17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Software til organisationsplaner
Software til organisationsplaner muliggør grafisk præsentation af virksomhedsstruktur sammen med relationerne mellem drift, aktiviteter, funktioner og medarbejdere. Brug Capterra til at finde den rette Software til organisationsplaner til din forretning i Danmark. Læs mere Læs mindre
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (6)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
Prismuligheder
6 resultater
Sortér efter
monday.com er en åben platform, der leverer brugerdefinerede løsninger til alle HR-behov fra organisationsdiagrammer til teambuilding på ét sted.
Den åbne platform, monday.com, gør det muligt for HR-ledere at bygge brugerdefinerede løsninger til alle deres teams behov. Rekrutteringsprocessen for alle kandidater kan hurtigt spores, nye medarbejdere kan nemt onboardes med færdigbyggede skabeloner, teambuilding-aktiviteter kan dokumenteres for at engagere nuværende medarbejdere, og detaljerne kan opbevares for alle medarbejdere på farvekodede tavler. Endelig kan man integrere monday.com med G Suite og flere end 30 værktøjer, som man allerede bruger, så platformen problemfrit supplerer nuværende arbejdsgange.
Læs mere om monday.com
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling
Alt kan forklares visuelt med Miro. Mulighed for at prøve en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til kortlægning og diagrammering
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Brugeren kan kortlægge processer, systemer, arbejdsgange, sitemaps og meget mere. Det er muligt at bygge fra bunden på et brugervenligt, uendeligt stort lærred, eller anvende de mere end 250 skabeloner for at komme hurtigt i gang. Brugeren kan gøre brug af de dybe integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch og meget mere for at gøre teamsamarbejdet mere produktivt.
Læs mere om Miro
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter.
Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces.
Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder.
Læs mere om Deel
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Et organisationsdiagram er et diagram, der viser en virksomheds ledelsesstruktur og organisationshierarki.
Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed.
Android- og iOS-apps er tilgængelige.
Læs mere om Sage HR
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling
Freshteam er en brugervenlig HR-software, der hjælper med at ansætte og onboarde toptalenter og at administrere medarbejderdata, dokumenter og fridage.
Freshteam er en intuitiv, brugervenlig HR-software til en fornuftig pris fra Freshworks, der hjælper med at rekruttere, onboarde og administrere medarbejderoplysninger, samtidig med at den også dækker arbejdsgange relateret til management og offboarding. Det giver mulighed for at tiltrække de bedste talenter gennem flere kanaler, såsom et karrierewebsted, jobtavler, sociale mediekanaler, e-mails osv., interviewe og ansætte superstjerner samt onboarde dem. HR kan også oprette en medarbejdermappe, lave organisationsdiagrammer og håndtere medarbejderes fridage.
Læs mere om Freshteam
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-medarbejderoplevelsessoftware til små og mellemstore virksomheder.
niikiis er en konfigurerbar alt-i-en-software til medarbejderoplevelser for små og mellemstore virksomheder. Med den kan medarbejderens processer og tidsforbruget på timesedler til intern kommunikation strømlines. niikiis dækker alle SMV’ers behov for at håndtere folk, fra rekruttering til afslutningsinterviewet. niikiis kan gøre små og mellemstore virksomheder mere effektive med en intuitiv plug&play-løsning, der kan spare tid og penge både individuelt og på virksomhedsniveau.
Læs mere om niikiis
...
Læs mere
Egenskaber
- Skabeloner
- Interaktive elementer
- Versionskontrol
- Træk og slip
- Medarbejderfotos
- Publicering/deling