Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Punch List Software

Punch List Software hjælper byggepladsingeniører med at organisere og prioritere problemer. Punch List Software gør det nemt ved gennemgange og inspektioner hurtigt at notere problemer og uddelegere reparationer til mandskaber og underleverandører på byggeriet. Punch List Software er relateret til Regnskabssoftware til byggeri, Construction Estimating Software og Projektstyringssoftware til byggeri.

3 resultater

Brugeren kan oprette teamets brugerdefinerede mangelliste på en samarbejdsplatform, hvor det er muligt at tildele opgaver, markere status og prioritere i realtid.
Brugeren kan oprette en mangelliste på en samarbejdsplatform, hvor denne kan tildele opgaver, markere status og prioritere i realtid. monday.com er designet til at tilpasse sig teamets behov og giver brugeren mulighed for at tilføje 30+ forskellige kolonner, så man kan få vist alle de oplysninger, der er brug for for at få projektet færdigt til tiden og inden for budgettet. Derefter kan man trække indsigt ud af arbejdsgangen med intuitive dashboards, der gør det lettere at spore forsinkelser, entreprenørproblemer og maskinmangler, så det bliver tydeligt, hvor der er plads til forbedringer. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kommentarer/notater
  • Dokumentstyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Kommentarer/notater
  • Dokumentstyring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Kommentarer/notater
  • Dokumentstyring