17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Live chat software

Live Chat Software gør organisationer i stand til at engagere sig med deres kunder i realtid. Disse applikationer kan bruges til ydelse af kundesupport, leadgenerering og øgelse af kundeengagement. Brugerne får adgang til widgets, som kan integreres med eksisterende websteder, samt mere robuste enkeltstående løsninger, der gør virksomheder i stand til at spore kundeinteraktioner, kunderespons og deres konverteringsrate.

8 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en helpdesk og live chat-løsning med mere end 200 native integrationer. Strømlin alle forretningskommunikationskanaler og administrer kundeinteraktioner fra en enkelt delt teamindbakke. Nyd integrationer af sociale medier, en kraftfuld chat-widget, chat-routing, chathistorik, standardsvar, pålidelig billetsalg og mere avancerede funktioner. LiveAgents helpdesk-løsning leverer de bedste kundeoplevelser til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, uden brug af kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Zendesk tilbyder en af branchens førende live chatsoftware, der er hurtig at implementere og nem at bruge.
Zendesk tilbyder en af branchens førende live chatsoftware, som er hurtig at implementere og nem at bruge. Det giver mulighed for at levere dialogbaseret support i realtid på internettet, mobilen og i apps som WhatsApp. Det er problemfrit at parre med Zendesks kundesupportløsning for at reducere kundernes ventetider og øge effektiviteten. Svartider kan være så hurtige som 30 sekunder, og repræsentanternes ydeevne kan forbedres med 25 % efter et skift til Zendesk. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Gratis livechat- og kontaktcentersoftware, der bruges af over otte millioner virksomheder. Leveres også med gratis CRM og e-mailmarketing.
Hvis man leder efter gratis livechat-software til egen hjemmeside, vil man måske elske Bitrix24. For det første betyder gratis faktisk gratis –, man kan have så mange chatsessioner, som man har brug for, uden begrænsninger. For det andet er den gratis udgave ikke begrænset til en enkelt chatagent. Man får 12 chatagenter gratis. For det tredje er Bitrix24 et fuldt udstyret omnichannel-kontaktcenter. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Multi-channel live chat løsning med chatbots, vidensbase, automatiske invitationer, gruppechats og meget mere.
Chaport er en moderne live chat-løsning med chatbots, auto-invitationer, vidensbase, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offline beskeder, gruppechats og meget mere. Den er designet som en moderne messenger for at gøre kommunikation med kunder lige så nem og behagelig som at chatte med venner. Desuden giver det web-, desktop- og mobilapps, så du kan chatte med kunder fra enhver enhed og placering. Læs mere om Chaport

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere. Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web. Læs mere om Chaty

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Overførsler/routing
  • Mobil adgang
  • Transskriptioner/chathistorik
  • Multikanal-kommunikation
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Faste svar
  • Automatiske svar
  • Tredjepartsintegrationer