Vi har hjulpet danske virksomheder
med at vælge bedre software i 15 år

Systemer til booking af personaleferie

Systemer til booking af personaleferie gør det muligt for organisationer at administrere medarbejderes fridage, udfærdige orlovspolitikker og automatisere godkendelsen af anmodninger om orlov. Brug Capterra til at finde de rette Systemer til booking af personaleferie til din forretning i Danmark.

Danmark Vis lokale produkter

8 resultater

Onlinesystem til effektiv styring af medarbejderfravær, arbejdstider og personlige filer. Læs mere om HRnest
HRnest er en intuitiv software, der understøtter det daglige arbejde i HR-afdelingerne. Med det gøres det muligt for medarbejdere nemt at indsende deres ferieanmodninger, mens arbejdsgiveren kan overvåge brugen af orlov, registrere arbejdstid, oprette tidsplaner for hele virksomheden og administrere medarbejdernes personlige filer. Databasen er fuldt kompatibel med verdens førende datasikkerhedsstandarder (herunder GDPR) og kan tilgås døgnet rundt fra enhver lokation eller enhed. Læs mere om HRnest

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Calamari is integrated with Slack, JIRA, G Suite, and Office365 thanks to which you can track your HR records, vacation, PTO easier. Læs mere om Calamari
Calamari is an HR management software that makes people management easier. It allows for planning and tracking of all types of absences. You can get notifications about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Læs mere om Calamari

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Team Management for developers. Simplified and automated Læs mere om Teamplify
Teamplify is a productivity suite for software development teams. Know your team's pulse with Team Analytics. Save precious meeting time with Smart Daily Standup. Always know how long tasks take with Effortless Time Tracking. Plan ahead with time off in mind, thanks to built-in Time Off management. Works with your existing team tools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google, and others - 12 integrations included. Læs mere om Teamplify

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
BambooHR har integreret ATS som en del af den prisbelønnede, skybaserede HR-informationssoftwarepakke
BambooHR tilbyder nem, integreret ATS som en del af den prisbelønnede, skybaserede HR-platform. Onboarding-værktøjer, e-signaturer, styring af ferieafholdelse, præstationsstyring samt nem rapportering og en praktisk mobilapp giver friheden til at udføre godt arbejde. HR-medarbejdere frigives fra datastyringsspiralen og bliver mere velfungerende, mere effektive og mere menneskelige. For at se en demo og starte en gratis prøveperiode kan man ringe til os. Læs mere om BambooHR

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Sage HR er en prisbelønnet HR-administrationsløsning, der forenkler HR.
Alt om regneark eller papirformularer kan glemmes. Sage HR håndterer anmodninger og godkendelser digitalt og sporer dem derefter i delte kalendere og rapporter. Sage HRs brugervenlige navigation og brugerdefinerbare dashboard kan stoles på for problemfri automatisering af opgaver, eliminering af afhængighed af Excel-ark, fremmelse af softwareanvendelse og reducering af e-mailhyppighed. Android- og iOS-apps er tilgængelige. Læs mere om Sage HR

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Freshteam er en brugervenlig HR-software, der hjælper med at ansætte og onboarde toptalenter og at administrere medarbejderdata, dokumenter og fridage.
Freshteam er en intuitiv, brugervenlig HR-software til en fornuftig pris fra Freshworks, der hjælper med at rekruttere, onboarde og administrere medarbejderoplysninger, samtidig med at den også dækker arbejdsgange relateret til management og offboarding. Det giver mulighed for at tiltrække de bedste talenter gennem flere kanaler, såsom et karrierewebsted, jobtavler, sociale mediekanaler, e-mails osv., interviewe og ansætte superstjerner samt onboarde dem. HR kan også oprette en medarbejdermappe, lave organisationsdiagrammer og håndtere medarbejderes fridage. Læs mere om Freshteam

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Omfattende HCM-system med fordele, uddannelse, rekruttering, løn- og ansættelsesløsninger samt komplette rapporterings- og analysemuligheder.
Sage People gør det muligt for mellemstore virksomheder at administrere deres højt værdsatte arbejdsstyrker gennem det omfattende HCM-systemet (menneskelig kapitalstyring) i skyen. Det gør det muligt for organisationer at transformere den måde, de erhverver, engagerer, administrerer og udvikler deres medarbejdere på, fra en lokal til en multinational skala. Sage People er bygget på en stærk Salesforce-platform og bakket op af mere end 30 års Sage-erfaring inden for HR-IT-administration. Det kan hurtigt implementeres – typisk på ca. 90 dage – og er nemt at bruge og tilpasse. Læs mere om Sage People

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov
Danmark Lokalt produkt
Smartplan

Smartplan

(0) Danmark Lokalt produkt
Smartplan hjælper virksomheder væk fra Excel og over i et online vagtplanlægningssystem. Derudover tilbyder Smartplan både kommunikation, tidsregistrering, lønkørsel og meget mere.
Smartplan er et intuitivt, cloud-baseret vagtplanlægningsværktøj med stor fokus på brugervenlighed. I Smartplan er der gode muligheder for kommunikation mellem medarbejdere og administratorer, fraværshåndtering i form af eksempelvis ferie, sygdom eller afspadsering samt lønkørsel til en række forskellige lønsystemer. Derudover giver Smartplans stempelur en sikkerhed i forhold til, at medarbejdernes tidsregistrering altid er korrekt. Medarbejderne stempler blot ind og ud, når de møder og går hjem. Læs mere om Smartplan

Egenskaber

  • FMLA-administration
  • Kontrol over godkendelsesproces
  • Selvbetjeningsportal
  • Medarbejderplanlægning
  • Styring af politik for orlov