et multi-purpose planlægningssystem og WordPress Appointment Booking Plugin, der hjælper med at planlægge aftaler med kunder. Det er bestselleren "Kalender" plugin på CodeCanyon markedspladsen. Den er ideel til mange virksomheder fra forskellige brancher, såsom negle/hår/spa/skønhedssaloner; fitnessrum/fitnessstudier; medicinske/tandlægeklinikker; psykolog/terapeut kontorer; danse/kunst/tatoveringsstudier; juridiske konsulentfirmaer; autoreparationer mv. Læs mere om Booknetic

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
Bookingsoftware med online aftaler, kundestyring. Forretningsautomatisering og gratis booking side.
EasyWeek er en bookingsoftware, der tilbyder gratis og professionelle planer for forskellige forretningsområder. Med funktioner som aftaleplanlægning, vedligeholdelse af kundedatabase, teamplanlægning og automatiseret marketingstyring, gør systemet det lettere at administrere forretningsprocesser. EasyWeek booking-appen, tilgængelig for iOS og Android, integrerer problemfrit med Facebook, Google Business, Google Maps og andre tjenester, mens en gratis web booking-side er inkluderet i hver plan for at maksimere online aftalebookninger. Denne omfattende softwareløsning bidrager til at forbedre forretningsresultater og øge overskuddet. Læs mere om EasyWeek

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
ALT DIN SALON BEHØVER Tidsbooking, kasse, betalingsterminal og hurtige udbetalinger - alt i samme kontrakt.
TIDSBOOKING, KASSE OG BETALINGSTERMINAL Book Salon er en nordisk virksomhed, der tilbyder tidsbooking, kasse- og betalingsterminal, med speciale i wellness-, skønheds- og frisørbranchen. Over 2 000 saloner bruger allerede Book Salon. Når du bruger Book Salon i din salon, får du på en gang alle de tjenester, der er nødvendige for at drive en succesfuld virksomhed. Alt du behøver i én kontrakt. Læs mere om Book Salon

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler
Multi-kalender og multi-bruger online aftale management software
Softvision Agenda er en cloud-software til styring af online aftaler. Systemet giver virksomheder mulighed for at acceptere online reservationer gennem en enkel, fuldt tilpasselig hjemmeside. Det er muligt at administrere flere kalendere for de forskellige medarbejdere i virksomheden. Den har et aftalepåmindelsessystem via e-mail og SMS, tillader synkronisering med Google Kalender og integration med din hjemmeside. Læs mere om Softvision Agenda

Egenskaber

  • Database for kunder
  • Gruppeplanlægning
  • Tilbagevendende aftaler
  • Kalenderstyring
  • Mobil adgang
  • Online betalinger
  • Rapportering og statistik
  • Automatiseret planlægning
  • Styring af aftaler