2 resultater
Zendesk Support er IT-servicedesksoftwaren, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af vidensbase
  • Styring af ændringer
  • Hændelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Mobil adgang
  • Kundesupport
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver. Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af vidensbase
  • Styring af ændringer
  • Hændelsesstyring
  • Selvbetjeningsportal
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Mobil adgang
  • Kundesupport