Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Konference Software

Konferencesoftware automatiserer promoveringen, registreringen og organiseringen af fysiske eller webbaserede konferencer.

Danmark Vis lokale produkter

14 resultater

En komplet platform til markedsføring og styring af arrangementer, der håndterer hele arrangementslivscyklussen (personligt og virtuelt) fra start til slut.
Cvent leverer en alt i en-platform til alle tænkelige arrangementer. Platformen forenkler forvaltningen af hver fase af arrangementets livscyklus og giver brugeren de data og den indsigt, der er brug for for at maksimere værdi. Uanset om det er personligt, virtuelt eller hybrid, tilbyder Cvent én enkelt platform med alt det, der er brug for til at finde leverandører, engagere deltagere, maksimere sponsorværdi og indsamle vigtige arrangementsdata. Læs mere om Cvent Event Management

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Bitrix24 – gratis konference- og eventstyringsplatform, som anvendes af fere end otte millioner virksomheder.
Over otte Mio. virksomheder bruger Bitrix24 som gratis eventstyring-software til konferencer, da det leveres med de nødvendige værktøjer til jobbet. For det første er der CRM og et kundestyringsmodul, som giver mulighed for at oprette tilbud og fakturaer, sende e-mails og administrere leverandører. For det andet er der delte kalendere, hvor man kan planlægge og booke flere lokationer. For det tredje, er der et projektstyringsmodul og opgaveskabeloner, som arrangørerne bruger til at lede personalet. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Airmeet giver virksomheder hastighed og komfort til at planlægge og afholde virtuelle begivenheder. Over 2500 virksomheder elsker og stoler på Airmeet.
Med Airmeet kan du levere virkningsfulde oplevelser på tværs af dine onlinebegivenheder, konferencer, webinarer og jobmesser. Platformen, som tusindvis af kunder verden over bruger, er nem at bruge, intuitiv og hjælper med at skabe engagement. Andre funktioner omfatter: Virtuelle og hybride begivenheder, Analyse til måling af engagement, Sociale lounges til netværk, Kundesupport døgnet rundt, Flersproget support, Integration af Hubspot, Mailchimp, Eventbrite og Zapier, Afhold interaktive begivenheder og konferencer uden problemer med Airmeet. Læs mere om Airmeet

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
En professionel platform til afholdelse af onlinekonferencer
Virksomheden har hjulpet med at organisere hundredvis af onlineevents, som tusindvis af mennesker har deltaget i. Takket være LiveWebinar kan brugeren oprette scener, webinarer og matchmakingrum til onlinepræsentationer og -workshops. Platformen giver også mulighed for betalte webinarer, der lader arrangører af onlineevents opkræve tilmeldingsgebyrer og dermed skabe omsætning. Læs mere om LiveWebinar

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Prisvenlig alt i én-eventplatform. Livestreaming, virtuelle udstillingsskranker, interaktivt netværk, breakout-sessioner og meget mere.
En kraftfuld, men overkommelig alt i én-konferenceplatform, der er både virtuel, hybrid og personlig, og som tilbyder kundesupport live døgnet rundt. Platformen tilbyder robuste funktioner til afholdelse af virtuelle events, herunder billetsalg, livestreaming, livechat og meningsmåling, virtuelle udstillingsskranker, breakout-sessioner, A.I.-drevet netværk, gamification og meget mere. Uanset om man er vært for et arrangement på 100 personer eller mere end 100.000, giver Accelevents mulighed for at skabe en virtuel oplevelse, som deltagerne husker. Læs mere om Accelevents

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før.
Virtuelle og hybride events er mere ægte og engagerende end nogensinde før. Organiser dine events med en helt igennem engagerende oplevelse, der kan tilpasses individuelt på alle måder, for hver deltager. Drag fordel af smart matchmaking, detaljeret indsigt og meget mere for at opbygge et tæt fællesskab og masser af opmærksomhed omkring dit brand. Læs mere om Let's Get Digital

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Her er der mulighed for at dele interesser med et globalt publikum. Her mødes man af en alt-i-en-platformen, der bringer virtuelle og fysiske arrangementer til live.
Med HeySummit er interessen i centrum. Her mødes man af en alt-i-en-platform, der giver liv til virtuelle, hybride og fysiske arrangementer. Det er tid til at udvide publikummet og omsætte interesser til penge. Til store og små begivenheder og alt derimellem. Skal der afholdes et enkeltstående webinar, en månedlig uformel snak eller en større opsætning over flere dage eller med flere talere? HeySummit huser arrangementer af enhver type. Den kraftfulde alt-i-en-platform understøtter møder af enhver størrelse, hyppighed og kompleksitet. Læs mere om HeySummit

