17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

CRM -software til Mac

CRM-software til Mac forener dine markedsførings-, salgs- og kundeserviceprocesser på tværs af din virksomhed ved hjælp af din Mac. Programmer til håndtering af kunderelationer hjælper dig med at administrere dine mulige kunder og kunder gennem salgsterminalen, planlægge opfølgninger og afslutte flere handler. Relaterede kategorier omfatter Customer Relationship Management Software, Online CRM software, CRM Finans software, CRM-software til byggebranchen og Real Estate CRM- Software.

8 resultater

Bitrix24 er gratis CRM til Mac og iOS, der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, skrivebords- og open source-versioner.
Bitrix24 er gratis CRM til Mac og iOS, der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, skrivebords- og open source-versioner. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
monday.com, en kraftfuld CRM-software, ideel til styring af kunderelationer med et meget sikkert miljø til kundedata
monday.com, en kraftfuld CRM-software, er en ideel løsning til styring af kunderelationer med et sikkert og pålideligt miljø til kundernes data og privatliv. Dens brugervenlighed betyder problemfri onboarding og hurtig implementering for teamet. Nem administrering af kunderelationer på ens egen måde med effektive automatiseringer, integrationer, kontrolpaneler, brugerdefinerbare arbejdsgange og flere datavisninger. Kunder tilbydes en god service og oplevelse med en enkel, men effektiv software. Læs mere om monday CRM

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
Man kan få det mest ud af sine samtaler – kontakter kan samles ét sted, og administration af alle kundeinteraktioner i en enkel onlineløsning.
Kunderelationer kan vokse med en effektiv CRM-app fra vcita: >> Opbevaring, administration og markering af kundeemner, kontakter og kunder i én centraliseret online hub. >> Et fugleperspektiv over dine kunders tidligere aftaler, betalinger, fakturaer, dokumenter og samtaler. >> Alle oplysningerne er ved hånden, uanset hvor man er, og hvornår man har brug for dem, med en venlig mobilapp. >> Man kan nemt samarbejde med et team og tildele kunder, aftaler og indkommende anmodninger til medarbejdere. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM. Læs mere om Efficy CRM

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Tilpasselige rapporter
  • Ledelse af salgsmoduler
  • Kalenderstyring
  • Salgsrapporter
  • Markedsføringsautomatisering
  • Påmindelser
  • Rapportering/analyse
  • Kontraktdatabase
  • Opgavestyring