18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Webinar software

Webinar software giver virksomheder mulighed for at gennemføre og distribuere interaktive live og indspillede salgsfremmende eller uddannelsesmæssige videopræsentationer til eksisterende eller potentielle kunder.

Danmark Vis lokale produkter
27 resultater
WebinarGeeks interaktions-, markedsførings- og analyseværktøjer kan gøre webinar-markedsføring nemt. Nem organisering af alle slags webinarer. Læs mere om WebinarGeek
WebinarGeek er en af de mest komplette webinarplatforme. Vellykkede webinarer med interaktioner, vurderinger og evalueringer kan afholdes. Foretrukne markedsføringsværktøjer kan integreres for at få mere ud af ens webinar. Ens egen kanal til at dele webinarer kan oprettes. Alt sammen er GDPR-sikkert og til en god pris. WebinarGeek er en af de mest pålidelige og sikre webinar-platforme til hosting af webinarer, intet download nødvendig. Læs mere om WebinarGeek

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
ClickMeeting er en webinarsoftware, der hjælper eksperter over hele verden med at nå deres mål. Læs mere om ClickMeeting
Er målet at nå ud til publikum, generere leads, dele viden eller lave direkte salg med webinarer? ClickMeeting er en webinarsoftware, der hjælper eksperter over hele verden med at nå deres mål. Platformen giver brugeren mulighed for at forberede arrangementer for op til 10.000 deltagere. Det er nemt og enkelt at tilgå webinaret: Det kræver kun et par klik at komme ind i rummet. Det er muligt at oprette bl.a. livewebinarer samt betalte, automatiserede eller on-demand webinarer. Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Let. Effektivt. Forbundet. Velkommen til fremtidens webinarer.
Slideshow-webinarer med voice-over hører fortiden til. Deltagerne i dag forventer mere. Mere engagement og interaktivitet, bedre indhold, nye forbindelser og en samlet oplevelse af højere kvalitet. Cvents webinar-løsninger er udviklet med alt dette i tankerne. Uanset om ønsket er at starte hurtigt med et enkelt og ligetil webinar, eller der er brug for en robust løsning til at drive et webinarprogram i virksomhedsklasse, leverer Cvent de webinarer, som deltagerne ønsker og forventer. Velkommen til fremtidens webinarer. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust webkonferenceløsning, der er bygget til online møde- og webinarbehov. Den er fuldstændig browserbaseret, og deltagere behøver ikke at downloade nogen applikation for at deltage i et møde eller webinar. Møder kan holdes praktiske ved hjælp af et skrivebords-plugin til Windows, Linux og Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-udvidelse, Firefox-udvidelse samt integration af indlejringswidget og kalender. Indlejret webinarregistrering, meningsmålinger, vanlige spørgsmål, mulighed for at tale, optage, dybdegående analyse osv. Læs mere om Zoho Meeting

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Livestorm er en webinarløsning, som er skræddersyet til virksomheder i alle størrelser, der ønsker at være værter for livetræning eller demowebinarer fra en browser.
Livestorm er en webinarløsning til alle kundeuddannelsessessioner og demoer. Alt fungerer i en browser, i realtid, uden noget download. Den tager sig af alt for (landingsside, analyse, optagelse, e-mailautomatisering osv.), så man ikke længere skal fokusere på de tekniske ting. Virksomheder i alle størrelser er allerede vært for webinarer med Livestorm. Læs mere om Livestorm

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
BigMarker er en webinarplatform, der kan tilpasses, og som kombinerer kraftig videoteknologi med robuste interaktive oplevelser.
BigMarker er en af de mest brugerdefinerbare platforme til webinarer, virtuelle events og hybridevents. Den kombinerer kraftfuld videoteknologi med robust markedsføring og interaktive oplevelsesfunktioner for at skabe unikke brandede begivenheder. Læs mere om BigMarker

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
En af de mest avancerede og brugerdefinerbare webinarplatforme
LiveWebinar er webinarsoftware baseret i skyen, der hjælper både små teams og virksomheder med at administrere webinarer og onlinemøder. Det gør det nemt for ethvert salgs-, HR- eller marketingsteam at gennemføre online-events for målgrupperne. Funktionerne spænder fra mulighed for live streaming, præsentation og skærmdeling, og fuldt brugerdefinerbar brandingmulighed, til brugerengagementsfunktioner såsom meningsmålinger og spørgeundersøgelser, afstemning og kald til handling. LiveWebinar kan også gøre det muligt for organisationer at analysere publikumsengagement. Læs mere om LiveWebinar

