17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Intranet Software
Intranet Software anvendes til interne virksomhedsportaler, hvor vigtig information viderekommunikeres til medarbejdere.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (5)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
Vis lokale produkter
5 resultater
Sortér efter
Claromentis empowers your intranet for a dynamic digital workplace with a fully integrated solution.
Enjoy comprehensive intranet applications for seamless collaboration, e-forms and workflows for streamlined processes, and e-learning capabilities for continuous employee development.
Stay organised with robust task management tools. Experience a versatile and interactive space for communication, collaboration, task management, and e-learning.
Drive productivity and foster innovation
Læs mere om Claromentis
...
Læs mere
Egenskaber
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Politikstyring
- Kalenderstyring
- Samarbejdsværktøjer
- Indholdsstyring
- Dashboard for aktivitet
- Medarbejderdatabase
- Dokumentstyring
- Søgning/filter
- Diskussioner/fora
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Politikstyring
- Kalenderstyring
- Samarbejdsværktøjer
- Indholdsstyring
- Dashboard for aktivitet
- Medarbejderdatabase
- Dokumentstyring
- Søgning/filter
- Diskussioner/fora
Det ideelle værktøj til opbygning af virksomhedskultur, styrkelse af medarbejderengagement og forbedring af intern kommunikation.
Kun én platform, men flere fordele. Intranet fra tomHRM giver en række værktøjer til at håndtere intern kommunikation, vidensdeling samt dokumentflow og -lagring. Alle medarbejdere kan holdes informerede, forbundne, engagerede og derfor glade.
Læs mere om tomHRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Politikstyring
- Kalenderstyring
- Samarbejdsværktøjer
- Indholdsstyring
- Dashboard for aktivitet
- Medarbejderdatabase
- Dokumentstyring
- Søgning/filter
- Diskussioner/fora
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau.
Læs mere om niikiis
...
Læs mere
Egenskaber
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Politikstyring
- Kalenderstyring
- Samarbejdsværktøjer
- Indholdsstyring
- Dashboard for aktivitet
- Medarbejderdatabase
- Dokumentstyring
- Søgning/filter
- Diskussioner/fora
Lokalt produkt
Verdens bedste intranet til komplekse organisationer
Colibo – Intranettet, der forbinder og engagerer. Vores brugervenlige og inkluderende platform forener alle medarbejdere.
Colibo er et moderne intranet forener hele din digitale arbejdsplads, og sikrer at alle medarbejdere er informeret og involveret, på tværs af alle afdelinger og på tværs af alle enheder.
Colibo er næste generations intranet, en integrationsplatform der giver jer én samlet indgang til alle jeres øvrige software systemer. Målrettet kommunikation og videndeling er hjørnestenene i Colibo. Vi sørger for at alle ser det der relevant, og kun dét - målrettet individ, departement og/eller geografi.
Colibo intranet kan integrere fuldt og helt med eks. Microsoft 365 og Google Workspace, men kan også stå alene. Vi har desuden et hav af widgets.
Læs mere om colibo
...
Læs mere
Egenskaber
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Aktivitets-/nyhedsopdatering
- Politikstyring
- Kalenderstyring
- Samarbejdsværktøjer
- Indholdsstyring
- Dashboard for aktivitet
- Medarbejderdatabase
- Dokumentstyring
- Søgning/filter
- Diskussioner/fora