17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Call Tracking Software

Brug Capterra i Danmark til at finde den bedste Call Tracking Software for din virksomhed.

2 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative kundeoplevelsessoftwareløsning. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundekommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, hybride billetstreams og mere. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange eller Forbesfone bruger LiveAgent til at levere kundewow til 150 millioner slutbrugere verden over. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsdirigering
  • CRM
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Konverteringssporing
  • Sporing af søgeord
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Optagelse af opkald med Agile CRM – Foretagelse, modtagelse, optagelse og analysering af opkald uden at forlade CRM. Med Agiles indbyggede optagelse af opkald og avancerede telefonfunktioner kan man sige farvel til halv huskede telefonopkald, forbedre salgspræstationen og altid være på forkant med og kunderelationer. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsdirigering
  • CRM
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Konverteringssporing
  • Sporing af søgeord
  • Opkaldstransskription
  • Opkaldsovervågning
  • IVR Software