Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Incident Management Software
Incident Management Software strømliner rapporteringen om og løsningen af problemer relateret til IT-tjenester, EHS og eventuelle sikkerhedsrelaterede hændelser i felten og på tværs af organisationen. Brug Capterra til at finde den rette Incident Management Software til din forretning i Danmark. Læs mere Læs mindre
Filtrer resultater (3)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
3 resultater
IT Service Management-løsning, der kombinerer et klar-til-brug ITSM-værktøj med interne eksperter – her for at få service til at ske siden 1993.
TOPdesk er det eneste ITSM-værktøj, der kombinerer en hurtig opsætning med personlig vejledning. Kom godt i gang med brugervenlige funktioner og bedste praksis til at administrere billetter, spore aktiver og dele viden, så dine slutbrugere oplever 5* tjenester hver dag. Takket være vores trin-for-trin tilgang kan selv travle serviceteams slå kaosset og finde tid til forbedringer. Du behøver ikke en kodningsguide for at vedligeholde værktøjet – lover. Vil du have mere hjælp? Vores 900 interne specialister er kun et telefonopkald væk.
Læs mere om TOPdesk
...
Læs mere
Egenskaber
- Håndtering af sikkerhedshændelser
- CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
- Styring af efterforskninger
- Styring af IT-hændelser
- Revisionsspor
- Beskeder/meddelelser
- Kommunikationsstyring
- On Call-planlægning
- Statussporing
- Styring af arbejdsgange
- Håndtering af billet
StatusIQ tilbyder en gratis statusside, der hjælper organisationer med transparent at kommunikere opdateringer i realtid om hændelser og tidsplan
Site24x7 StatusIQ er en status- og hændelseskommunikationsplatform til at kommunikere hændelser og planlagt vedligeholdelse med kunder i realtid. Opret din gratis statusside med StatusIQs hostede statussider.
Læs mere om Site24x7 StatusIQ
...
Læs mere
Egenskaber
- Håndtering af sikkerhedshændelser
- CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
- Styring af efterforskninger
- Styring af IT-hændelser
- Revisionsspor
- Beskeder/meddelelser
- Kommunikationsstyring
- On Call-planlægning
- Statussporing
- Styring af arbejdsgange
- Håndtering af billet
Le logiciel konfidal Whistleblower les met gratuitement en conformité avec la directive européenne sur les lanceurs d'alerte et la loi sur la protection des lanceurs d'alerte.
Vil du have en gratis løsning til dine behov for whistleblowing-software? Vælg konfidal.
Vores cloud-baserede whistleblowing-softwareløsning hjælper virksomheder med at administrere medarbejderfeedback, rapportere hændelser og sikre whistleblowerens anonymitet. Med konfidals whistleblowing-software er du gratis i overensstemmelse med EU's whistleblower-direktiv og loven om beskyttelse af whistleblowere. Udnyt vores mange ekstra funktioner med vores betalte abonnementer.
Læs mere om konfidal
...
Læs mere
Egenskaber
- Håndtering af sikkerhedshændelser
- CAPA (korrigerende og forebyggende handlinger)
- Styring af efterforskninger
- Styring af IT-hændelser
- Revisionsspor
- Beskeder/meddelelser
- Kommunikationsstyring
- On Call-planlægning
- Statussporing
- Styring af arbejdsgange
- Håndtering af billet