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
WebinarNinja gør det nemt for vejledere og udviklere at forøge og bibeholde kunderne med webinarer – helt uden bøvl.
WebinarNinja er en browserbaseret alt i én-webinarløsning til digitale undervisere og skabere, der giver mulighed for at forøge og bibeholde kunderne med webinarer. Det er muligt at afholde live- eller serie-webinarer samt automatiserede, betalte og hybride webinarer. Det fine værktøj gør det nemt at undervise, markedsføre og sælge via webinarer. WebinarNinja lader værten fokusere på præsentationen, ikke teknologien. Indeholder indbyggede landingssider, e-mailsekvenser og diasskabeloner samt fremragende, engagerende værktøjer. Start GRATIS. Intet kreditkort påkrævet. Læs mere om WebinarNinja

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Afhold succesfulde virtuelle begivenheder med Airmeet. Forøg ROI med webinarer, indbyggede analyser, chats, afstemninger, leaderboards og QnA
Vær vært for interaktive ROI-drevne webinarer med Airmeet. Få en bedre deltageroplevelse med næste generations publikumsengagementfunktioner, gamified indholdslevering, chats, QnA og live-afstemninger. Få en-til-en med kundeemner, afhold en produktdemo, undervis deltagere, eller brug Airmeet, som du vil, med skalerbare og skræddersyede webinarer. Slut dig til de over 2.400 små og mellemstore virksomheder, store virksomheder og institutter, der oplever engagement året rundt og øger deres afkast med Airmeet. Læs mere om Airmeet

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Accelevents er en alt i én-eventplatform, der giver mulighed for at nå længere og drive bæredygtig vækst.
Accelevents er en alt i én-platform til virtuelle og hybride events, der giver eventarrangører og marketingfagfolk mulighed for at skabe autentiske menneskelige relationer og drive bæredygtig vækst. Som en førende event-teknologisk platform omdefinerer Accelevents den måde, hvorpå brands kommer i kontakt med deres målgrupper med et brugervenligt, men robust sæt af interaktive funktioner, der kan tilpasses. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
GoBrunch er en webinarplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Ingen installation nødvendig.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelt klasseværelse kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved en personlig begivenhed kan man have flere gruppelokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Webinarer kan gøres mere engagerende. Læs mere om GoBrunch

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Highered er betroet af mere end 700 skoler i 91 lande og bruges af arbejdsgivere inden for alle brancher til at afholde virtuelle arrangementer.
Highered Virtual Events er en skybaseret platform, der gør det muligt for arbejdsgivere og skoler at organisere virtuelle karrierebegivenheder og webinarer. Betroet af mere end 700 skoler i 91 lande og brugt af globale markedsledere inden for alle brancher. En af de mest anvendte virtuelle eventplatforme i sektoren for videregående uddannelse. Softwaren har alle de funktioner, man kan få brug for, herunder fleksibel opsætning, tekst- og videochat, livesupport, analyser og rapporter samt eventkampagne. Brugeren kan afholde virtuelle begivenheder, der hvor publikum er. Læs mere om Highered

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Kaltura er en kraftfuld webinarplatform, der hjælper dig med at skabe webinarer, som dit publikum vil elske.
Med Kalturas webinarer får du en A-Z-løsning til at skabe praktiske, lærerige og engagerende oplevelser for dit publikum med minimale afbrydelser. Med Kalturas webinarer kan du opsætte, promovere og køre meget effektive webinarer på ingen tid. Branding-funktionerne og de mange tilpasningsmuligheder hjælper dig med at skabe den oplevelse, du ønsker, mens du bevarer fuld kontrol over, hvem der har adgang til dit indhold. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Sumo Logic leverer en af de eneste data-analyseplatforme i skyen med maskindata i realtid, der leverer kontinuerlig indsigt.
Sumo Logics næstegenerations service til logstyring og maskindata-analyse ændrer ligningen og leverer brugbare indsigter i applikations- og infrastrukturaktiviteter, samtidig med at kompleksiteten og omkostningerne reduceres drastisk. Sumo Logic leverer en af de eneste data-analyseplatforme i skyen med maskindata i realtid, der leverer kontinuerlig indsigt. Læs mere om Sumo Logic

