Filtrer resultater (2)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Andorra
De Forenede Arabiske Emirater
Afghanistan
Antigua og Barbuda
Anguilla
Albanien
Østrig
Australien
Belgien
Prismuligheder
2 resultater
Zendesk Support er IT-servicedesksoftwaren, der er udviklet til bedre kunderelationer.
Zendesk Suite er en kundeserviceløsning, der er nem at bruge og kan tilpasses den enkelte virksomhed. Virksomheder, der bruger Zendesk, øger i gennemsnit kundetilfredsheden med 25 % og repræsentantern
...
Læs mere
es produktivitet med 30 % – uanset skala. Kundeinteraktionerne foregår i en enkelt interface med funktioner som webwidgets, foruddefinerede svar på anmodninger og meget mere. Det er hurtigt at oprette og komme i gang. Zendesk Suite omfatter anmodningssystem, hjælpecenter, fællesskabsforum, messaging, samtale, Explore og Sunshine Conversations.
Læs mere om Zendesk Suite
Egenskaber
- Styring af IT-aktiver
- Styring af vidensbase
- Styring af ændringer
- Hændelsesstyring
- Selvbetjeningsportal
- Administration af serviceniveauaftale
- Mobil adgang
- Kundesupport
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver.
Bitrix24 er en gratis servicedesk-løsning (helpdesk), der bruges af otte millioner virksomheder. Skybaserede, mobile, open source-udgaver. Det gratis omnichannel kontaktcenter giver mulighed for at
...
Læs mere
kommunikere med kunderne via e-mail, telefon, live chat, sociale medier og mobile messaging. 100 % gratis for teams op til 12 supportmedarbejdere.
Læs mere om Bitrix24
Egenskaber
- Styring af IT-aktiver
- Styring af vidensbase
- Styring af ændringer
- Hændelsesstyring
- Selvbetjeningsportal
- Administration af serviceniveauaftale
- Mobil adgang
- Kundesupport