18 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Handyman software
Handyman software hjælper små reparationsvirksomheder med at automatisere opgaveplanlægning og fakturering.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (2)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
2 resultater
Sortér efter
Man kan få flere opgaver, klare betaling hurtigere og styre hele virksomheden fra lommen med vcitas alt-i-en-app til serviceudbydere i marken.
vcita er designet specielt til serviceudbydere, der udbyder tjenester, og gør det nemt at drive egen virksomhed:
>> Lader kunder opdage, reservere og betale for opgaver, mens man selv arbejder.
>> Nem indsamling af betalinger fra enhver mobil enhed uden brug af smart hardware.
>> Oprettelse og salg af servicepakker, samt flere langsigtede aftaler og tilbagevendende projekter.
>> Udvidelse af rækkevidde ved at få glade kunder til at henvise deres venner og familie.
Læs mere om vcita
...
Læs mere
Egenskaber
- Betalingsbehandling
- Afsendelsesstyring
- Styring af tidsrapport
- Kundedatabase
- Kalenderstyring
- Mobil adgang
- Real-Time Data
- Rapportering og statistik
- Fakturering og regninger
- Citater/estimater
- Jobsporing
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering.
EQUP er en software til kundestyring i skyen, der hjælper med at automatisere markedsføring, salg og fakturering. EQUP er designet til at bygge bro mellem nuværende tilgængelige løsninger og mindre virksomheders behov. Ting, som ikke almindeligvis tilbydes andetsteds: samkøring af lagerbeholdning, gratis version uden begrænsninger i funktionerne, dedikerede ressourcer til at administrere kontoen, branchespecifikke løsninger.
Læs mere om EQUP
...
Læs mere
Egenskaber
- Betalingsbehandling
- Afsendelsesstyring
- Styring af tidsrapport
- Kundedatabase
- Kalenderstyring
- Mobil adgang
- Real-Time Data
- Rapportering og statistik
- Fakturering og regninger
- Citater/estimater
- Jobsporing