2 resultater
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra. Læs mere om Asana
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kommentarer/notater
  • Visualisering af data
  • Tabulering af data
monday.coms fleksible platform kan bruges til at skabe et mere intuitivt arbejdsområde, hvor teamet kan samarbejde effektivt. Læs mere om monday.com
monday.coms fleksible platform kan bruges til at skabe et mere intuitivt samarbejdsområde for teamet. Det er muligt at starte med en af de færdige skabeloner, tilføje egne opgaver ved at uploade regneark og derefter tilføje 30+ kolonner, så teamet har ét bredt overblik over alle de oplysninger, de har brug for for at samarbejde effektivt. Til sidst kan man så automatisere alt det manuelle arbejde med et par klik, så interessenter underrettes om vigtige opdateringer, uden det er nødvendigt med påmindelser kalenderen. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Rapportering/analyse
  • Kommentarer/notater
  • Visualisering af data
  • Tabulering af data