5 resultater
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra. Læs mere om Asana
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Idéstyring
  • Planlægning af scenarier
  • Vejkortlægning
  • Målsætning/sporing
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • KPI-overvågning
  • Sporing af milepæle
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Idéstyring
  • Planlægning af scenarier
  • Vejkortlægning
  • Målsætning/sporing
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • KPI-overvågning
  • Sporing af milepæle
Fra basale projekter til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre strategiske planlægning på monday.coms åbne platform.
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med kundetilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarrierer, flytte projekter fremad og få alle involverede på samme side. Nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, så man hurtigt kan se, hvor hele teamets arbejde står. Uanset om man er hjemme, på kontoret eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for hurtigt at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Idéstyring
  • Planlægning af scenarier
  • Vejkortlægning
  • Målsætning/sporing
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • KPI-overvågning
  • Sporing af milepæle
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren giver mulighed for at drive planer fra strategi til eksekvering, afholde engagerende fjernsessioner om planlægning, oprette visuelle præsentationer og administrere og spore fremgang i fællesskab. Brugeren kan opbygge en strategi og sætte skub i den med mere end 250 skabeloner til strategisk planlægning. Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Idéstyring
  • Planlægning af scenarier
  • Vejkortlægning
  • Målsætning/sporing
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • KPI-overvågning
  • Sporing af milepæle
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Idéstyring
  • Planlægning af scenarier
  • Vejkortlægning
  • Målsætning/sporing
  • Budgettering/udarbejdelse af prognoser
  • KPI-overvågning
  • Sporing af milepæle