18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

VOIP software

VOIP-software muliggør talebaseret kommunikation og dataoverførsel via internettet, hvilket understøtter øget mobilitet for en virksomheds medarbejdere. Denne software tilbyder omfattende funktioner til opkaldsrapportering og giver ofte adgang til andre værktøjer såsom instant messaging og gruppeopkald sammen med almindelige telefonifunktioner.

4 resultater
Bitrix24 virksomhedssystem til IP-telefoni, der bruges af fere end otte millioner virksomheder verden over. Skybaserede, mobile og open source-versioner er tilgængelige.
På udkig efter et gratis system til IP-telefoni til mindre virksomheder, så kan Bitrix24 være det, der er brug for. I modsætning til andre løsninger for systemer til IP-telefoni, fungerer Bitrix24 både som dit interne PBX-system og som kontaktcenter for indgående og udgående opkald. Det er også et af de eneste gratis systemer til IP-telefoni, der leveres med fuldt udstyret gratis CRM. Det er vigtigt at bemærke, at når kunder ringer fra et telefonnummer, der er registreret i CRM, vil de blive identificeret, forbundet til den tildelte leder, og deres telefonopkald kan registreres og optages. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldsdirigering
  • Kontaktstyring
  • Mobil adgang
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Opkaldsovervågning
  • SIP-trunking
  • IVR
En webkonferenceløsning, der giver mulighed for at afholde interaktive onlinemøder, videokonferencer og organisere engagerende webinarer.
Zoho Meeting er en robust webkonferenceløsning, der er bygget til online møde- og webinarbehov. Den er fuldstændig browserbaseret, og deltagere behøver ikke at downloade nogen applikation for at deltage i et møde eller webinar. Møder kan holdes praktiske ved hjælp af et skrivebords-plugin til Windows, Linux og Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-udvidelse, Firefox-udvidelse samt integration af indlejringswidget og kalender. Indlejret webinarregistrering, meningsmålinger, vanlige spørgsmål, mulighed for at tale, optage, dybdegående analyse osv. Læs mere om Zoho Meeting

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldsdirigering
  • Kontaktstyring
  • Mobil adgang
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Opkaldsovervågning
  • SIP-trunking
  • IVR
CallMaker er en super dialer, der effektiviserer salgskontakter for virksomheder. Moduler til at booke møder og flere dialertyper som power eller predictive dialer er inkluderet
CallMaker er en automatisk, intelligent dialer, der hjælper med at øge din salg. CM Software har udviklet CallMaker Dialer, som effektiviserer udgående og indgående salgskontakter for virksomheder i alle brancher, hvor salgsintensitet og mange kontakter er vigtige. Vores fokus er, at alle funktioner skal hjælpe dig med at forbedre - på bundlinjen - hvor det tæller! Vores moduler til at booke besøg og møder er for dig, der booker møder, for eksempel for at booke sælgere eller booke et møde. Dialeren findes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Læs mere om CallMaker

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldsdirigering
  • Kontaktstyring
  • Mobil adgang
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Opkaldsovervågning
  • SIP-trunking
  • IVR
Sikker og omkostningseffektiv talekommunikation. Nemt at føje til beskeder via alle mobilkanaler med den enkle platform.
Lav, modtag og automatiser virksomhedsopkald. Reducer omkostningerne og bliv mere effektiv med VoIP-løsninger fra CM.com. Skalér nemt antallet af aktive kanaler og opkaldsopsætninger pr. sekund. CM.com kan håndtere både din indgående og udgående kapacitet. Få adgang til detaljerede oplysninger om hvert opkald for at bekæmpe svindel, f.eks. tidsstempler, destinationer, gebyrer m.m. Kom i gang med opkald på få minutter. Og tilføj derefter beskeder via alle mobilkanaler vha. den enkle platform. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldsdirigering
  • Kontaktstyring
  • Mobil adgang
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Opkaldsovervågning
  • SIP-trunking
  • IVR