Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Telemarketing software

Telemarketing-software automatiserer funktioner til kundekontakt for callcentre inden for salg og marketing. Applikationen hjælper organisationer med komme i kontakt med kunderne, skabe konverteringer, generere kundeemner og fremme salg gennem tekstbeskeder, video-/lydopkald, chat, e-mails og andre metoder.

2 resultater

Bitrix24 er telemarketing-software, der oprindeligt er integreret med sin egen, gratis CRM. Tilgængelig i skyen og lokalt.
Bitrix24 er en softwareløsning til telemarketing, der fås både i skyen og lokalt. Der kan ringes og sælges et øjeblik efter, at Bitrix24-kontoen er registreret. Det er ligegyldigt, om salgsagenter sidder på samme kontor, arbejder uden for deres hjem eller er spredt ud over forskellige steder i verden, da Bitrix24 er fleksibel og understøtter flere sprog, herunder engelsk, tysk, spansk, portugisisk, vietnamesisk, kinesisk, russisk og mange andre. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldslogging
  • CRM
  • Udgående kundecenter
  • Indgående kundecenter
  • Forudsigende opkalder
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Kampagnestyring
  • Opkaldsovervågning
CallMaker er en super dialer, der effektiviserer salgskontakter for virksomheder. Moduler til at booke møder og flere dialertyper som power eller predictive dialer er inkluderet
CallMaker er en automatisk, intelligent dialer, der hjælper med at øge din salg. CM Software har udviklet CallMaker Dialer, som effektiviserer udgående og indgående salgskontakter for virksomheder i alle brancher, hvor salgsintensitet og mange kontakter er vigtige. Vores fokus er, at alle funktioner skal hjælpe dig med at forbedre - på bundlinjen - hvor det tæller! Vores moduler til at booke besøg og møder er for dig, der booker møder, for eksempel for at booke sælgere eller booke et møde. Dialeren findes både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Dialer, Preview Dialer og Click n Dial. Læs mere om CallMaker

Egenskaber

  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Opkaldsoptagelse
  • Opkaldslogging
  • CRM
  • Udgående kundecenter
  • Indgående kundecenter
  • Forudsigende opkalder
  • Opkalds-ID
  • Integration af computertelefoni
  • Kampagnestyring
  • Opkaldsovervågning