7 resultater
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til opgavestyring af sociale medier. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til opgavestyring af sociale medier, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
Trello kan bruges til at sikre problemfri lanceringer og tydelig kommunikation og se, hvilke opgaver der er på rette spor, og hvad det næste indhold er.
Trello hjælper marketingteams med at få mere fra hånden, lige fra planlægning af en lancering til indhold i redaktionskalenderen og mødedagsordener og alt derimellem. Trello er kommandocentralen, der forbinder alle opgaver og værktøjer for at vise statusopdateringer og forfaldsdatoer samt give mulighed for hurtigt at kommentere frem og tilbage med teammedlemmerne. Brugeren kan vedhæfte filer og billetter fra andre apps, som Google Docs og Salesforce, så alt holdes samlet. Softwaren hjælper til, at lanceringerne er problemfri, og at hele marketingteamet er på samme kurs. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
monday.com hjælper teams med at samarbejde om kampagner på sociale medier med brugertilpassede, træk-og-slip-kontrolpaneler, fra idé til eksekvering.
På monday.com åbne platform kan marketingteams opbygge tilpassede kontrolpaneler til at administrere kampagner på sociale medier mere effektivt end nogensinde før. Nye ideer kan drøftes og opgaver kan tildeles forskellige kolleger. Planlægning af indhold til offentliggørelse på tidslinjevisninger. Data kan derefter importeres, så man kan analysere KPI’er på ét praktisk sted. Med træk- og-slip-kolonner kan man i sidste ende tilpasse det selv. monday.com viser alt, hvad ens teammedlemmer har brug for at se for at yde deres bedste. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel markedsføringsautomatisering med fuldt integreret CRM og styring af sociale medier til bureauer og SMV'er.
SharpSpring, en virksomhed med konstant kontakt, er en marketingplatform til omsætningsvækst, der hjælper små virksomheder med at generere leads, forbedre konverteringer til salg og opnå højere afkast på markedsføringsinvestering. Den innovative platform, åbne arkitektur og gratis kundeservice samt fleksible kontrakter skaber reelle resultater for voksende virksomheder eller digitale marketingbureauer. Man kan finde yderligere oplysninger på Sharpsprings officielle hjemmeside. Læs mere om SharpSpring from Constant Contact

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM er en alt-i-en CRM med salgs-, markedsførings- og serviceautomatisering i en enkelt platform. Den har salgssporing, kontaktstyring, marketingautomatisering, webanalyse, tovejs-e-mails, telefoni og helpdesk med en enkel, ren og moderne interface. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement
WordPress-plugin med automatiske opslag og planlægningsfunktioner, der bruges til at udgive indhold på tværs af forskellige sociale mediekonti.
WordPress-plugin med automatiske opslag og planlægningsfunktioner, der bruges til at udgive indhold på tværs af forskellige sociale mediekonti. FS Poster har 20 native integrationer til at forbinde sociale netværk. Læs mere om FS Poster

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Styring af flere konti
  • Indholdsstyring
  • Overvågning af sociale medier
  • Postplanlægning
  • Kundeengagement