9 resultater
Er der brug for en metode til at styrke teamkommunikationen på? ClickMeeting er en avanceret platform til webinarer og onlinemøder. Læs mere om ClickMeeting
Er der brug for en metode til at styrke teamkommunikationen på? ClickMeeting er en avanceret, men brugervenlig platform til webinarer og onlinemøder. Teamkommunikationen vil trives med en række interaktive funktioner som f.eks. et virtuelt whiteboard, chat, fildeling eller undersøgelser og tests. Softwaren gør det let at sørge for, at onlinearrangementer er sikre, og at kollegerne har nem adgang til møder med ClickMeeting! Læs mere om ClickMeeting

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
monday.com, en brugerdefinerbar platform til alt teamets arbejde, der forbedrer kommunikation og sikrer, at alle altid er på samme side. Læs mere om monday.com
monday.com er en alt-i-en-løsning, der fremmer bedre kommunikation mellem teams i alle størrelser. Man kan let komme i gang med én af de færdiglavede skabeloner for hurtigt at få teamet onboardede. Platformen kan derefter tilpasses helt med træk-og-slip-teknologi og tredjepartsapps, så den understøtter unikke arbejdsgange fuldt ud. Deling af filer, feedback og ideer, @-tagging af teammedlemmer, tildeling af ejere, opdateringer i realtid, og mulighed for at se hvem, der gør hvad og hvornår, så alle er på samme side. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
Asana hjælper mere end 11.000 kunder med at organisere og planlægge deres arbejde på tværs af teams via bl.a. vores værktøj til team kommunikation. Læs mere om Asana
Asana er et værktøj til team kommunikation, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er der, hvor teamkommunikation sker. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en hurtig og brugervenlig digital whiteboardsoftware, der er udviklet til at hjælpe med samarbejdet med andre, når som helst og hvor som helst. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Giver mulighed for altid at holde kontakten med teamet. Brugeren kan prøve effektive integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, Microsofts økosystem og meget mere for at strømline arbejdsgangen eller bygge sin egen med brug af API. Softwaren kommer med mere end 250 skabeloner og interaktive rammer, så det er hurtigt at komme i gang med teamsamarbejdet. Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
Bitrix24 er en gratis kommunikationsplatform for teams, der anvendes af mere end otte millioner teams på verdensplan.
Teamkommunikation og samarbejde er afgørende for enhver organisations succes. Med over 35 gratis værktøjer til teamsamarbejde, kan Bitrix24 være, hvad der er brug for. Den skybaserede version er gratis for et ubegrænset antal brugere, og hvis der købes lokale softwareudgaver af Bitrix24, fås også kildekode og et kontaktadministrationssystem. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne.
GoBrunch er en alsidig webinar- og mødeplatform med et unikt interface, der skaber positivt engagement blandt deltagerne. Et webinar eller virtuelt klasseværelse kan oprettes, ens kamera tændes, skærmen og videoer deles, andre præsentationsværter kan vises og optages. Ligesom ved en personlig begivenhed kan man have flere gruppelokaler samtidig med forskellige facilitatorer tildelt hver session. Der kræves ingen installation. Sessioner kan gøres mere engagerende. Læs mere om GoBrunch

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter
Dokumentering af processer, uddannelse og onboarding. Brugervenligt værktøj med gratis rådgivning, der hjælper med at håndtere ens største udfordringer.
AirManual hjælper teams med at dokumentere deres processer, uddannelse og onboarding. For at gøre dette kombineres et brugervenligt værktøj med gratis rådgivning – der ydes hjælp til at prioritere og håndtere ens største udfordringer. Som følge heraf frigøres kunders tid, kvaliteten forbedres, der er hurtigere vækst, og det er muligt at tage længere ferier. Læs mere om AirManual

Egenskaber

  • Opgavestyring
  • Chat i realtid
  • Aktivitets-/nyhedsopdatering
  • Fildeling
  • Diskussioner/fora
  • Søgning/filter