Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Customer Engagement Software

Customer Engagement Software hjælper marketingfolk og virksomhedsejere med at spore kundeoplevelser via personliggjort og engagerende indhold. Customer Engagement Software indeholder ofte værktøjer til sikring af kundeengagement på digitale/mobile platforme, livechat, tilføjelse af gamification-funktioner, personliggørelse af webindhold og oprettelse af dynamiske formularer. Relaterede værktøjer kan findes i kategorierne CRM Software, Customer Loyalty Software, Software til styring af kundetilfredshed, Gamification Software og Blog Software.

16 resultater

Man kan skabe gode kundeoplevelser med undervisning og levere strategiske, værdifokuserede kundeundervisningsprogrammer med LearnUpon LMS. Læs mere om LearnUpon
Man kan styrke langsigtede relationer og kundernes vækst gennem én enkelt brugerfokuseret løsning i LearnUpon LMS. Kunderne kan få de nødvendige værktøjer med guidet onboarding fra begyndelsen; med værdidrevne produktressourcer kan man sikre, at kunderne er loyale på langt sigt; supportforespørgsler kan reduceres, så teamet kan have mere proaktive samtaler med kunderne. Man kan måske endda opbygge sit eget kundeakademi. Læs mere om LearnUpon

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Zendesk Support er en af de førende helpdesk-software, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
LiveAgent er en prisvindende kundeengagement-applikation designet specifikt til virksomheder, der ønsker at skabe enestående oplevelser med deres kunder på tværs af alle kundeforetrukne kanaler. LiveAgent tilbyder kraftfulde rapporteringsfunktioner, brugervenlige værktøjer og tilpassede skabeloner, der hjælper dit team med at engagere sig effektivt med kunderne i realtid for at reducere kundeafgang. Kom i gang i dag med en gratis 30 dages prøveperiode og opdag, hvorfor så mange virksomheder bruger LiveAgent! Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Oprettelse af smukke formularer og spørgeundersøgelser (og meget mere). Målgruppen får den oplevelse, de fortjener, så man får de data, man har brug for.
Bedre data og indsigter kan fås med smukke formularer, som kunderne rent faktisk nyder at udfylde. Fra leadgenerering til kundefeedback, og alle trin derimellem, Typeform kan det hele med interaktive formularer, der kan tilpasses. Gennem integration med mere end 120 apps er det nemt at tage Typeform ind i ens individuelle arbejdsgang. Det bedste af det hele er, at det er nemt: ingen kodning, ingen onboarding. Og sikkerhed i virksomhedsklassen holder al data sikkert. Læs mere om Typeform

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com er et skybaseret Work OS baseret, hvor teams skaber arbejdsgangs-apps på få minutter til at køre deres processer, projekter og hverdagsarbejde. Teams danner arbejdsgange og projekter uden kodning med en adaptiv platform, der automatiserer manuelt arbejde og forbinder teams i et digitalt arbejdsrum. Platformens funktioner omfatter: tilpasbare skabeloner til arbejdsgange, tidsstyring, automatiseringer, kontrolpaneler og integrationer med populære værktøjer. Flere end 100.000 virksomheder over hele verden benytter monday.com. Læs mere om monday CRM

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Yotpo, en af de førende e-handelsmarkedsføringsplatforme, hjælper tusindvis af brands med at accelerere direkte-til-forbruger vækst. Vores tilgang med en samlet platform integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere. Mærker med Yotpo har mulighed for at skabe smartere, mere konverterende oplevelser, der skaber og opretholder kunderelationer. Vi integrerer med de værktøjer, du bruger hver dag, herunder Google, Instagram, top e-handelsplatforme og resten af din teknologistak. Læs mere om Yotpo

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Automatisering af dine kundeaftaleaktiviteter på få minutter med skabeloner, der er klar til brug. Pipefy kan prøves gratis.
Pipefy er en kode-fri workflow automatiserings software, der sætter ledere i stand til at skabe og automatisere arbejdsgange uden tekniske færdigheder. Kundeengagementet kan forbedres med Pipefy ved at standardisere arbejdsgange, automatisere e-mails, strømline kundeanmodninger og optimere din onboarding-proces med en intuitiv, brugervenlig platform uden kodning. Du kan følge i fodsporene på virksomheder som Visa, IBM, Volvo, Santander og Kraft Heinz. Forøgelse af hastigheden, opnåelse af resultater af højere kvalitet og datadrevne beslutninger kan foretages Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse. SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles. Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe. Læs mere om SurveySparrow

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Engager flere kunder på den personlige måde med interaktive videoer.
Vil du vise dig for dine kunder på en måde, der er lige så personlig, som den er skalerbar? Byd folk velkommen ombord, giv support, få feedback og få dybere forbindelser med VideoAsk. Læs mere om VideoAsk

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Brugeren kan ubesværet indsamle løbende kundeindsigt for at øge engagementet, forbedre produkterne og styrke fortalervirksomhed.
Survicate er en brugervenlig undersøgelsessoftware til kontinuerligt kundeengagement. • Brugeren kan tilpasse undersøgelser til e-mail, websted, i produktet eller apps • Mulighed for at forbinde native integrationer • Fremmer teamsamarbejde • Brugeren kan samle indsigt gennem hele brugerrejsen • Mulighed for at automatisere feedback, spore målinger • Brugeren kan reagere på feedback for at reducere kundeafgang, forbedre produkter og strategisere markedsføring • Mulighed for at forbedre kundeengagement ved at forstå og adressere kundernes behov Læs mere om Survicate

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Opret kunderejsekort, personas og interessentkort online. Samarbejd og del rejser med kolleger og præsenter dem for kunder.
Smaply er et rejsekortlægningsværktøj til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre deres kundeoplevelse og udbrede designtænkning i deres organisation. Fleksible redaktører | samarbejde | live deling | feedback mode | professionel eksport | flere personas | dataintegrationer | API | kurser | Support | Indkøb | Coaching timer | Pr. brugerpris | Engelsk & spansk | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Skabeloner & branchespecifikke eksempler Læs mere om Smaply

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS). Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene. Læs mere om Maropost

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat
Alt-i-en-marketingsoftwareløsning til udvikling af datadrevne, specialtilpassede og automatiserede kunderejser via flere kanaler.
Mobile Marketing Cloud er en alt-i-en-softwareløsning, der giver marketingfolk mulighed for at skabe suveræne kunderejser, som øger engagement og konvertering. Løsningen omfatter en indbygget kundedataplatform, et enkelt e-mailværktøj, funktioner til automatisering af marketing, landingssider og adgang til alle mobilkanaler såsom SMS, WhatsApp, RCS, Viber, Voice og Push. Den gør det nemt for marketingfolk at udvikle personlige og relevante kampagner på dine kunders foretrukne kanaler. Læs mere om Mobile Marketing Cloud

Egenskaber

  • Kommunikationsstyring
  • Multikanal-kommunikation
  • Rapportering/analyse
  • Feedbackstyring
  • Kundehistorik
  • Live chat