Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Marketing Attribution Software

Analyseværktøjer til markedsføring anvendes af virksomheder til at identificere de reklamekanaler, som giver de bedste resultater, f.eks. TV, sociale medier, telefon, e-mail osv. Denne type software anvendes almindeligvis af marketingsteams for at spore konverteringer på tværs af samtlige kontaktpunkter og evaluere effektiviteten af markedsføringen.

4 resultater

monday.com er en åben platform, der giver mulighed for at tilpasse kontrolpaneler for bedre at spore kunderejsen og analysere relevante KPI’er.
En nem måde at styre markedsføringstilskrivning på ét sted. monday.coms træk-og-slip-platform gør det nemt for teammedlemmer at samarbejde. Tilpasning af tavler for at understøtte individuelle, unikke arbejdsgange, og sikre at teammedlemmer ved nøjagtigt, hvad de skal gøre i hvilken rækkefølge. Med monday.com kan man opbygge de brugerdefinerede løsninger, man har brug for, til at træffe bedre datadrevne beslutninger uden uendelige synkroniseringsmøder, fra idéer til nye kampagner til analyse af performance. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Kundesegmentering
  • Målretning til målgruppe
  • Import/eksport af data
  • Engagementssporing
  • Præstationsmåling
  • Styring af partnere
  • Attributionsmodellering
  • Annoncestyring
  • Konverteringssporing
  • Kortlægning af kundernes rejse
  • Kampagneanalyse
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Kundesegmentering
  • Målretning til målgruppe
  • Import/eksport af data
  • Engagementssporing
  • Præstationsmåling
  • Styring af partnere
  • Attributionsmodellering
  • Annoncestyring
  • Konverteringssporing
  • Kortlægning af kundernes rejse
  • Kampagneanalyse
Zoho Marketing Automation er en alt-i-én marketingautomatiseringssoftware, der bruges til at styre marketingaktiviteter på tværs af flere kanaler
Zoho Marketing Automation er en cloud-baseret software udviklet specifikt til virksomheder, der leder efter en marketing automation-løsning. Denne software fungerer som et vigtigt hverdagsmarkedsføringsværktøj, der tilbyder marketing- og salgsfunktioner såsom generering af leads og kvalificering. Det tilbyder også omfattende funktioner til dataanalyse og webadfærdsmarkedsføring samt forskellige marketingkampagnestrategier fra SMS-marketing til sociale kampagner. Læs mere om Zoho Marketing Automation

Egenskaber

  • Kundesegmentering
  • Målretning til målgruppe
  • Import/eksport af data
  • Engagementssporing
  • Præstationsmåling
  • Styring af partnere
  • Attributionsmodellering
  • Annoncestyring
  • Konverteringssporing
  • Kortlægning af kundernes rejse
  • Kampagneanalyse
Software til indsamling af førstepartsdata, som giver dig bedre markedsføringsdata og attribution, mens den sikrer databeskyttelse.
TraceDock er en software til indsamling af førstepartsdata, som kan knytte alle transaktioner til de rigtige kanaler og kampagner, mens forbrugernes data beskyttes. Som følge af reklameblokering, browsere med sporingsforebyggelse og databeskyttelseslove mangler marketingfolk op til 30 % af deres data i Google Analytics og Meta Ads Manager. TraceDock giver dig fuld indsigt i tilbagevendende besøgende, kunderejser og indtægter, så du kan optimere din marketingstrategi og øge omsætningen online. Læs mere om TraceDock

Egenskaber

  • Kundesegmentering
  • Målretning til målgruppe
  • Import/eksport af data
  • Engagementssporing
  • Præstationsmåling
  • Styring af partnere
  • Attributionsmodellering
  • Annoncestyring
  • Konverteringssporing
  • Kortlægning af kundernes rejse
  • Kampagneanalyse