17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Service Desk Software

Service Desk Software lader IT-supportere og brugere af IT-løsninger kommunikere via et samlet kontaktpunkt. Service Desk Software understøtter styring af supportrelaterede hændelser, adgang til selvbetjeningsportaler, oprettelse af fejlsager, forandringsledelse og meget mere.

4 resultater

IT Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use ITSM-værktøj med interne eksperter – har hjulpet med at forbedre services siden 1993. Læs mere om TOPdesk
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom i gang med at anvende brugervenlige features og best practices til at håndtere sager, spore assets og dele viden, så dine slutbrugere oplever en 5-stjernede service hver dag. Takket være vores step-by-step tilgang kan selv travle serviceteams besejre kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsekspert for at vedligeholde værktøjet - det lover vi. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk. Læs mere om TOPdesk

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • CMDB
  • Notifikationer i realtid
  • Rapportering og statistik
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Prioritering
  • Fjernadgang/kontrol
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative helpdesk-løsning til virksomheder i alle størrelser. Læs mere om LiveAgent
LiveAgent er en cloud-baseret servicedesk-software med mere end 200 integrationer. Strømlin alle kommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt grænseflade. Nyd avanceret billetsalg, en selvbetjeningsportal, vidensstyring, tilpassede rapporter og flere nøglefunktioner. Forbedre kundeoplevelsen, reducere ventetider og forbedre agenteffektiviteten med vores multi-kanal supportsoftware. LiveAgent leverer fremragende kundepleje til 150 millioner slutbrugere verden over. Start din gratis prøveperiode, intet kreditkort påkrævet. Prøv LiveAgent gratis i 14 dage for at forbedre din kundeservice. Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • CMDB
  • Notifikationer i realtid
  • Rapportering og statistik
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Prioritering
  • Fjernadgang/kontrol
Zendesk Support er IT-servicedesksoftwaren, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentanternes produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations. Læs mere om Zendesk Suite

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • CMDB
  • Notifikationer i realtid
  • Rapportering og statistik
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Prioritering
  • Fjernadgang/kontrol
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver. Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Håndtering af supportbillet
  • Styring af IT-aktiver
  • Styring af ændringer
  • Problemhåndtering
  • Selvbetjeningsportal
  • Mobil adgang
  • CMDB
  • Notifikationer i realtid
  • Rapportering og statistik
  • Administration af serviceniveauaftale
  • Prioritering
  • Fjernadgang/kontrol