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Den robuste løsning til webinarer og videokonferencer. Understøtter op til 10.000 deltagere med fornuftige oppetider på 99,98 %.
En robust browserløsning til det næste webinar, møde eller videokonference. Host op til 10.000 deltagere i fortrolighed med fornuftige oppetider på 99,98 %. Adgang fra enhver enhed eller browser med alle yndlingsfunktionerne, herunder 16 sprog, spørgsmål og svar, live chat, skærmdeling, optagelse i skyen, quizzer, whiteboard og meget mere. MyOwnConference tilbyder en gratis konto med op til 20 deltagere og livslang brug. Læs mere om MyOwnConference

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
SpotMe er en webinarløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events.
SpotMe er en webinar-engagementsløsning, der er skræddersyet til virksomheder, som ønsker at være værter for ”high-touch”-events. Inkluderer alle værktøjer til eventstyring, videoproduktion og app-bygning direkte fra din browser. Løsningen er velegnet til alt fra simple webinarer til sofistikerede arrangementer med høje produktionsværdier. Forrester og G2 siger, at SpotMe er en af de førende på grund af de høje engagementsegenskaber og de omfattende tilpasningsmuligheder og fleksibilitet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
InviteDesk er en online platform, hvor man kan få de rigtige gæster til at deltage i events gennem marketingautomatisering, teamwork og indsigt.
InviteDesk er et markedsføringssoftware til events, der hjælper organisationer med at forbedre arrangementers ROI (investeringsafkast). Med InviteDesk får man de gæster, man ønsker, ved at give marketing- og salgsteams mulighed for at samarbejde om gæstelister og prioritering af førstevalggæster med fuld gennemsigtighed. Man kan oprette alt, hvad man har bruge for, for at gennemføre invitationer til arrangementer, landingssider, registreringssider og hele e-mailsekvenser. InviteDesk integreres nemt i ens CRM (kunderelationsstyring) for at sikre, at man kan få styr på effektivitetscyklussen af events. Læs mere om InviteDesk

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Man kan streame ubegrænsede webinarer og videoer med en BrightTALK-kanal, og nå ud til millioner af professionelle, der lærer og vokser på BrightTALK.
Professionelle forventer i dag mere engagerende, interaktive og menneskelige oplevelser online. Med BrightTALK gøres det nemmere med ubegrænsede webinarer og videoer i moderne HTML5-afspillere, der kan indlejres hvor som helst, samt enkelt registrering og øjeblikkelig on-demand. Markedsføringsfolk kan nå ud til et tilmeldte publikum af millioner af professionelle, og ser typisk 60-90 % vækst i konverteringer sammenlignet med alternative platforme. Inklusive integration med CRM- og marketingautomatiseringsplatforme i realtid. Læs mere om BrightTALK Central

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Danmark Lokalt produkt
Kun ét værktøj til at køre webinarer. Landingssider, e-mails, produktion og on-demand-videoer i et samlet værktøj.
Kun ét værktøj til at køre webinarer. Landingssider, e-mails, produktion og on-demand-videoer i et samlet værktøj. Fulde rapporter om besøg, konverteringer, deltagere og leads, fuldt integreret i teknologistakken til markedsføring. Live webinar og on-demand data kan opdeles for at se de virkelige resultater. Engagementet og show-up-rater kan øges ved at lade talere og publikum være med direkte fra deres browser på enhver enhed. Læs mere om TwentyThree Webinars

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference
RemoteSeminar er et WebRTC-baseret webseminarværktøj, der ikke kræver installation, ved hjælp af webbrowser.
Seminar kan forberedes og lanceres direkte fra ens webbrowser. RemoteSeminar tilbyder et intuitivt interface og effektive administrationsfunktioner. Start webinar som offentlig- eller privatperson, afhængigt af formålet, og håndter performance. Selv øvelsesfunktionen giver mulighed for at øve før seminaret, samarbejde med op til ti oplægsholdere og invitere op til 1.000 personer. I øjeblikket er den i betafasen og tilbydes gratis. Læs mere om RemoteSeminar

Egenskaber

  • Mødeledelse
  • Undersøgelser og feedback
  • Administration af registrering
  • Streaming af præsentation
  • Arrangementsplanlægning
  • Flere værter
  • Fildeling
  • Beskeder/meddelelser
  • Tilpasset branding
  • Styring af spørgsmål og svar
  • Afstemninger/afstemning
  • Videokonference