Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Kundesucces software

Software til sikring af kundesucces hjælper virksomheder med at garantere, at de opnår de ønskede kunderesultater (såsom fastholdelse af kunder og opretholdelse af kundetilfredshed).

10 resultater

Start gratis med LiveAgent og skab fantastiske kundeoplevelser med den ultimative kundesuccesløsning for alle virksomheder. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret kundesuccessoftware med over 200+ kompatible integrationer. Forbedre kundeoplevelsen, boost kundetilfredsheden og drev vækst med LiveAgents kraftfulde funktioner som integration af sociale medier, ubegrænset billethistorik, live chat-værktøjer, fællesskabsfora og mere. LiveAgent hjælper med at opbygge kundeloyalitet til 150 millioner slutbrugere verden over. Start med en 30-dages gratis prøveperiode, der kræves intet kreditkort. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Man kan skabe gode kundeoplevelser med undervisning og levere strategiske, værdifokuserede kundeundervisningsprogrammer med LearnUpon LMS. Læs mere om LearnUpon
Man kan styrke langsigtede relationer og kundernes vækst gennem én enkelt brugerfokuseret løsning i LearnUpon LMS. Kunderne kan få de nødvendige værktøjer med guidet onboarding fra begyndelsen; med værdidrevne produktressourcer kan man sikre, at kunderne er loyale på langt sigt; supportforespørgsler kan reduceres, så teamet kan have mere proaktive samtaler med kunderne. Man kan måske endda opbygge sit eget kundeakademi. Læs mere om LearnUpon

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Zendesk Support er en af de førende helpdesk-software, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Bitrix24 er en gratis platform til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden.
Bitrix24 er en af de førende gratis platforme til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-software til kundesucces – Man kan øge god kundeservice og bevare tilfredse kunder på lang sigt. Agile CRM giver virksomheder mulighed for at levere en mere personlig kundesupportoplevelse. Med en række stærke funktioner til automatisering af helpdesk lige ved hånden, kan man bedre forstå kunden, så man kan være der for at hjælpe, når de har mest brug for det. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
Med monday.com kan alt arbejde organiseres og strømlines, og man kan sørge for, at hver kunde får den individualiserede behandling, de fortjener. Man vælger den mest passende visning til at spore kunderelationer, hvor mange aftaler hver kundesuccesrepræsentant har, eller enhver anden rapport, der vil hjælpe en med at arbejde bedre. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås ved at standardisere og automatisere dine CS-arbejdsgange med Pipefy.
Pipefy er en platform, der tilbyder alt, hvad du behøver for at hjælpe dine kunder med at opnå succes. Automatisering og integrering af dine kundeserviceprocesser med en app, der er nem at implementere og uden kodning, så dit team kan arbejde på at styrke deres forhold til kunderne. Fodsporene kan følges fra kundecentrerede virksomheder fra hele verden. Forøgelse af hastigheden, levering af tjenester af højere kvalitet, og tidsbesparelse, så der kan fokuseres på det, der virkelig betyder noget med Pipefy. Pipefy kan prøves gratis. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat. Læs mere om OnePageCRM

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere. Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web. Læs mere om Chaty

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Prime AI
Prime AI leverer nøjagtige størrelses- og pasformfinderløsninger drevet af kunstig intelligens teknologi til detailhandlere inden for beklædning, lingeri, bh'er, badetøj og fodtøj. Dækker alle køn Mænd, Kvinder, Unisex, Børneprodukter. En skræddersyet løsning til din virksomhed, 100% tilpasselig, ingen begrænsninger for produkter eller mærker. Pasformfinderen hjælper online shoppere med at købe den rigtige størrelse ved at matche hver enkelt kunde til produkt-ID. Anmod om demo nu. Læs mere om Prime AI

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse