17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Kundedata platformer
Software til kundedataplatforme tilbyder centraliseret lagring af spredte kundedata, hvilket gør marketingfolk i stand til bedre at forstå hvert kundeemne, segmentere kunder og personliggøre kundeoplevelsen. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (7)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
De Forenede Arabiske Emirater
Argentina
Australien
Brasilien
Canada
Tyskland
Storbritannien
Mexico
USA
Prismuligheder
7 resultater
Sortér efter
Automatisering af e-handelsmarketing for intelligente, salgsdrevne markedsføringsfolk, der er vokset fra de generiske e-mailmarketingplatforme.
Omnisend er en alt-i-en-platform til markedsføringsautomatisering af e-handel, der hjælper med at sælge mere ved at konvertere besøgende og bevare kunder. Man kan nå ud til kunder med personlige budskaber ved hjælp af effektiv automatisering af arbejdsgange, og derved styrke sit salg. Abonnentlisten kan udvides med et bredt udvalg af tilmeldingsformularer, og konverterende nyhedsbreve oprettes og sendes med den brugervenlige editor. Omnisend arbejder med alle e-handelsplatforme, herunder Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce og andre.
Læs mere om Omnisend
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
monday.com er et skybaseret Work OS, hvor teams driver deres projekter og hverdagsarbejde, uanset om de er på kontoret, hjemme eller på farten.
monday.com kundedatasoftware, der hjælper med at spore, lagre og administrere alle kundeoplysninger! Nem deling af kundedata med relevante interessenter, og automatisk omdannelse af forretningskontaktlister til en organiseret adressebog i monday.com. Kundernes kontaktoplysninger kan håndteres og samles på ét sted. Smarte og visuelle tavler kan bruges til at tildele elementer, automatisere e-mails, indstille påmindelser, styrer mål og dele filer.
Læs mere om monday CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
Europas mest fleksible CRM. Efficy er en komplet og fleksibel løsning til styring af kunderelationer, der styrker dine medarbejdere.
Endelig en CRM-løsning, der lever op til din virksomheds behov. Efficy er en stor spiller på det europæiske CRM-marked. Vi har et stort udvalg af fleksible løsninger og allerede 13.500 kunder og 330.000 brugere i 60 lande. Efficy CRM er let at bruge og tilpasse til virksomheder baseret på størrelse og behov. Det betyder, at du kan udvikle din forretning på en struktureret måde. Spild ikke tid på at systematisere data – styrk dine medarbejdere og få din forretning til at vokse med Efficy CRM.
Læs mere om Efficy CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
Ens CRM (kunderelationsstyring) kan gøres enklere.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted.
Alle kontakter, tilbud, kalender, analyse af salgspipeline, alt sammen på ét sted. Perfekt organiserede data, der kan forenkle arbejde og giver et grundigt overblik over ens virksomhed. RAYNET CRM kan hjælpe sælgere og ledere: Det giver sælgere redskaberne til at vinde, og lederne får redskaberne til at overvåge virksomheden og dens fremtidige perspektiv.
Læs mere om RAYNET CRM
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
Kom i kontakt med dine kunder gennem populære beskedtjenester, SMS og taleopkald ved hjælp af Communications Platform fra CM.com.
Med Communications Platform fra CM.com kan du nå ud til din målgruppe via mobilbeskeder og taleopkald. Communications Platform er nem at integrere og designet til skalering i vækstvirksomheder. Kom i kontakt med dine kunder gennem flere forskellige beskedtjenester ved hjælp af Business Messaging API, SMS-beskeder via SMS Gateway og taleopkald via Voice API eller SIP Trunk. Kommuniker for altid gennem én enkelt forbindelse.
Læs mere om CM.com Communications Platform
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
Kundeengagement begynder med en AI-drevet personlig indkøbsoplevelse.
Exposebox blev grundlagt i 2013 af en gruppe tekniske innovatører, der ønskede at udnyttes deres ekspertise inden for maskinlæring og kunstig intelligens til at forbedre websidetilpasning, brugerrejser og den samlede e-handelsoplevelse.
Exposebox har forpligtet sig til at hjælpe virksomheder med at tilpasse deres kundelivscyklus og lære kundernes adfærd at kende gennem detaljerede analyser. Til dato er tusindvis af websider personliggjort, og der arbejdes med virksomheder i alle størrelser.
Læs mere om Exposebox
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring
CDP- og automatiseringsløsning, der giver marketingfolk mulighed for at udvikle datadrevne og personlige kunderejser via flere kanaler.
Undgå datasiloer og opret 360-graders kundeprofiler ved at samle data fra alle dine online- og offline-kilder på den kundedataplatform (CDP), som er en del af alt-i-en-softwareløsningen Mobile Marketing Cloud. Lav nemt mere personlige og automatiserede mobile marketingkampagner med specialtilpasset segmentering og drag-and-drop-workflows. Nå bredere ud ved hjælp af SMS, e-mail, WhatsApp, Twitter, Voice, Push og andre kanaler til mobilbeskeder på alle kontaktpunkter.
Læs mere om Mobile Marketing Cloud
...
Læs mere
Egenskaber
- Tilpasning
- Kundesegmentering
- Forudsigende modellering
- Kundeprofiler
- Kampagnestyring