17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Software til kreativ håndtering
Software til kreativ håndtering giver kreative afdelinger de rette værktøjer til projektstyring, samarbejde og effektiv fordeling af ressourcer.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Vis lokale produkter
7 resultater
Sortér efter
Bynder’s digital asset management platform helps you conquer the chaos of proliferating content. Unite. Create. Thrive.
Læs mere om Bynder
Bynder goes far beyond managing digital assets. Our digital asset management platform enables teams to conquer the chaos of proliferating content, touchpoints, and relationships in order to thrive.
With powerful and intuitive solutions that embrace the way people want to work, and a richly integrated ecosystem, we are the brand ally that unifies and transforms the creation and sharing of assets, inspiring teams, delighting customers, and elevating businesses.
Læs mere om Bynder
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams.
Læs mere om Trello
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
Asana til kreativ ledelse. Asana hjælper teams med at designe og levere inspirerende arbejde, der stemmer overens med strategiske mål.
Med Asana er det muligt at organisere arbejdet på tværs af teams i stor skala – fra daglige opgaver til strategiske tværfaglige initiativer. Asana er en af de eneste arbejdsstyringsplatforme, der omsætter mål til handling og nedbryder siloer mellem teams. Mere end 135.000 betalende kunder og millioner af gratis organisationer i 190 lande bruger Asana til at administrere alt fra virksomhedsmål til digital transformation, produktlanceringer og markedsføringskampagner.
Læs mere om Asana
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
På monday.com kan man styre alle kreative arbejdsgange på ét sted. Strømlining af anmodninger, prioritering af opgaver og samarbejde uden besvær.
På monday.com kan kreative teams planlægge og styre alle kampagner på en intuitiv platform, der giver en række forskellige igangværende projekter øjeblikkelig synlighed. Fuld eller delvis adgang kan gives til freelancere, kunder og kampagneledere, så alle ved nøjagtigt, hvilke opgaver de skal tage fat på og i hvilken prioritet. Fra idéskabelse af nye kampagner til analyse af a/b-testresultater, med monday.com kan kundedefinerede løsninger opbygges, så bedre datadrevne beslutninger kan træffes, uden uendelige synkroniseringsmøder.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids.
Læs mere om Wrike
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 250 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet
Læs mere om Miro
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater
Lokalt produkt
Brancheledende Marketing Work Management-løsninger (MWM), der hjælper interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt.
Encodify er førende inden for marketing work management (MWM). Vi pionerede MarTech i 2001 med en enkel, men genial idé, der banede vej for MWM-kategorien.
Baseret på vores no-code-teknologi har vi siden da bygget brancheførende best-practice MWM-løsninger, der hjælper alle interessenter i marketingværdikæden med at samarbejde effektivt. I dag sætter vi nye standarder ved at konvergere DAM/PIM, workflow, korrekturlæsning og projektstyring for at hjælpe kunderne med at innovere og optimere deres måde at arbejde på.
Læs mere om Encodify
...
Læs mere
Egenskaber
- Tidsregistrering
- Adgangskontrolelementer/tilladelser
- Opgaveplanlægning
- Versionskontrol
- Styring af arbejdsgange
- Fildeling
- Fakturering og regninger
- Styring af kunder
- Sporing af opgavefremskridt
- Opgavestyring
- Søgning/filter
- Kommentarer/notater