Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Unified Communications Software

Unified Communications Software integrerer de forskellige kommunikationskanaler i en virksomhed, herunder stemme- og videokommunikation, beskedtjenester osv.

11 resultater

Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er der, hvor samlet kommunikation sker. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Start gratis med LiveAgent og giv fremragende kundeservice med den ultimative kundeoplevelsessoftwareløsning.
LiveAgent er et fuldgyldigt Customer Communications Management-system, der hjælper virksomheder med at forbedre salget og fastholde kunder gennem effektiv kommunikation. Brug segmentering, automatisering, CRM og e-mail-skabeloner til at personliggøre hver interaktion for at levere kundeoplevelser i verdensklasse på tværs af hver kanal. Tilføj noter, påmindelser og spor service på tværs af kanaler. Med et LiveAgent-abonnement er det nemt at levere exceptionelle kundeoplevelser. Kom i gang med LiveAgent gratis i dag! Læs mere om LiveAgent

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Bitrix24 er en gratis samlet kommunikationsplatform, der anvendes af over otte millioner virksomheder.
Bitrix24 er gratis software til forenet kommunikation. Det er tilgængeligt både i skyen og lokalt. Man får alt – sociale netværk til virksomheder, virksomhedens-messaging, telefoni (PBX), videochat og videomøder, e-mailserver, fildeling og projektstyring. Hvis noget bruges til kommunikation og samarbejde, er det sandsynligvis ét af de over 30 gratis UC-værktøjer til forenet kommunikation der er tilgængelige i Bitrix24. API (applikationsprogrammeringsinterface), indholdsstyring og åben kildekode er tilgængelig. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Livestorm er en ende-til-ende-video-engagementsplatform, der giver mulighed for at forbinde, engagere og optage handlingsrettede indsigter på ét sted.
Livestorm giver kraftfulde, men smertefri, videoengagementer i stor skala. Ende-til-ende-video-engagementplatformen kan gøre det muligt for organisationer at skabe professionelle videoengagementer, der nemt kan administreres på ét sted. Det er en browserbaseret platform, der ikke kræver et download eller opsætning. Man kan bruge Livestorm til møder eller arrangementer, der afholdes efter behov, live eller forhåndsoptaget. Læs mere om Livestorm

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Et komplet værktøj til kundeengagement med livechat, sporing af besøgende på webstedet og analysefunktioner.
Zoho SalesIQ er en komplet, AI-drevet platform til livechat og analyse, der hjælper virksomheder med at styrke engagementet med deres kunder. Platformen leverer livechat, chatbots og integration med chatkanaler, CRM, helpdesk-software og meget mere for at kommunikere med alle besøgende på webstedet på ethvert trin i kundens livscyklus. Læs mere om Zoho SalesIQ

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Jostle’s employee success platform is where everyone connects, communicates, and celebrates at work. It’s the heartbeat of our own company and has helped employees in over 1,000 organizations easily belong and contribute, anywhere, anytime. With industry-leading participation rates, we’re putting the joy into work and the life into organizations. Læs mere om Jostle

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Samlet kommunikationsplatform til frontlinjeteams. Interaktivt nyhedsfeed, centraliseret vidensbibliotek, livevideo og meget mere.
YOOBIC er en mobile-first platform til at forene kommunikationen med frontlinjeteams. Medarbejdernes fastholdelse og motivation øges, når de forbindes alle sammen. Det er nemt at forbinde frontlinjeteams, lette samarbejdet og lytte til alles feedback via en mobile-first platform til samlet kommunikation, der er bygget til nutidens moderne arbejdsstyrke. YOOBIC bruges af mere end 200 virksomheder over hele verden, herunder Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste og Sanofi. Læs mere om YOOBIC

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere.
Chaty er designet til at hjælpe medarbejderne med at komme i kontakt med kunder på forskellige beskedapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger og mere. Med en enkelt chat-widget tilføjet til dit websted, kan du skabe en personlig oplevelse for kunder ved at bruge over 20 sociale kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram for at give øjeblikkelig support; besvare forespørgsler, forespørgsler og kommentarer; opbygge tillid og loyalitet og tilbyde værdi til de mennesker, der betyder noget for din virksomhed, både på mobil og web. Læs mere om Chaty

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Unified communications, collaboration, and contact center ecosystems form the basis of some of the most essential business systems. As hybrid working becomes the norm and the demand for a seamless user experience increases, the need for high up-time, fast problem resolution, and intelligent insight is critical. IR Collaborate is an enterprise-grade performance and experience management solution for voice, video, collaboration and contact center environments. Læs mere om IR Collaborate

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring
Kom i kontakt med dine kunder gennem populære beskedtjenester, SMS og taleopkald via den enkle Communications Platform fra CM.com.
Med Communications Platform fra CM.com kan du nå ud til din målgruppe via mobilbeskeder og taleopkald. Communications Platform er nem at integrere og designet til skalering i vækstvirksomheder. Kom i kontakt med dine kunder gennem flere forskellige beskedtjenester ved hjælp af Business Messaging API, SMS-beskeder via SMS Gateway og taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Kommuniker for altid gennem én enkelt forbindelse. Læs mere om CM.com Communications Platform

Egenskaber

  • Telefonsvarer
  • Fildeling
  • Mobil adgang
  • Opkaldsdirigering
  • Opkaldsoptagelse
  • Tovejslyd og -video
  • SMS-beskeder
  • Kontaktstyring
  • Rapportering og statistik
  • Skærmdeling
  • Opgavestyring