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Kaltura Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter til tusindvis af organisationer i hele verden.
Kalturas mission er at give mulighed for enhver videooplevelse for enhver organisation. Vores Video Experience Cloud tilbyder live-, realtids- og on-demand-videoprodukter samt specialiserede brancheløsninger til uddannelse samt medier og telekommunikation. Andre platforme i skyen og virksomheder bruger også vores medietjenester til at give mulighed for videooplevelser og arbejdsgange for deres egne produkter. Førende brands bruger Kalturas Video Experience Cloud til at nå millioner af brugere, uanset hvor de er, med enhver slags videooplevelse. Læs mere om Kaltura Video Platform

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Den robuste løsning til webinarer og videokonferencer. Understøtter op til 10.000 deltagere med fornuftige oppetider på 99,98 %.
En robust browserløsning til det næste webinar, møde eller videokonference. Host op til 10.000 deltagere i fortrolighed med fornuftige oppetider på 99,98 %. Adgang fra enhver enhed eller browser med alle yndlingsfunktionerne, herunder 16 sprog, spørgsmål og svar, live chat, skærmdeling, optagelse i skyen, quizzer, whiteboard og meget mere. MyOwnConference tilbyder en gratis konto med op til 20 deltagere og livslang brug. Læs mere om MyOwnConference

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Markedsføringsplatform for B2B-events med værktøjet og mulighederne for at opbygge fantastiske kunderelationer.
SpotMe er en B2B-event-marketingplatform med værktøjerne og egenskaberne til at opbygge fantastiske kunderelationer. Fra live til on-demand – arrangører kan nemt levere hybride, virtuelle og onsite events, digitale oplevelser og event-apps, som deres publikum elsker. Planlæggere har værktøjerne til at opbygge et blomstrende fællesskab online og offline, lige fra udbrydersessioner til personlige dagsordener til tovejskommunikation og gamification. SpotMe leverer brandede virksomhedsløsninger til mere end 250 globale brands på tværs af internettet. Læs mere om SpotMe

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
InviteDesk er en online platform, hvor man kan få de rigtige gæster til at deltage i events gennem marketingautomatisering, teamwork og indsigt.
InviteDesk er et markedsføringssoftware til events, der hjælper organisationer med at forbedre arrangementers ROI (investeringsafkast). Med InviteDesk får man de gæster, man ønsker, ved at give marketing- og salgsteams mulighed for at samarbejde om gæstelister og prioritering af førstevalggæster med fuld gennemsigtighed. Man kan oprette alt, hvad man har bruge for, for at gennemføre invitationer til arrangementer, landingssider, registreringssider og hele e-mailsekvenser. InviteDesk integreres nemt i ens CRM (kunderelationsstyring) for at sikre, at man kan få styr på effektivitetscyklussen af events. Læs mere om InviteDesk

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Designet til at imponere – Jugo er en skalerbar, enestående virtuel mødeplatform, bygget til møder, der virkelig betyder noget.
Nu er det slut med kedelige onlinemøder. Det er tid til at bringe rigtige mennesker ind i fordybende virtuelle 3D-mødelokaler, uden VR-headset, uden avatarer og uden downloads. Jugo er en enestående oplevelse af et mødelokale – designet til at imponere. Det er nemt og enkelt at bytte roller – værtsrolle, præsentationsrolle og deltagerrolle. Den virkelige verdens mødedynamik er tilbage. Jugo. Bygget til møder, der betyder noget. Læs mere om Jugo

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb er bygget af professionelle til arrangementer, og leverer fordybende, meningsfulde digitale
Hubb genopfinder den måde, folk oplever begivenheder på. Hubb-platformen laver virtuelle-, lokale- og hybridevents med effektive værktøjer til deltagerengagement, der giver liv til brands. Hubb underbygger mange af verdens største konferencer. Hubb er bygget af veteraner indenfor event-administration til event-fagfolk, og giver event-arrangører hidtil uset kontrol og agilitet. Læs mere om Hubb

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning
Danmark Lokalt produkt
Conferize

Conferize

(0) Danmark Lokalt produkt
0 % gebyr på billetter online, hjælp og support online, hybridbegivenheder og begivenheder på stedet, designsupport, strømlinet begivenhedsproces både integreret og åben
Conferize er den komplette Event Management Platform, der gør det muligt for teamet at planlægge, promovere og levere fantastiske events til målgruppen med stor effekt. Én platform, alle slags begivenheder. Én enkelt platform til personlige, virtuelle eller hybride arrangementer. Alt-i-en-håndtering af begivenheder er inkluderet. Muligt at organisere begivenheder på få minutter. Brugeren kan afholde små webinarer/seminarer eller daglange arrangementer med flere spor og sessioner. Branded brugeroplevelse, én begivenhedshub døgnet rundt til alle handlinger i forbindelse med begivenheden. Læs mere om Conferize

Egenskaber

  • Deltagerstyring
  • Administration af registrering
  • Social forfremmelse
  • Undersøgelses-/afstemningsledelse
  • Arrangementsplanlægning