17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Project Tracking Software

Project Tracking Software hjælper teams med at samarbejde om projektrelaterede opgaver og holde styr på projektafslutning, budget, tid og udgifter samt ressourcefordeling.

Danmark Vis lokale produkter
13 resultater
Danmark Lokalt produkt
State-of-the-art Professional Services Automation: Projektstyring, fakturering, rapportering og fremragende tidsregistrering. Læs mere om TimeLog
Er du på udkig efter en løsning, der løfter dine forretningsprocesser fra aftale til faktura? TimeLog er den førende PSA-software til projektbaserede virksomheder. Den kombinerer den mest brugervenlige tidsregistrering med avanceret projektstyring, fakturering, ressourcestyring, skudsikker rapportering og meget mere. TimeLog er den mest effektive løsning for konsulentvirksomheder, der er på udkig efter den bedste software med integrationer til førende løn- og økonomisystemer. Læs mere om TimeLog

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Et visuelt samarbejdsværktøj, der skaber et fælles perspektiv for teamet på et hvilket som helst projekt på en sjov, fleksibel og givende måde.
Fra salg og marketing til HR og drift kan teams designe og tilpasse Trello til deres unikke behov og arbejdsmetoder. Og med mere end 100 integrationer med andre vigtige værktøjer som Google Drive, Slack, Jira og meget mere er Trello et levende projektcenter for samarbejde på tværs af teamet, uanset hvor arbejdet foregår. Trello bringer glæde til teamsamarbejdet ved at gøre det åbent og nemt at dele på tværs af tavler og teams. Læs mere om Trello

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Asana til projektplanlægning. Spor arbejdet fra start til slut, så dit team forbliver synkroniseret med tidsplanen for at nå deres mål.
Asana er et værktøj til projektsporing, der hjælper teams med at organisere deres arbejde, lige fra daglige opgaver til strategiske initiativer. Med Asana er det muligt at samle alt arbejdet og alle teams på ét sted, uanset hvor man er. Mulighed for at organisere arbejdet som man helst vil have det, lige fra lister til tavler, kalendere og gantt-diagrammer. Brugeren slutter sig til mere end 135.000 betalende organisationer og millioner af teams i 190 lande, der bruger Asana til at få mere fra hånden. Det tager blot et par minutter at komme i gang med at prøve Asana. Læs mere om Asana

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Fra basale projekter til kompleks porteføljestyring – teams kan leverer bedre arbejde, når de bruger monday.coms åbne platform.
monday.com Work OS er en åben platform, der bringer teams sammen med kundetilpassede løsninger for at bryde kommunikationsbarrierer, flytte projekter fremad og få alle involverede på samme side. Nem adgang til alle statusopdateringer, budgetgodkendelser og mere på én platform, så man hurtigt kan se, hvor hele teamets arbejde står. Uanset om man er hjemme, på kontoret eller på farten uden wifi, giver monday.com mulighed for hurtigt at få adgang til vigtige oplysninger og træffe bedre datadrevne beslutninger. Læs mere om monday.com

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Håndtér projekter og forbedr arbejdsgange med Wrikes arbejdsstyringssoftware. Fjern barrierer, find klarhed og overgå mål.
Skab en bedre måde at arbejde på med Wrike arbejdsstyringssoftware. Automatiser tidskrævende administrative opgaver, så du kan fokusere på det arbejde, der betyder mest. Få projekter og arbejdsgange i gang med færdigbyggede skabeloner, øg samarbejdet med intuitive kommunikationsværktøjer og øg synligheden med forskellige projektvisninger. Visualiser projekter med Gantt-diagrammer eller Kanban-tavler og hold interessenter informeret med automatiseret rapportering og statusopdateringer. Alt er muligt med Wrike ved din fingerspids. Læs mere om Wrike

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
NetSuite, der er blandt verdens førende skybaserede ERP'er, giver brugerne det overblik og den kontrol, de behøver for at kunne tage informerede beslutninger og være sikre i deres evne til at vækste.
NetSuite er en skybaseret alt-i-én-løsning til forretningsstyring, der hjælper mere end 32.000 organisationer med at styrke effektiviteten via automatisering af centrale processer og indsigt i realtid i operationelle og økonomiske resultater. Med én samlet, integreret pakke af applikationer til styring af regnskab, ordrebehandling, lagerbeholdning, produktion samt forsyningskæde og lageraktiviteter giver NetSuite virksomheder det fulde overblik og kontrol over deres forretningsaktiviteter. Læs mere om NetSuite

