8 resultater
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten. Læs mere om monday sales CRM
Med monday.com kan alt arbejde organiseres og strømlines, og man kan sørge for, at hver kunde får den individualiserede behandling, de fortjener. Man vælger den mest passende visning til at spore kunderelationer, hvor mange aftaler hver kundesuccesrepræsentant har, eller enhver anden rapport, der vil hjælpe en med at arbejde bedre. Læs mere om monday sales CRM

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Zendesk Support er en af de førende helpdesk-software, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Bitrix24 er en gratis platform til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden.
Bitrix24 er en af de førende gratis platforme til styring af kundesucces og kunderelationer, der bruges af otte millioner virksomheder over hele verden. Den er tilgængelig i skyen eller lokalt med åben kildekode-adgang. Ubegrænsede kundeemner, aftaler, kontakter, virksomheder, tilbud, fakturaer og aftaleplanlægning. Avancerede versioner har salgs- og marketingautomatisering, masse-SMS, kampagnestyring og support til flere pipelines. Fås på 18 forskellige sprog. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Agile CRM er en komplet salgs-, markedsførings- og servicepakke, der er designet til at lade SMB’er sælge og markedsføre som Fortune 500.
Agile CRM-software til kundesucces – Man kan øge god kundeservice og bevare tilfredse kunder på lang sigt. Agile CRM giver virksomheder mulighed for at levere en mere personlig kundesupportoplevelse. Med en række stærke funktioner til automatisering af helpdesk lige ved hånden, kan man bedre forstå kunden, så man kan være der for at hjælpe, når de har mest brug for det. Læs mere om Agile CRM

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Bedre kundetilfredshed og CSAT-point kan fås ved at standardisere og automatisere dine CS-arbejdsgange med Pipefy.
Pipefy er en platform, der tilbyder alt, hvad du behøver for at hjælpe dine kunder med at opnå succes. Automatisering og integrering af dine kundeserviceprocesser med en app, der er nem at implemente re og uden kodning, så dit team kan arbejde på at styrke deres forhold til kunderne. Fodsporene kan følges fra kundecentrerede virksomheder fra hele verden. Forøgelse af hastigheden, levering af tjenester af højere kvalitet, og tidsbesparelse, så der kan fokuseres på det, der virkelig betyder noget med Pipefy. Pipefy kan prøves gratis. Læs mere om Pipefy

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Man kan skabe gode kundeoplevelser med undervisning og levere strategiske, værdifokuserede kundeundervisningsprogrammer med LearnUpon LMS.
Man kan styrke langsigtede relationer og kundernes vækst gennem én enkelt brugerfokuseret løsning i LearnUpon LMS. Kunderne kan få de nødvendige værktøjer med guidet onboarding fra begyndelsen; med værdidrevne produktressourcer kan man sikre, at kunderne er loyale på langt sigt; supportforespørgsler kan reduceres, så teamet kan have mere proaktive samtaler med kunderne. Man kan måske endda opbygge sit eget kundeakademi. Læs mere om LearnUpon

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere. Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web. Læs mere om Chaty

Egenskaber

  • Kundeengagement
  • Onboarding
  • Brugssporing/-analyse
  • Rapportering/analyse