Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Systemer til booking af personaleferie

Systemer til booking af personaleferie gør det muligt for organisationer at administrere medarbejderes fridage, udfærdige orlovspolitikker og automatisere godkendelsen af anmodninger om orlov. Brug Capterra til at finde de rette Systemer til booking af personaleferie til din forretning i Danmark.

Danmark Vis lokale produkter

6 resultater

Calamari er integreret med Slack, JIRA, G Suite og Office 365. Styring af HR-optegnelser, ferie, ferieafholdelse, deltagelse og administrering af timesedler. Læs mere om Calamari
Calamari er en HR-styringssoftware, der gør det nemmere at administrere medarbejdere. Det gør det muligt at planlægge og spore alle typer fravær. Sporing af deltagelse ved hjælp af QR-koder og iBeacons. Man kan få besked om kommende fravær og anmodninger om fridage. Calamari støtter virksomheder med kontorer i flere lande og på flere lokaliteter og understøtter rollebaseret sikkerhed. Appen er integreret med projektstyringsværktøjer som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp og Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov
BambooHR har integreret ATS som en del af den prisbelønnede, skybaserede HR-informationssoftwarepakke
BambooHR tilbyder nem, integreret ATS som en del af den prisbelønnede, skybaserede HR-platform. Onboarding-værktøjer, e-signaturer, styring af ferieafholdelse, præstationsstyring samt nem rapportering og en praktisk mobilapp giver friheden til at udføre godt arbejde. HR-medarbejdere frigives fra datastyringsspiralen og bliver mere velfungerende, mere effektive og mere menneskelige. For at se en demo og starte en gratis prøveperiode kan man ringe til os. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Alt om regneark eller papirformularer kan glemmes. Sage HR håndterer anmodninger og godkendelser digitalt og sporer dem derefter i delte kalendere og rapporter. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov
Freshteam er en brugervenlig HR-software, der hjælper med at ansætte og onboarde toptalenter og at administrere medarbejderdata, dokumenter og fridage.
Freshteam er en intuitiv, brugervenlig HR-software til en fornuftig pris fra Freshworks, der hjælper med at rekruttere, onboarde og administrere medarbejderoplysninger, samtidig med at den også dækker arbejdsgange relateret til management og offboarding. Det giver mulighed for at tiltrække de bedste talenter gennem flere kanaler, såsom et karrierewebsted, jobtavler, sociale mediekanaler, e-mails osv., interviewe og ansætte superstjerner samt onboarde dem. HR kan også oprette en medarbejdermappe, lave organisationsdiagrammer og håndtere medarbejderes fridage. Læs mere om Freshteam

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov
Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer.
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Styring af politik for orlov