17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Event Check In Software

Event Check In Software fremskynder betydeligt check-in-processen ved afholdelse af konferencer, teaterforestillinger og andre offentlige begivenheder. Denne software kan anvendes på både selvbetjeningsstandere og mobilenheder såsom smartphones og tablets, mens den også ofte giver mulighed for udskrivning af navneskilte. Mange organisationer bruger Event Check In Software til leadgenerering ved at registrere deltagerinformation.

Danmark Vis lokale produkter

9 resultater

En komplet platform til markedsføring og styring af arrangementer, der håndterer hele arrangementslivscyklussen (personligt og virtuelt) fra start til slut.
Cvent leverer en alt i en-platform til alle tænkelige arrangementer. Platformen forenkler forvaltningen af hver fase af arrangementets livscyklus og giver brugeren de data og den indsigt, der er brug for for at maksimere værdi. Uanset om det er personligt, virtuelt eller hybrid, tilbyder Cvent én enkelt platform med alt det, der er brug for til at finde leverandører, engagere deltagere, maksimere sponsorværdi og indsamle vigtige arrangementsdata. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
Med den intuitive platform og lynhurtige mobilapp er det let og ligetil at strømline indtjekning til begivenheden samt billettering.
Med den intuitive platform og lynhurtige mobilapp er det let og ligetil at strømline indtjekning til begivenheden samt billettering. Deltagerne får en problemfri oplevelse fra registrering til indtjekning. Accelevents' billetsalg koster kun 1 $ pr. billet plus 1 % af billetsalgsbeløbet (alle gebyrer kan dækkes af billetkøberne). Brugeren kan oprette brugerdefinerede billettyper og starte onlinesalget på få minutter. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
InviteDesk er en online platform, hvor man kan få de rigtige gæster til at deltage i events gennem marketingautomatisering, teamwork og indsigt.
InviteDesk er et markedsføringssoftware til events, der hjælper organisationer med at forbedre arrangementers ROI (investeringsafkast). Med InviteDesk får man de gæster, man ønsker, ved at give marketing- og salgsteams mulighed for at samarbejde om gæstelister og prioritering af førstevalggæster med fuld gennemsigtighed. Man kan oprette alt, hvad man har bruge for, for at gennemføre invitationer til arrangementer, landingssider, registreringssider og hele e-mailsekvenser. InviteDesk integreres nemt i ens CRM (kunderelationsstyring) for at sikre, at man kan få styr på effektivitetscyklussen af events. Læs mere om InviteDesk

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger. Læs mere om EQUP

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
PouchNATION er en alt-i-én-løsning til kontantløs administration og gæsteadministration til arrangementer ved hjælp af NFC-bærbar teknologi.
PouchNATION er en SaaS-baseret platform med NFC-bærbar teknologi og en samlet løsning til gæsteadministration, der fokuserer på lokaliteter og live events for at digitalisere drift og levere en bekymringsfri oplevelse til gæster, online og/eller offline, hvilket giver avanceret indsigt, der forbedrer omsætning og effektivitet. Der ses altid frem til at blive leveret bedre løsninger med den konstante udvikling af den interne teknologi. Læs mere om PouchNATION

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning
Danmark Lokalt produkt
Conferize

Conferize

(0) Danmark Lokalt produkt
0 % gebyr på billetter online, hjælp og support online, hybridbegivenheder og begivenheder på stedet, designsupport, strømlinet begivenhedsproces både integreret og åben
Conferize er den komplette Event Management Platform, der gør det muligt for teamet at planlægge, promovere og levere fantastiske events til målgruppen med stor effekt. Én platform, alle slags begivenheder. Én enkelt platform til personlige, virtuelle eller hybride arrangementer. Alt-i-en-håndtering af begivenheder er inkluderet. Muligt at organisere begivenheder på få minutter. Brugeren kan afholde små webinarer/seminarer eller daglange arrangementer med flere spor og sessioner. Branded brugeroplevelse, én begivenhedshub døgnet rundt til alle handlinger i forbindelse med begivenheden. Læs mere om Conferize

Egenskaber

  • Registrering af kundeemne
  • Administration af registrering
  • Badge-styring
  • Mobil adgang
  • E-mailmarketing
  • Arrangementsbilletter
  • Kort over siddepladser
  • Rapportering/analyse
  • Styring af gæstelister
  • Tilpasselige formularer
  • Stregkodescanning/billetscanning