3 resultater
Slack samler al kommunikation på ét sted. Moderne teams får beskeder, arkivering og søgning i realtid.
Slack er en samarbejdshub, der gør det lettere at få arbejdet gjort ved at sørge for, at de rette oplysninger sendes til de rette personer. Når teamet skal sparke et projekt i gang, ansætte nye medarbejdere, implementere kode, gennemgå salgskontrakter, færdiggøre næste års budget, måle A/B-test, planlægge den næste kontoråbning og meget mere, dækker Slack alle behov. Teamet har mulighed for at prøve Slack gratis. Læs mere om Slack

Egenskaber

  • Håndtering af sikkerhedshændelser
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Styring af efterforskninger
  • Indberetning af hændelser
  • Styring af IT-hændelser
  • Opgavestyring
StatusIQ tilbyder en gratis statusside, der hjælper organisationer med transparent at kommunikere opdateringer i realtid om hændelser og tidsplan
Site24x7 StatusIQ er en status- og hændelseskommunikationsplatform til at kommunikere hændelser og planlagt vedligeholdelse med kunder i realtid. Opret din gratis statusside med StatusIQs hostede statussider. Læs mere om Site24x7 StatusIQ

Egenskaber

  • Håndtering af sikkerhedshændelser
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Styring af efterforskninger
  • Indberetning af hændelser
  • Styring af IT-hændelser
  • Opgavestyring
Le logiciel konfidal Whistleblower les met gratuitement en conformité avec la directive européenne sur les lanceurs d'alerte et la loi sur la protection des lanceurs d'alerte.
Vil du have en gratis løsning til dine behov for whistleblowing-software? Vælg konfidal. Vores cloud-baserede whistleblowing-softwareløsning hjælper virksomheder med at administrere medarbejderfeedback, rapportere hændelser og sikre whistleblowerens anonymitet. Med konfidals whistleblowing-software er du gratis i overensstemmelse med EU's whistleblower-direktiv og loven om beskyttelse af whistleblowere. Udnyt vores mange ekstra funktioner med vores betalte abonnementer. Læs mere om konfidal

Egenskaber

  • Håndtering af sikkerhedshændelser
  • CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
  • Styring af efterforskninger
  • Indberetning af hændelser
  • Styring af IT-hændelser
  • Opgavestyring