17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Review Management Software
Review Management Software hjælper virksomheder med at indsamle kundefeedback og anmeldelser, svare på negativ feedback og forbedre kundernes opfattelse af det produkt eller den service, virksomheden tilbyder. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (4)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
Vis lokale produkter
4 resultater
Sortér efter
Yotpo, en e-handelsmarkedsføringsplatform, integrerer datadrevne løsninger til anmeldelser, loyalitet, SMS-markedsføring og meget mere.
Med Yotpo ejer og styrer du alt dit indhold. Moderation kan udføres selv eller automatiseres med AI. Visning af kundeindhold på vigtige konverteringspunkter på tværs af dit websted ved hjælp af brugerdefinerede widget-indstillinger. Yotpo tilbyder en komplet, integreret oplevelse i én platform, der giver dig ultimativ kontrol over, hvordan din virksomhed indsamler, viser og markedsfører med UGC.
Læs mere om Yotpo
...
Læs mere
Egenskaber
- Anmeldelsesmeddelelse
- Svarstyring
- Social deling
- Kampagnestyring
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanalerSoftwaren gør det muligt at måle, forbedre og transformere medarbejder- og kundeoplevelser.
Zonka Feedback CX-platformen er en undersøgelses- og feedbacksoftware med flere kanaler til at forandre den måde, medarbejder- og kundeoplevelsen administreres på. Softwaren gør det enkelt at foretage de korrekte CX-målinger, herunder Net Promoter Score, Customer Effort Score og Customer Satisfaction Score. Brugeren kan få feedback og foretage undersøgelser på tværs af flere kanaler: iPads, android-tablets, smartphones, e-mail og sms. Det er muligt at holde teamet opdateret, se svar og samarbejde for at lukke feedback-loopet. Brugeren kan se indsigtsfulde rapporter med henblik på kundetilfredshed og vækst
Læs mere om Zonka Feedback
...
Læs mere
Egenskaber
- Anmeldelsesmeddelelse
- Svarstyring
- Social deling
- Kampagnestyring
Indsamling af mere kundefeedback med spørgeundersøgelse for levering af en bedre kundeoplevelse. Mere end 20 indbyggede integrationer kan bruges.
Undersøgelser kan sendes ud – indsigter kan registreres. Med Survicate kan brandspecifikke spørgeundersøgelser foretages på få minutter, og viden kan indsamles fra kunder og abonnenter.
E-mail-, link-, internet- og mobilundersøgelser kan køres. Undersøgelsesresultater kan analyseres i realtid. Handling kan foretages baseret på kundefeedback.
– Integrerede undersøgelser i e-mails får en svarprocent på op til 58 %..
– Nem integration med Intercom, HubSpot og mere (integreret, kodningsfri.).
– Mere end 100 forskellige undersøgelsesskabeloner til fri brug.
Man kan prøve at spørge.
Læs mere om Survicate
...
Læs mere
Egenskaber
- Anmeldelsesmeddelelse
- Svarstyring
- Social deling
- Kampagnestyring
Lokalt produkt
ProjectFlow 365
Lokalt produkt
Ved behov for en enkel løsning til projektstyring og porteføljestyring. ProjectFlow 365 – effektivt, enkelt og skalerbart.
Dansk: ProjectFlow 365 er et fleksibelt værktøj til projekt- og porteføljestyring med tæt kobling til Microsoft Office 365. Softwaren giver overblik og gør det nemt at træffe bedre beslutninger om nye projekter. Værktøjet støtter projektlederne og skaber værdi i deres dagligdag. Ressourcestyring i ProjectFlow 365 giver kontrol med kapaciteten og ressourceanvendelsen på projekter og drift. Engelsk: ProjectFlow 365 er et værktøj til projekt- og porteføljestyring med Microsoft Office-integration.
Læs mere om ProjectFlow 365
...
Læs mere
Egenskaber
- Anmeldelsesmeddelelse
- Svarstyring
- Social deling
- Kampagnestyring