4 resultater
Bynder er en cloud-baseret løsning til marketingprofessionelle, der gerne vil forenkle administration af digitalt indhold via én central portal. Læs mere om Bynder
Udnævnt til leder af rapporten "The Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience" for 1. kvartal i 2022. Bynder er den nemmeste måde at professionelt administrere dine digitale aktiver på. Sørg for, at dine teams samarbejder i realtid med redigering og godkendelse, forenklet fildeling og lagring og automatisk formatering for forskellige kanaler og filtyper. Løsningen giver en central, cloud-baseret portal til alle virksomhedens marketingmaterialer og budskaber. Læs mere om Bynder

Egenskaber

  • Tidsregistrering
  • Projektledelse
  • Opgavestyring
  • Fakturering og regninger
  • Samarbejdsværktøjer
  • Styring af kunder
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Tidsregistrering
  • Projektledelse
  • Opgavestyring
  • Fakturering og regninger
  • Samarbejdsværktøjer
  • Styring af kunder
På monday.com kan man styre alle kreative arbejdsgange på ét sted. Strømlining af anmodninger, prioritering af opgaver og samarbejde uden besvær.
På monday.com kan kreative teams planlægge og styre alle kampagner på en intuitiv platform, der giver en række forskellige igangværende projekter øjeblikkelig synlighed. Fuld eller delvis adgang kan gives til freelancere, kunder og kampagneledere, så alle ved nøjagtigt, hvilke opgaver de skal tage fat på og i hvilken prioritet. Fra idéskabelse af nye kampagner til analyse af a/b-testresultater, med monday.com kan kundedefinerede løsninger opbygges, så bedre datadrevne beslutninger kan træffes, uden uendelige synkroniseringsmøder. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Tidsregistrering
  • Projektledelse
  • Opgavestyring
  • Fakturering og regninger
  • Samarbejdsværktøjer
  • Styring af kunder
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Det er nemt og enkelt at samarbejde, idéudvikle og centralisere kommunikationen for alt det tværfaglige teamarbejde. Mulighed for at afprøve de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt. Brugeren kan udforske mere end 250 skabeloner og interaktive rammer og hurtigt komme i gang med teamsamarbejdet Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Tidsregistrering
  • Projektledelse
  • Opgavestyring
  • Fakturering og regninger
  • Samarbejdsværktøjer
  • Styring af kunder