Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Massageterapi software

Massageterapi software hjælper massører med at booke aftaler, planlægge personale og sende påmindelser til kunder. Massageterapi software indeholder ofte klinisk dokumentation, patientnoter, lønningsliste og rapportering. Softwarekøbere, der er på udkig efter software til massageterapi, kan også være interesseret i Salon Software, Software til medicinsk spa og Spa software.

4 resultater

Verdens bedste software til onlinebooking inden for skønheds- og wellnessbranchen. Ubegrænsede muligheder uden et abonnement. Læs mere om Fresha
Fresha er den eneste bookingsoftware til skønheds- og wellnessbranchen uden et abonnement. Alle får et ubegrænset antal bookinger, placeringer, teammedlemmer og notifikationer. Øg dit salg, og tiltræk nye kunder ved at tage imod onlinebookinger direkte via Google-søgning, dine Facebook- og Instagram-sider og dit websted. Kunderne kan let få de seneste nyheder via automatiske sms'er, e-mails og appen. Fresha har ingen månedlige gebyrer og valgfrie betalingsfunktioner, herunder integreret behandling af kortbetaling. Læs mere om Fresha

Egenskaber

  • Praksisledelse
  • Elektroniske betalinger
  • Kalenderstyring
  • Multiplacering
  • E-mailmarketing
  • Styring af bookinger
  • Påmindelser
  • Fakturering og regninger
  • SOAP-notater
  • Styring af kunder
  • Personalehåndtering
  • Loyalitetsprogram
Farvel til endeløse telefonopkald og kedeligt papirarbejde, hej skudsikker kundeloyalitet. Ens praksis kan vokse med alt-i-en appen.
vcita er designet specielt til sundhedspersonale for at gøre det nemt at drive egen klinik: >> Kunderne gives mulighed for at booke, betale, dele papirarbejde og kontakte vcita via en sikker og venlig kundeportal. >> Reducering af udeblivelse og fastholdelse af kontakten med automatiserede påmindelser og opfølgninger om aftaler. >> Kunder kan inviteres til at booke og betale for aftaler eller gruppesessioner online. >> Digitalisering af eget arkivskab: administrering og deling af papirarbejde og dokumentation i skyen på en sikker måde. Læs mere om vcita

Egenskaber

  • Praksisledelse
  • Elektroniske betalinger
  • Kalenderstyring
  • Multiplacering
  • E-mailmarketing
  • Styring af bookinger
  • Påmindelser
  • Fakturering og regninger
  • SOAP-notater
  • Styring af kunder
  • Personalehåndtering
  • Loyalitetsprogram
Bookingsoftware med online aftaler, kundestyring. Forretningsautomatisering og gratis booking side.
EasyWeek er en bookingsoftware, der tilbyder gratis og professionelle planer for forskellige forretningsområder. Med funktioner som aftaleplanlægning, vedligeholdelse af kundedatabase, teamplanlægning og automatiseret marketingstyring, gør systemet det lettere at administrere forretningsprocesser. EasyWeek booking-appen, tilgængelig for iOS og Android, integrerer problemfrit med Facebook, Google Business, Google Maps og andre tjenester, mens en gratis web booking-side er inkluderet i hver plan for at maksimere online aftalebookninger. Denne omfattende softwareløsning bidrager til at forbedre forretningsresultater og øge overskuddet. Læs mere om EasyWeek

Egenskaber

  • Praksisledelse
  • Elektroniske betalinger
  • Kalenderstyring
  • Multiplacering
  • E-mailmarketing
  • Styring af bookinger
  • Påmindelser
  • Fakturering og regninger
  • SOAP-notater
  • Styring af kunder
  • Personalehåndtering
  • Loyalitetsprogram
ALT DIN SALON BEHØVER Tidsbooking, kasse, betalingsterminal og hurtige udbetalinger - alt i samme kontrakt.
TIDSBOOKING, KASSE OG BETALINGSTERMINAL Book Salon er en nordisk virksomhed, der tilbyder tidsbooking, kasse- og betalingsterminal, med speciale i wellness-, skønheds- og frisørbranchen. Over 2 000 saloner bruger allerede Book Salon. Når du bruger Book Salon i din salon, får du på en gang alle de tjenester, der er nødvendige for at drive en succesfuld virksomhed. Alt du behøver i én kontrakt. Læs mere om Book Salon

Egenskaber

  • Praksisledelse
  • Elektroniske betalinger
  • Kalenderstyring
  • Multiplacering
  • E-mailmarketing
  • Styring af bookinger
  • Påmindelser
  • Fakturering og regninger
  • SOAP-notater
  • Styring af kunder
  • Personalehåndtering
  • Loyalitetsprogram