18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Dashboard software

Dashboard Software giver dig mulighed for at forbinde data fra forskellige systemer og applikationer i én centraliseret grænseflade. Bi Værktøjer kan bruge Dashboard Software til at vise korrelationer og forbindelser mellem forskellige data. Disse systemer giver muligheder for værdifuld forretningsindsigt, produktivitet og forbedret effektivitet. Virksomheder, der er interesseret i Dashboard Software, kan også drage fordel af Bi Værktøjs-software, Business Performance Management Software og Workflow Management Software.

7 resultater
Stoler på af teams fra 2 til 20.000 til at planlægge, spore og samarbejde om arbejde, tilbyder Jira hvert team de bedste værktøjer og praksisser til vækst.
Jira er det førende agile projektstyringsværktøj for alle teams til at planlægge, spore og håndtere ethvert projekt. Tilpas arbejdsgange til dit teams processer, integrer med over 3.000 apps, automatiser enhver opgave eller proces med få klik, og slip af med trivielle opgaver med AI. Som din eneste sandhedskilde forbinder Jira problemfrit teams, der bygger software, med dem, der lancerer og understøtter den, så du aldrig mister overblikket over fremskridt eller kontekst. Og med en gratis udgave kan teams på op til ti brugere udnytte al Jiras kraft uden omkostninger, for evigt. Læs mere om Jira

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores dashboardværktøj.
Asana er et dashboardværktøj, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Oprettelse af egne, tilpassede kontrolpaneler med træk-og-slip-kasser, så man hurtigt kan se alt teamets arbejde.
På monday.coms åbne platform kan der oprettes kontrolpaneler i løbet af få minutter med færdiglavede skabeloner. Eller der kan tilføjes kolonner, widgets og apps for fuldt ud at tilpasse kontrolpanelet til ens egen arbejdsgange, uanset hvor unikke de måtte være. Med fuld synlighed vil man være i stand til at reducere lange e-mailtråde og møder, mens teamet får lavet endnu mere. Alt-i-en-platformen, som teams faktisk vil nyde at bruge, monday.coms kontrolpaneler er stærke og tilbyder løsninger til virksomheder. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Caspio er en af verdens førende platforme, der ikke kræver meget kodning til opbygning af online databaseapplikationer.
Caspio er en af de førende platforme til opbygning af interaktive web-dashboards nesten uden kodning. Alt-i-en-platformen har alt, hvad man behøver for at transformere forretningsdrift og arbejdsgange digitalt. Den omfatter en integreret database i skyen, en visuel applikationsbygger, sikkerhed i virksomhedsklassen, overholder lovgivning og har en skalerbar global infrastruktur. Se hvorfor over 15.000 virksomheder verden over stoler på Caspio. Det kan prøves gratis. Læs mere om Caspio

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Low-code-platform, som gør det muligt at skabe interne værktøjer og forretningsapps baseret på eksisterende datakilder.
Hvad er UI Bakery, og hvad kan det bruges til? UI Bakery er et brugervenligt UI-byggeværktøj, der giver mulighed for at skabe interne værktøjer og forretningsapps. Det giver brugeren adgang til en række skabeloner, faste widgets og andre UI-komponenter, som kan bruges i opbygningen af apps. Med dataforbindelse og API-integration kan brugeren nemt forbinde den front-end, der er oprettet i UI Bakery, med sine databaser, API'er og tredjepartstjenester. UI Bakery håndterer også alt, der har med UI-biblioteker at gøre. Læs mere om UI Bakery

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter
Crunchr er en af de mest intuitive virksomhedsløsning til medarbejderanalyser, strategisk arbejdsstyrkeplanlægning og HR-dashboards.
Crunchr er en SaaS-løsning til medarbejderanalyse, strategisk arbejdsstyrkeplanlægning og HR-dashboards. Den giver handlingsorienteret indsigt på tværs af alle HR-domæner. Crunchrs indbyggede datasø konsoliderer data fra forskellige systemer til ét stilrent sted, og alle relevante målinger er allerede indbygget i løsningen. Hvordan kan turnover reduceres? Tilbydes der lige løn? Crunchr giver mulighed for at besvare store talentspørgsmål på få sekunder. Læs mere om Crunchr People Analytics

Egenskaber

  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Funktioner/beregninger
  • Import/eksport af data
  • Resultatkort
  • Præstationsmåling
  • Beskeder/meddelelser
  • Visualisering af data
  • Rapportering/analyse
  • Widgets
  • Søgning/filter