17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Fjernsupport software

Software til fjernsupport hjælper IT-professionelle med at supportere fjernarbejdende brugere via værktøjer såsom skærmdeling, tekstchat og overvågning. Derudover får de adgang til funktioner som onlinemøder, træningsværktøjer, lyd- og videoredigering samt tegneværktøjer. Købere, der er interesseret i software til fjernsupport, kan også være interesseret i CRM Software, Customer Service-software, Online CRM Software, Knowledge Management Software, Call Centre Software, Help Desk Software, Complaint Management Software, Issue Tracking Software, ITSM Tool og Live Chat Software.

6 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative kundeoplevelsessoftwareløsning. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret Help Desk-software med over 200+ kompatible integrationer. Strømlin alle kundekommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedsindbakke. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, opkaldsoptagelser, hybride billetstreams og mere. Virksomheder som BMW, Yamaha, Huawei, Orange eller Forbesfone bruger LiveAgent til at levere kundewow til 150 millioner slutbrugere verden over. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session
Zoho Assist giver en enkel og ligetil brugergrænseflade til at oprette forbindelse til fjerncomputere overalt på kloden. Læs mere om Zoho Assist
Få adgang til din computer eller mobilenhed fra hvor som helst og når som helst ved hjælp af Zoho Assist; din one-stop-løsning til fjernsupport, skærmdeling og uovervåget adgang. Kom i gang i dag med en af branchens mest sikre, pålidelige og overkommelige software. Kræver ingen forudgående installation. Support på tværs af platforme tilgængelig. Fungerer på tværs af enheder. Understøtter alle større web-proxies og firewalls. Læs mere om Zoho Assist

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session
TeamViewer-fjernsupportsoftware giver mulighed for at oprette sikker forbindelse til computere, få adgang til filer og programmer og samarbejde.
TeamViewer forbinder enhver pc, server eller enhed på enhver platform globalt på få sekunder. TeamViewer er tilgængeligt på mere end 30 sprog og er et førende værktøj til fjerndesktopmiljøer med mere end 30.000 nye downloads hver time. I øjeblikket er der over 2,0 milliarder live TeamViewer-id'er, der har adgang til verdens største og hurtigste netværk for fjernforbindelser. Sikkerhed er højeste prioritet, og kunderne og deres klienter sættes først, når det kommer til at beskytte dem med den nyeste teknologi. Læs mere om TeamViewer Remote

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session
AnyDesk er en banebrydende og innovativ leverandør af fjerndesktopsoftware og tilbyder hurtig, nem og sikker fjernsupport.
AnyDesk er en banebrydende og innovativ leverandør af fjerndesktopsoftware og tilbyder en hurtig, nem og sikker løsning til fjernsupport, fjernadgang og fjernarbejde. Kunderne spænder fra store virksomheder og offentlige institutioner til forskningsfaciliteter, små virksomheder og private brugere, som forbinder enheder over hele verden. AnyDesk er grundlagt i Stuttgart, Tyskland, i 2014 og har nået 500 millioner downloads og mere end 100.000 kunder verden over. Læs mere om AnyDesk

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust webkonferenceløsning, der er bygget til online møde- og webinarbehov. Den er fuldstændig browserbaseret, og deltagere behøver ikke at downloade nogen applikation for at deltage i et møde eller webinar. Møder kan holdes praktiske ved hjælp af et skrivebords-plugin til Windows, Linux og Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-udvidelse, Firefox-udvidelse samt integration af indlejringswidget og kalender. Indlejret webinarregistrering, meningsmålinger, vanlige spørgsmål, mulighed for at tale, optage, dybdegående analyse osv. Læs mere om Zoho Meeting

Egenskaber

  • Undersøgelser og feedback
  • Adgangskontrolelementer/tilladelser
  • Optagelse af session
  • Samarbejdsværktøjer
  • Fjernovervågning og -styring
  • Uovervåget adgang
  • Diagnosticeringsværktøj
  • Notifikationer i realtid
  • Fildeling
  • Chat/beskeder
  • Rapportering/analyse
  • Overførsel af session