Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Work Order Software
Work Order Software inkluderes ofte som en del af omfattende pakker bestående af Field Service Management Software, Dispatch Software eller Maintenance Management Software. Der findes dog også applikationer, som kan bruges enkeltstående. Denne software gør det muligt at planlægge, spore og rapportere om serviceanmodninger, sende teknikere ud på opgaver, identificere forsinkede løsninger og spore færdiggørelsestiden samt kvaliteten af det udførte arbejde. Nogle applikationer giver også mulighed for fakturering af specifikke arbejdsordrer. Work Order Software anvendes til automatisering af opgavefordeling for teams, som arbejder med vedligeholdelse af bygninger og køretøjsflåder, eller virksomheder, der udfører forskelligt feltarbejde. Læs mere Læs mindre
Filtrer resultater (3)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
3 resultater
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids.
Læs mere om Wrike
...
Læs mere
Egenskaber
- Forebyggende vedligeholdelse
- Citater/estimater
- Afsendelsesstyring
- Mobil adgang
- Kalenderstyring
- Rapportering og statistik
- Fakturering og regninger
- Planlægning af vedligeholdelse
- Lagerstyring
- Ledelse af tekniker
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget).
Læs mere om Odoo
...
Læs mere
Egenskaber
- Forebyggende vedligeholdelse
- Citater/estimater
- Afsendelsesstyring
- Mobil adgang
- Kalenderstyring
- Rapportering og statistik
- Fakturering og regninger
- Planlægning af vedligeholdelse
- Lagerstyring
- Ledelse af tekniker
eMaint CMMS hjælper vedligeholdelsesteams med at forbedre effektiviteten og reducere omkostningerne til vedligeholdelsesdrift. Planlæg en gratis demo online i dag.
Konfigurer det skybaserede eMaint CMMS, så det passer til din organisations unikke behov. Optimer arbejdsgange, automatiser PM'er, og sørg for tilgængelighed af reservedele til kommende arbejdsordrer. Generer reguleringsrapporter hurtigt, og brug eMaint-dashboardet til at se arbejdsordrestatus og backlog på en enkelt skærm. Dokumenter løbende forbedringsmilepæle og øget aktivpålidelighed. Få fjernadgang til aktivdata fra hvor som helst ved hjælp af en pc, bærbar computer eller mobilenhed.
Læs mere om eMaint CMMS
...
Læs mere
Egenskaber
- Forebyggende vedligeholdelse
- Citater/estimater
- Afsendelsesstyring
- Mobil adgang
- Kalenderstyring
- Rapportering og statistik
- Fakturering og regninger
- Planlægning af vedligeholdelse
- Lagerstyring
- Ledelse af tekniker