Filtrer resultater (3)
Prismuligheder
3 resultater
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser.
Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret servicedesk-software med mere end 200 integrationer. Strømlin alle kommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt grænseflade. Nyd avanceret billetsalg, en selvbetjeningsportal, vidensstyring, tilpassede rapporter og flere nøglefunktioner. Forbedre kundeoplevelsen, reducere ventetider og forbedre agenteffektiviteten med vores multi-kanal supportsoftware. LiveAgent leverer fremragende kundepleje til 150 millioner slutbrugere verden over. Start din gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet.
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage for at forbedre din kundeservice.
Læs mere om LiveAgent
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af IT-aktiver
- Styring af vidensbase
- Styring af ændringer
- Hændelsesstyring
- Selvbetjeningsportal
- Administration af serviceniveauaftale
- Mobil adgang
- Kundesupport
Zendesk Support er IT-servicedesksoftwaren, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations.
Læs mere om Zendesk Suite
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af IT-aktiver
- Styring af vidensbase
- Styring af ændringer
- Hændelsesstyring
- Selvbetjeningsportal
- Administration af serviceniveauaftale
- Mobil adgang
- Kundesupport
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver. Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere.
Læs mere om Bitrix24
...
Læs mere
Egenskaber
- Styring af IT-aktiver
- Styring af vidensbase
- Styring af ændringer
- Hændelsesstyring
- Selvbetjeningsportal
- Administration af serviceniveauaftale
- Mobil adgang
- Kundesupport