Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Madlevering software

Madlevering software giver ejere af restaurant- og leveringsservice webbaserede værktøjer til at markedsføre og administrere madbestillinger. Madlevering software omfatter normalt en online kundeportal til at placere madbestillinger, leverandørtjenester til at administrere menuer og leverancer og betalingsbehandlingsfunktioner. Virksomheder, der har brug for Madlevering software, kan også drage fordel af Restaurant Management Software og Restaurant POS Software.

2 resultater

Mulighed for at føje onlinebestillinger til restaurantens websted på få minutter. Brugeren kan administrere indgående bestillinger, afhentninger og madlevering fra en simpel mobilapp.
Brugeren kan tage imod onlinebestillinger af afhentning, madlevering og bordservice fra en enkel og elegant platform. Det er muligt at opdatere menuer og priser, se salgsrapporter og lancere markedsføringskampagner på tværs af flere restauranter fra enhver webbrowser. Det hele er gjort let og ligetil med GloriaFood. Brugeren kan oprette en gratis konto og føje onlinebestilling til restaurantens websted på få minutter. Læs mere om GloriaFood

Egenskaber

  • Loyalitetsprogram
  • Køkken-/menustyring
  • Routing
  • Ordrestyring
  • Rapportering/analyse
  • Mobil adgang
  • Afsendelsesstyring
  • Sporing af levering
  • Lagerstyring
Brugere kan strømline madlevering med salgsstedet Oracle Simphonys Integrate Oracle GloriaFood-onlinebestilling gratis.
Salgsstedet Oracle Simphony gør restaurantens madlevering effektiv, nem og rentabel. Det skybaserede salgssted hjælper restauranter med nemt at administrere onlineordrer, køkkendrift, lagerbeholdning, menuer, leveringspersonale og tredjeparter, loyalitetsprogrammer og meget mere på én enkelt platform. Analyser i realtid er inkluderet, så man altid har en finger på pulsen i forhold til salg, omkostninger og leveringspartneres performance. Simphonys åbne API og omfattende markedsplads i skyen giver ubegrænset fleksibilitet og behændighed. Læs mere om Simphony POS

Egenskaber

  • Loyalitetsprogram
  • Køkken-/menustyring
  • Routing
  • Ordrestyring
  • Rapportering/analyse
  • Mobil adgang
  • Afsendelsesstyring
  • Sporing af levering
  • Lagerstyring