Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Virtual Data Room Software

Virtual Data Room Software giver mulighed for sikker deling af vigtige finansielle og juridiske dokumenter og følsomme kundeoplysninger. Denne type software anvendes af advokatfirmaer, revisionsfirmaer, kommercielle ejendomshandlere og enhver virksomhed, der ønsker at sikre, at rettidig omhu følges. Typiske funktioner i Virtual Data Room Software omfatter adgangskontrol med muligheden for at tilbagekalde adgang efter behov og sikker arkivering. For relaterede løsninger, se Dokumentstyring software.

3 resultater

FORDATA Virtual Data Room giver mulighed for hurtig, sikker og exceptionelt velunderstøttet dataudveksling, hvilket resulterer i bedre transaktioner. Læs mere om FORDATA VDR
Vi er den mest betroede udbyder af virtuelle datarum i Europa. FORDATA er mere end bare en platform til sikkert deling af fortrolige dokumenter. Vores ekspertise og vellykkede gennemførelse af over 1200 projekter har indbragt anerkendelse og støtte fra investeringsbankfolk, investeringsmedarbejdere og advokater. Vi ønsker, at hver eneste af dine transaktioner skal være nøjagtigt som du har planlagt det. Ved at bruge vores tjenester lover vi dig arbejdskomfort, ro i sindet og absolut sikkerhed. #FORDATAteam er her for DIG. Læs mere om FORDATA VDR

Egenskaber

  • Sikker filfremviser
  • Klassifikation af dokumenter
  • Samarbejdsværktøjer
  • Revisionsspor
  • Masseuploading
  • Træk og slip
  • Multifaktorgodkendelse
  • Sikker datalagring
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
Salgsteams bruger PandaDoc til at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handlen, mens de leverer en god købsoplevelse.
PandaDoc har givet salgsteams mulighed for at forbedre arbejdsgange, indsigt og hastighed forbundet med handler, mens der leveres en god købsoplevelse. Over 35.000 kunder bruger PandaDocs' alt-i-en-software til dokumentautomatisering, der strømliner processen med at oprette, godkende og e-signere forslag, tilbud og kontrakter. PandaDoc hjælper med at forenkle processer og øge effektiviteten på tværs af hele organisationen, når man integrerer sine eksisterende CRM-, betalings- og fillagringsapps i en enkelt arbejdsgang. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Sikker filfremviser
  • Klassifikation af dokumenter
  • Samarbejdsværktøjer
  • Revisionsspor
  • Masseuploading
  • Træk og slip
  • Multifaktorgodkendelse
  • Sikker datalagring
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter
Kan installeres i skyen eller på lokation til mere end 20 brugere. Versionskontrol, arbejdsgang, web, desktop- og mobilklar. Gratis API
FileHolds ”sky” eller ”lokation” er for store organisationer i brancher, der har brug for informationsforvaltning, dvs. produktions- og sundhedsbranchen. FileHold kan skaleres for at understøtte tusindvis af brugere og millioner af dokumenter. Desktop MS Office-integration, browser- og mobilklar. Man holder den intellektuelle ejendom sikker med tofaktorgodkendelse og e-signaturer med serviceorienteret arkitektur. Driften kan forbedres, tid og penge kan spares med dokumentscanning, versionskontrol, løsninger til OCR- og dokumentarbejdsgange. Læs mere om FileHold

Egenskaber

  • Sikker filfremviser
  • Klassifikation af dokumenter
  • Samarbejdsværktøjer
  • Revisionsspor
  • Masseuploading
  • Træk og slip
  • Multifaktorgodkendelse
  • Sikker datalagring
  • Dokumentstyring
  • Søgning/filter