Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

MSP Software

MSP-software hjælper administrerede tjenesteudbydere med remote netværksscanning, systemanalyse og opgavestyring mellem forskellige kunder. Spar tid med et centralt betjeningspanel til kritisk systemovervågning. MSP-software kan også hjælpe din virksomhed med udskrivning af regninger til klienter og fakturering. Administrerede tjenesteudbydere kan også være interesseret i IT Management Software, IT servicesoftware og ITSM Software.

2 resultater

Zoho Assist giver en enkel og ligetil brugergrænseflade til at oprette forbindelse til fjerncomputere overalt på kloden.
Få adgang til din computer eller mobilenhed fra hvor som helst og når som helst ved hjælp af Zoho Assist; din one-stop-løsning til fjernsupport, skærmdeling og uovervåget adgang. Kom i gang i dag med en af branchens mest sikre, pålidelige og overkommelige software. Kræver ingen forudgående installation. Support på tværs af platforme tilgængelig. Fungerer på tværs af enheder. Understøtter alle større web-proxies og firewalls. Læs mere om Zoho Assist

Egenskaber

  • Håndtering af patch
  • Fakturering og regninger
  • Styring af help desk
  • Dashboard
  • Planlægning
  • Fjernadgang/kontrol
  • Håndtering af supportbillet
  • Tilpasselige rapporter
  • Selvbetjeningsportal
  • Serverovervågning
  • Konfigurationsstyring
  • Administration af serviceniveauaftale
Integreret Desktop & Mobile Device Management for Managed Service Providers (MSP).
Endpoint Central MSP er en integreret desktop- og mobilenhedsstyringssoftware, der hjælper administrerede tjenesteudbydere til effektivt at administrere deres kunders desktops, servere, bærbare computere og mobile enheder fra et centralt punkt. Den er velegnet til små, mellemstore og store MSP'er. Desktop Central MSP er tilgængelig i 2 udgaver, gratis udgave og Enterprise udgave. Læs mere om ManageEngine Endpoint Central MSP

Egenskaber

  • Håndtering af patch
  • Fakturering og regninger
  • Styring af help desk
  • Dashboard
  • Planlægning
  • Fjernadgang/kontrol
  • Håndtering af supportbillet
  • Tilpasselige rapporter
  • Selvbetjeningsportal
  • Serverovervågning
  • Konfigurationsstyring
  • Administration af serviceniveauaftale