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsbaserede whiteboards, hvor teams får klaret arbejdet.
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Softwaren hjælper til at forenkle arbejdsgangene, optimere daglige rutiner og holde fokus på resultaterne ved at spore fremgang i Miro board. Miro gør det hurtigt at organisere opgaver fra forskellige kanaler og kortlægge dem på et digitalt whiteboard. Brugeren kan drage fordel af effektive integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable og meget mere. Mere end 250 færdige skabeloner hjælper brugeren godt i gang på et øjeblik! Læs mere om Miro

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
MeisterTask er et enkelt og sikkert opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agile projektledelsesteams af enhver størrelse.
MeisterTask er et webbaseret opgave- og projektstyringsværktøj, der er perfekt til agil projektledelse. En smukt designet grænseflade, intuitiv funktionalitet, indbygget projektdokumentation og problemfri integration med andre forretningsværktøjer gør det til et logisk valg for projektteams, der ønsker at få mere gjort sammen. MeisterTask er en Trusted Cloud-certificeret tjeneste og overholder strenge standarder for privatliv og online datasikkerhed: GDPR i Europa og CCPA i USA. Læs mere om MeisterTask

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
En åben kildekode-pakke af integrerede apps til administration af CRM, POS, Websted, ehandel, Salg, Regnskab, Lager, HR, Marketing og mere.
Odoo er en fuldt integreret, brugerdefinerbar åben kildekode-software, der er fyldt med professionelt designede, brugervenlige forretningsprogrammer. Odoos intuitive database er i stand til at opfylde et flertal af forretningsbehov, såsom CRM, Salg, Projekt, Produktion, Lagerbeholdning og Regnskab, bare for at nævne nogle få. Odoo er en alt-i-en softwareløsning, der er designet til at opfylde behovene i enhver virksomhed, uanset størrelse (eller budget). Læs mere om Odoo

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Arkitekter, ingeniører og byggefolk bruger software fra Bluebeam til at udføre projekter hurtigere, reducere risici og maksimere investeringsafkastet.
Revu er Bluebeams grundlæggende projekteffektivitets- og samarbejdsløsning til pc’er, der giver dig mulighed for at oprette, redigere, markere og organisere PDF-filer sammen med projektdeltagere. Revu indeholder også Studio, hvor du kan samarbejde sikkert i realtid med teammedlemmer hvor som helst i verden. Vores seneste version, Revu 21, er inkluderet i alle Bluebeam-abonnementer. Bluebeam Cloud er en ny pakke med skybaserede løsninger, der problemfrit kan forbindes til dine dokumenter og værktøjssæt i Revu. Med Cloud kan du arbejde hvor som helst via web- eller iOS-enhed – helt uden behov for opsætning eller installation. Læs mere om Bluebeam Revu

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Avanceret løsning, der er designet til effektivt samarbejde, kommunikation, socialt netværk og arbejdsgangs- og vidensstyring.
Sikker, nøglefærdig intranetløsning til små og mellemstore virksomheder, designet til effektivt samarbejde, kommunikation, sociale netværk, forretningsproces og vidensstyring. Giver mulighed for bedre videnskontinuitet ved at flytte data fra netværkssiloer og lokale drev til ét beskyttet, centraliseret lager. Wikis, blogs og fora sikrer socialt aktiverede vidensbaser for forbedret teamwork. Læs mere om Bitrix24

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Business Plan Software til Windows. Generer din komplette økonomiske fremskrivning efter land og økonomisk sektor. Sprog: Engelsk, fransk, spansk.
Business Plan Software. Det genererer den finansielle prognose fremskrivning, herunder budgetter, finansiel evaluering og pengestrøm efter land og økonomisk sektor. Den bruger Excel og Word og har en online manual med eksempler, cases og referencer. Dit projekt er på din pc og ikke i skyen. Intet abonnement, kun én betaling. Lande: alle, Valuta: alle, grænseflade- og rapporteringssprog: engelsk, fransk, spansk, italiensk, o portugisisk. Læs mere om Intecplan

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Læs mere om VOGSY

Egenskaber

  • Statussporing
  • Aktivitetssporing
  • Opgaveplanlægning
  • Flere projekter
  • Tidsregistrering for projekt
  • Styring af arbejdsgange
  • Beskeder/meddelelser
  • Prioritering
  • Planlægning af projekt
  • Opgavestyring