18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Fildelingsprogrammer

Fildelingssoftware giver brugerne muligheden for hurtigt og sikkert at dele data på tværs af virksomheder og med eksterne partnere. Denne software gør det muligt at synkronisere data på tværs af enheder, tilgå filer og information fra ethvert sted og løse problemer med lagring af data. Brugere, der ønsker yderligere hjælp, kan med fordel tage et kig på Samarbejdssoftware, Document Management-software, Content Management-software og Portal Software.

Danmark Vis lokale produkter
13 resultater
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
monday.com er en platform, hvor teams deler filer og kommunikerer i kontekst om alt fra enkle opgaver til komplekse porteføljer.
monday.com Work OS er en samarbejdsplatform, der giver teams mulighed for at dele og diskutere filer i forbindelse med deres projekter. Fordi monday.com integreres med G-Suite, Microsoft og Adobe Creative Cloud, kan man nemt holde styr på alt teamets arbejde på ét centralt sted. Derefter kan man oprette tilpassede automatiseringer for at notificere teammedlemmer om, når der foretages ændringer for at strømline feedbackprocessen. En smart måde at styre et team på – monday.com leverer effektivitet uden besvær. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er tid til at sige farvel til endeløse e-mailkæder med store vedhæftede filer. Brugeren kan gemme, uploade og dele mediefiler: dokumenter, billeder, fotos og videoer. Alle de visuelle oplysninger kan kortlægges på én tavle! Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Bitrix24 har gratis fildeling for 12 personer. Fra 5GB til ubegrænset (ja, ubegrænset) lagerplads.
Bitrix24 er en gratis fildelings- og dokumenthåndteringsplatform, der bruges af otte millioner virksomheder. Bitrix24 kan også installeres på stedet, installeres den på egen server og kildekoden kan ændres, om nødvendigt. Uanset om det vælges som gratis eller betalt udgave, skybaseret eller selv-hostet, får man det samme sæt funktioner: desktop-apps til pc og Mac, mobilapps til iOS og Android, online og offline redigering, dokumenthåndtering med fleksible adgangsrettigheder og meget mere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
FORDATA Virtual Data Room giver mulighed for hurtig, sikker og exceptionelt velunderstøttet dataudveksling, hvilket resulterer i bedre transaktioner.
Vi er den mest betroede udbyder af virtuelle datarum i Europa. FORDATA er mere end bare en platform til sikkert deling af fortrolige dokumenter. Vores ekspertise og vellykkede gennemførelse af over 1600 projekter har indbragt anerkendelse og støtte fra investeringsbankfolk, investeringsmedarbejdere og advokater. Vi ønsker, at hver eneste af dine transaktioner skal være nøjagtigt som du har planlagt det. Ved at bruge vores tjenester lover vi dig arbejdskomfort, ro i sindet og absolut sikkerhed. #FORDATAteam er her for DIG. Læs mere om FORDATA VDR

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Filemail er en sikker cloud-baseret filoverførselsløsning. Den er i overensstemmelse med en række mandater, kontrollerbare spor, administrations- og adgangsrettigheder.
Filemail er en sikker cloud-baseret filoverførselsløsning, som du kan bruge til at sende filer af enhver størrelse med ubegrænset antal modtagere, downloads og båndbredde. Den bruges af professionelle, SMB og virksomheder. Nogle af vores funktioner omfatter: 1. Mulighed for at sende filer af enhver størrelse 2. Apps til alle de store platforme 3. Overholder en række globale og regionale mandater: GDPR, HIPAA, ISO27001, SOX, FISMA, GLBA+, GPG13 4. Admin- og adgangsrettigheder, meddelelser samt fuldstændige kontrollerbare spor Læs mere om Filemail

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Send store filer: Det er hurtigt, nemt og sikkert : Overfør dine fotos, videoer og store filer på op til 200 GB pr. overførsel til dine kontakter.
Send store filer - det er hurtigt, nemt og sikkert : Overfør dine fotos, videoer og store filer på op til 200 GB pr. overførsel til dine kontakter. TransferNow er en sikker platform til at sende og dele dine fotos, dine ferievideoer, din yndlingsmusik samt dine personlige og professionelle dokumenter. Tag dine filer med dig overalt, hvor du går, og del dem nemt med dine venner, kolleger og familie, så I alle kan få hurtig adgang til de samme oplysninger! Læs mere om TransferNow

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Den bedste app til restaureringsentreprenører. Mulighed for at dokumentere og rapportere hele historien om tab af ejendom hurtigt og nemt direkte fra lokationen.
Encircle gør dokumentation af lokation hurtig og nem for restaureringsentreprenører. Mobilappen er designet til at blive brugt ved kilden til en ejendomsskade – uanset omstændighederne – med få klik og nem navigation. Brugeren kan registrere billeder, videoer, noter, plantegninger, fugtmålinger, tørrelog, indholdsoversigter, e-signaturer og meget mere – og samle det hele i en professionel rapport på få minutter. Læs mere om Encircle

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter
Danmark Lokalt produkt
ProjectFlow 365

ProjectFlow 365

(0) Danmark Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration. Læs mere om ProjectFlow 365

Egenskaber

  • Brugerstyring
  • Dokumentopbevaring
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Realtidssynkronisering
  • Versionskontrol
  • Mobil adgang
  • Indholdsstyring
  • Kryptering
  • Beskeder/meddelelser
  • Træk og slip
  • Søgning/filter