17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Sales Enablement Software

Sales Enablement Software er en betegnelse for værktøjer til indholdsskabelse og kommunikation, som hjælper salgsteams med at præsentere produktinformation for mulige kunder, engagere potentielle leads og generelt styrke deres performance. Disse løsninger bygger bro mellem salg og marketing for at sikre, at salgsteamet altid har adgang til de nyeste, opdaterede materialer. Sales Enablement Software omfatter præsentationsværktøjer og applikationer til implementering af gamification-elementer, mens brugerne også får adgang til samarbejdsfokuserede løsninger til redigering og deling af indhold.

14 resultater
En alt-i-en-løsning, hvor salgsteams giver sælgere indhold og træning til at engagere købere – og til at tilføje meningsfuld værdi. Læs mere om Showpad
En alt-i-en-løsning til salgsaktivering, hvor salgsteams giver sælgere indhold og træning til at engagere købere – og tilføje værdi under hver interaktion. Showpad Enablement Operating System®️ hjælper med at opbygge tillid hos køberne og øger omsætningen. Softwaren integrerer nemt med eksisterende arbejdsgange, processer og teknologi, og AI-drevne funktioner kan benyttes til at forbedre salgsindhold og coaching. Showpad eOS®️ er betroet af 1.200 kunder på tværs af mellemstore og store virksomheder i mere end 50 lande. Læs mere om Showpad

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Salgsledere og salgsrepræsentanter kan gives den indsigt, de har brug for til at foretage smartere virksomhedsbeslutninger.
PandaDocs salgsaktiveringssoftware er designet til at give salgsteams bedre mulighed for at sælge effektivt og øge den overordnede produktivitet. Softwaren bedømmes konsekvent som en af de ti vigtigste salgsaktiveringsplatforme, der giver synlighed i salgscyklussens kritiske stadie, automatiserer arbejdsgange, sporer teamaktivitet i realtid og meget mere. PandaDoc er intuitiv og integreres med mere end 25 af de bedste virksomhedsværktøjer, herunder mere end et dusin CRM'er. Læs mere om PandaDoc

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Bitrix24 er gratis salgsaktiveringssoftware, der bruges af over otte millioner virksomheder verden over
Bitrix24 er gratis software til salgsaktivering, der leveres med over 35 salgsværktøjer. Den er selvfølgelig bygget op omkring et kraftfuldt CRM-system, men er mere end blot en CRM. For det første kommer den med salgsstyrketræningsværktøjer. For det andet registrerer den automatisk al kommunikation med kunder, hvad enten det er via telefon eller e-mail. Det betyder, at en ny sælger hurtigt kan lære om enhver kunde ved blot at lytte til tidligere opkaldsoptagelser eller ... Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Salgsteams kan gives en fordel med samarbejdsbaseret læring. Onboarding af nye medarbejdere, træning af medarbejderne i at pitche sikkert og skalering af bedste praksis.
Salgsteams kan gives en fordel med samarbejdsbaseret læring. Hurtig onboarding af nye medarbejdere, træning af sælgere, der kan pitche selvsikkert og dele bedste praksis i stor skala. Med 360Learning kan alle oprette og opdatere kurser, så medarbejderne er et skridt foran på markedet. Man kan sørge for, at alle medarbejdere er klar til showtime med øvelse i pitching på video. Levering til tiden, relevant træning med smarte anbefalinger i Salesforce, og måling af effekten ved at inkorporere statistikker direkte i Salesforce-rapporter. Læs mere om 360Learning

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday CRM

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Lessonly fra Seismic er uddannelsessoftware, der benyttes af mere end tre millioner lærende og 1000 virksomheder til at lære nyt, blive bedre og arbejde mere effektivt.
Lessonly fra Seismic er en kraftfuld og enkel software til onboarding og aktivering, der hjælper teams med at lære nyt, blive bedre og arbejde mere effektivt. Softwaren benyttes af mere end tre millioner lærende i 1000 førende virksomheder, herunder UScellular og Zendesk, til at dele viden og styrke bedste praksis. Oven i det hjælper softwaren med at øge produktiviteten og halvere onboarding-tiden. Andre funktioner inkluderer: brugervenlig lektionsoprettelse, indsigt til at spore målinger samt coaching-funktionalitet til at give feedback i stor skala. Læs mere om Lessonly

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Nemme videochats så man kan opbygge målgruppens tillid i stor skala.
Interaktioner ansigt til ansigt er endnu mere værdifulde i dag. Videomediets styrke kan udnyttes til at hjælpe med at konvertere leads, få autentiske anbefalinger, screene jobansøgere eller engagere målgruppen. VideoAsk kan gøre det nemt at foretage hurtige videochats i skyen, hvilket gør personlige interaktioner skalerbare. Der er også tekst- og lydbaserede muligheder, når video ikke er muligt, samt multiple-choice, betalingsmuligheder og meget mere. Læs mere om VideoAsk

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Brugeren kan strømline sine processer, oprette smarte skabeloner, og indsætte dem hvor som helst med en tastaturgenvej
Text Blaze giver brugerne mulighed for at gemme smarte udsnit og indsætte dem hvor som helst ved hjælp af tastaturgenveje. Text Blaze er praktisk for alle, der før har været nødt til at gentage den samme besked eller arbejdsgang (takke-e-mails, feedback, svar på spørgsmål osv.). Det er blot at skrive den relevante genvej, og så klarer Text Blaze resten. Deling af skabeloner er med til at sikre ensartet kommunikation. Skabeloner kan indeholde dynamisk indhold (f.eks. dags dato), pladsholdere, formler, betinget tekst og meget mere. Mulighed for at prøve det allerede i dag. Læs mere om Text Blaze

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde.
Frigør salgsbrillansen med Klyck - en dynamisk platform til indholdsstyring, playbooks og problemfri samarbejde. Find nemt det rette indhold til enhver situation, del det problemfrit med potentielle kunder og teammedlemmer, og få indsigt i, hvordan dit indhold klarer sig. Klyck sikrer, at dine samtaler forløber problemfrit, at aftaler skrider hurtigere frem, og at tiden ikke spildes. Indholdsarkivet gør det nemt at organisere indhold med filtre, tags, kategorier og mere. Udnyt indholdsanalyse til at få indsigt i engagement og brug, og følg, hvordan potentielle kunder interagerer med dit indhold. Giv dit team redskaberne til succes med organiserede trin til salg og centralisér aftaler med vores digitale salgsrum. Læs mere om Klyck

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Præstationsstyring
  • Indholdsbibliotek
  • Samarbejdsværktøjer
  • Automatisering af proces/arbejdsgang
  • Engagementssporing
  • E-mailstyring
  • Lead Scoring
  • CRM Integration
  • Sales Planning