Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år
Software til kreativ håndtering
Software til kreativ håndtering giver kreative afdelinger de rette værktøjer til projektstyring, samarbejde og effektiv fordeling af ressourcer.
Filtrer resultater (7)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
Produkttype
7 resultater
På monday.com kan man styre alle kreative arbejdsgange på ét sted. Strømlining af anmodninger, prioritering af opgaver og samarbejde uden besvær.
Læs mere om monday.com
På monday.com kan kreative teams planlægge og styre alle kampagner på en intuitiv platform, der giver en række forskellige igangværende projekter øjeblikkelig synlighed. Fuld eller delvis adgang kan gives til freelancere, kunder og kampagneledere, så alle ved nøjagtigt, hvilke opgaver de skal tage fat på og i hvilken prioritet. Fra idéskabelse af nye kampagner til analyse af a/b-testresultater, med monday.com kan kundedefinerede løsninger opbygges, så bedre datadrevne beslutninger kan træffes, uden uendelige synkroniseringsmøder.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal.
Læs mere om Bynder
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber.
Læs mere om Bynder
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams.
Læs mere om Trello
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
Asana tilbyder en af de enkleste måder at organisere og administrere arbejde på tværs af teams. Her vises, hvorfor Asana er blandt den software, der klarer sig bedst på Capterra.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner.
Læs mere om Asana
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids.
Læs mere om Wrike
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 250 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet
Læs mere om Miro
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien.
Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på.
Læs mere om Encodify
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Opgavestyring
- Fakturering og regninger
- Fildeling
- Styring af kunder
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Kommentarer/notater
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Sporing af opgavefremskridt
- Søgning/filter