7 resultater
Zendesk tilbyder en af de førende løsning til kundesupport i branchen.
Zendesk er en af de førende helpdesk-software i skyen, der er udviklet til bedre kunderelationer. Brugeren kan interagere med kunderne på alle kanaler: SMS, internettet, mobilapp, telefon, e-mail, sociale medier og giver sine repræsentanter en komplet historik over alle kundeinteraktioner, herunder dem, der spores fra mere end 700 appintegrationer. Her vises, hvorfor virksomheder som Uber, Venmo, Shopify og LendingClub bruger Zendesk til at sænke deres supportomkostninger og øge kundetilfredsheden. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Bitrix24 er gratis CRM, kundekommunikation og helpdesk, som anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaseret, mobil, open source.
Bitrix24 er gratis CRM, kundekommunikation og helpdesk, som anvendes af otte millioner virksomheder. Skybaseret, mobil, open source. Man kan få et gratis kontaktcenter med flere kanaler og administrer e e-mail, telefonopkald, livechat, beskeder og kundeanmodninger fra sociale medier på ét sted. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere. Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv. Læs mere om RAYNET CRM

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maropost er designet til medie-, forlags- og e-handelsvirksomheder og er en robust platform til marketingautomatisering, der giver mulighed for at erhverve, engagere og konvertere leads og kunder på tværs af flere marketingkanaler (f.eks. e-mails, SMS). Nogle af de bedste leveringsrater på markedet (98 %) sikres med et dedikeret team, der tager sig af e-mailmarketingsbehovene. Læs mere om Maropost

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere. Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web. Læs mere om Chaty

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Mobilbeskeder og taleopkald til virksomhedskommunikation.
Kommuniker med dine kunder alle de steder, de ønsker at interagere med din virksomhed, på én enkelt effektiv platform. Benyt flere forskellige beskedtjenester via Business Messaging API, eller foretag taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Gør dine kunder glade og engagerede. Send dem leveringsmeddelelser, bookingbekræftelser, påmindelser om aftaler m.m. på det helt rigtige tidspunkt. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion
Gør al kundeinteraktion bedre med Mobile Service Cloud. Nem håndtering af livechat, e-mail, WhatsApp og andre kanaler i én indbakke.
Mobile Service Cloud er en kundeserviceløsning, som gør det muligt for medarbejdere i forskellige brancher at levere personlige kundeserviceoplevelser. Gør kontakten så nem som muligt for både kunder og ansatte. Brug agent-indbakken til at interagere med kunderne via deres foretrukne kanaler, f.eks. WhatsApp, Live Chat, Instagram Messenger, Apple Messages for Business eller Voice. Mobile Service Cloud har også en chatbot, der automatiserer samtaler og nemt overdrager dem til en medarbejder. Læs mere om Mobile Service Cloud

Egenskaber

  • Multikanal-kommunikation
  • Batchkommunikation
  • Chat/beskeder
  • Kundedatabase
  • Sporing af interaktion