17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Marketing Analytics Software
Marketing Analytics Software anvendes til indsamling og behandling af data til performancevurdering og strategisk planlægning i marketingafdelinger.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
10 resultater
Sortér efter
Over 100.000 kunder i mere end 120 lande bruger HubSpots prisbelønnede software til at tiltrække, engagere og begejstre deres kunder.
HubSpot-marketinghub hjælper B2B- og B2C-virksomheder med at tiltrække besøgende, konvertere onlinetrafik til leads, gøre leads til kunder og analysere marketingafkast. Med integrerede blog- og indholdsværktøjer er det nemt at skabe spændende indhold, som bliver fundet online med indbygget SEO-optimering. Brugeren kan konvertere flere leads med landingssider, der tager få minutter at opbygge, og nemt tilføje en formular, CTA eller live chat. Leads kan glæde sig over marketingautomatisering og e-mailmarketing i verdensklasse. Det er ganske gratis at komme i gang.
Læs mere om HubSpot Marketing Hub
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
På monday.com kan marketingsteams spore og overvåge fremgangen af flere kampagner ved hjælp af brugerdefinerede kontrolpaneler.
På monday.coms åbne platform kan hele marketingteams styre marketingkampagner fra idedannelse til analyse mere effektivt end nogensinde før. Med masser af integrationer og apps lader monday.com marketingfolk importere data fra den software, de allerede bruger. På den måde kan alle i teamet se, hvordan alting står til, med et hurtigt blik på brugerdefinerbare, træk-og-slip-platforme, der viser præcis, hvilke oplysninger der er relevante for ens kampagner.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids.
Læs mere om Wrike
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
SharpSpring tilbyder effektiv, fleksibel markedsføringsautomatisering med fuldt integreret CRM og styring af sociale medier til bureauer og SMV'er.
SharpSpring, en virksomhed med konstant kontakt, er en marketingplatform til omsætningsvækst, der hjælper små virksomheder med at generere leads, forbedre konverteringer til salg og opnå højere afkast på markedsføringsinvestering. Den innovative platform, åbne arkitektur og gratis kundeservice samt fleksible kontrakter skaber reelle resultater for voksende virksomheder eller digitale marketingbureauer. Man kan finde yderligere oplysninger på Sharpsprings officielle hjemmeside.
Læs mere om Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre.
Læs mere om Omnisend
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Enhver læringsudfordring kan klares, og der kan skabes en læringskultur med en række værktøjer, der dækker hele virksomhedens læringslivscyklus.
Docebo redefinerer, hvordan virksomheder udnytter teknologi til at skabe, levere og forstå forretningsresultaterne af læringsoplevelserne gennem Docebo Learning Suite.
Med Docebos multiprodukt-læringspakke klædes virksomheder verden over på til at håndtere enhver læringsudfordring og skabe en sand læringskultur i organisationen.
Læs mere om Docebo
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Marketingautomatiseringsplatform med flere kanaler (e-mail, SMS) – brugervenlig og med god leveringsdygtighed
Maroposts digitale markedsføringsplatforme kan hjælpe med at gøre leads til kunder ved at sikre levering af målrettede meddelelser til den rigtige kontakt på det rigtige tidspunkt. Gennem integreret markedsførings- og salgsautomatisering leverer Maropost vigtige værktøjer, strategisk vejledning og support, der er nødvendig for at skabe mere personlige kundeoplevelser gennem et 360-graders virksomhedssyn fra marketingsautomatisering til CRM, handel og kundeservice.
Læs mere om Maropost
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Zoho Marketing Automation er en alt-i-én marketingautomatiseringssoftware, der bruges til at styre marketingaktiviteter på tværs af flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en cloud-baseret software udviklet specifikt til virksomheder, der leder efter en marketing automation-løsning. Denne software fungerer som et vigtigt hverdagsmarkedsføringsværktøj, der tilbyder marketing- og salgsfunktioner såsom generering af leads og kvalificering. Det tilbyder også omfattende funktioner til dataanalyse og webadfærdsmarkedsføring samt forskellige marketingkampagnestrategier fra SMS-marketing til sociale kampagner.
Læs mere om Zoho Marketing Automation
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Our platform helps global brands optimise their partner marketing for more sales
Our platform helps global brands optimise their partner marketing for more sales. Manage their partners directly, measure and analyse the performance of their efforts accurately, and manage attribution and payment easily - all on a single platform.
This unique combination is strengthened by its focus on data protection through first-party tracking and white-labelling capabilities, as well as guidance from the Customer Success team
Læs mere om Ingenious Partner Marketing Platform
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing
Software til indsamling af førstepartsdata, som giver dig bedre markedsføringsdata og attribution, mens den sikrer databeskyttelse.
TraceDock er en software til indsamling af førstepartsdata, som gør det muligt for dig at få op til 30 % flere marketingdata i Google Analytics og Meta Ads Manager og knytte alle transaktioner til de rigtige kanaler og kampagner, mens forbrugernes data beskyttes. TraceDock giver dig fuld indsigt i tilbagevendende besøgende, kunderejser og indtægter, så du kan optimere din marketingstrategi og øge omsætningen online. En plug-and-play-løsning, der er klar på kun 20 minutter.
Læs mere om TraceDock
...
Læs mere
Egenskaber
- Webstedsanalyse
- Ad-hoc rapportering
- Import/eksport af data
- KPI-overvågning
- Rapportering og statistik
- Visualisering af data
- Konverteringssporing
- Sporing af søgeord
- Dashboard
- Søgning/filter
- Datakildeforbindelser
- ROI-sporing