17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Customer Communications Management Software
Customer Communication Management Software strømliner, automatiserer og sporer kunderettet kommunikation i en organisation.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (12)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
Vis lokale produkter
12 resultater
Sortér efter
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er et fuldgyldigt Customer Communications Management-system, der hjælper virksomheder med at forbedre salget og fastholde kunder gennem effektiv kommunikation. Brug segmentering, automatisering, CRM og e-mail-skabeloner til at personliggøre hver interaktion for at levere kundeoplevelser i verdensklasse på tværs af hver kanal. Tilføj noter, påmindelser og spor service på tværs af kanaler. Med et LiveAgent-abonnement er det nemt at levere exceptionelle kundeoplevelser.
Kom i gang med LiveAgent gratis i dag!
Læs mere om LiveAgent
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Zendesk tilbyder en af de førende løsning til kundesupport i branchen.
Zendesk er en af de førende helpdesk-software i skyen, der er udviklet til bedre kunderelationer. Brugeren kan interagere med kunderne på alle kanaler: SMS, internettet, mobilapp, telefon, e-mail, sociale medier og giver sine repræsentanter en komplet historik over alle kundeinteraktioner, herunder dem, der spores fra mere end 700 appintegrationer. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden.
Læs mere om Zendesk Suite
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Bitrix24 er gratis CRM, kundekommunikation og helpdesk, som anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaseret, mobil, open source.
Bitrix24 er gratis CRM, kundekommunikation og helpdesk, som anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaseret, mobil, open source. Man kan få et gratis kontaktcenter med flere kanaler og administrere e-mail, telefonopkald, livechat, beskeder og kundeanmodninger fra sociale medier på ét sted.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus.
Læs mere om Zoho SalesIQ
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy Enterprise er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy Enterprise.
Læs mere om Efficy CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
#1 Action-fokuseret salg CRM for små virksomheder. Fokuser på den næste handling, opfølgning med enhver føring og hold dig i kontrol over dit salg.
OnePageCRM er den første actionfokuserede salg CRM, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at holde kontrol over deres salg. Fokuser på, hvad der skal gøres næste, opfølgning med enhver føring, hold teamet på samme side og luk flere tilbud, en salgsaktion ad gangen. Spar tid og automatiser din administrator og dataindtastning. Generer kundeemner i et klik fra hvor som helst på nettet. Høste CRM -fordelene på farten med iOS- og Android -mobile apps. Nogen spørgsmål? Vi tilbyder support via e -mail, telefon og chat.
Læs mere om OnePageCRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Lokalt produkt
LeanMail er en løsning til styring af e-mails til Microsoft Outlook, der hjælper brugere med at prioritere, opnå "inbox zero" og øge produktiviteten.
LeanMail er en løsning til styring af e-mails til Microsoft Outlook, der hjælper brugere med at tage kontrol over deres indbakke og få mest muligt ud af deres e-mails. Den tilbyder værktøjer til at prioritere e-mails, opnå "inbox zero" og øge produktiviteten. Selv brugere, der mener, de har godt styr på deres e-mails, kan have gavn af LeanMails kraftfulde opgraderinger. Dens populære funktion, Inbox480, er et spamfilter, der reducerer irrelevante e-mails og holder indbakken fri for rod.
Læs mere om LeanMail
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web.
Læs mere om Chaty
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv.
Læs mere om RAYNET CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS).
Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene.
Læs mere om Maropost
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Mobilbeskeder og taleopkald til virksomhedskommunikation.
Kommuniker med dine kunder alle de steder, de ønsker at interagere med din virksomhed, på én enkelt effektiv platform. Benyt flere forskellige beskedtjenester via Business Messaging API, eller foretag taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Gør dine kunder glade og engagerede. Send dem leveringsmeddelelser, bookingbekræftelser, påmindelser om aftaler m.m. på det helt rigtige tidspunkt.
Læs mere om CM.com Communications Platform
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder.
Læs mere om Mobile Service Cloud
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundedatabase
- Batchkommunikation
- Multikanal-kommunikation
- Chat/beskeder
- Sporing af interaktion