17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software

Software til baggrundstjek

Software til baggrundstjek hjælper organisationer med at bekræfte følsomme oplysninger videregivet af organisationer eller enkeltpersoner, når de ansøger om arbejde eller sælger tjenesteydelser. Brug Capterra til at finde den rette Software til baggrundstjek til din forretning i Danmark.

2 resultater
Løn og ansættelsesadministration bygget til den globale arbejdsstyrke.
Deel er et globalt løn- og ansættelsesadministrationssystem bygget til geografisk spredte teams, hvor alle, overalt, kan blive ansat og betalt. Øjeblikkelig ansættelse af fuldtidsansatte eller uafhængige kontrahenter over hele verden på få minutter. Med Deel tager virksomheder sig af lønudbetalinger og opretter lokale juridiske kontrakter i over 150 lande ved hjælp af en teknologiaktiveret selvbetjeningsproces. Deel betjener mere end 3.500 kunder, fra SMV’er til børsnoterede virksomheder. Læs mere om Deel

Egenskaber

  • Ansættelsesscreening
  • Statussporing
  • Referencekontrol
  • Selvbetjeningsportal
  • Baggrundsscreening
  • Integration af screeningstjenester
  • Online applikationer
  • Rapportering og statistik
  • Batchbehandling
  • Lejerscreening
One-stop-shop compliance system, der dækker alle virksomheders behov i KYC/AML compliance spørgsmål.
KYCAID er et omfattende compliance management system, der dækker behov inden for mange populære forretningsområder dikteret af regulatorer og internationale compliance standarder. Det tilbyder en online identifikationstjeneste med et fallback til en personlig compliance manager. På denne måde giver Kycaid hurtig og sikker verifikation uden at reducere konverteringer, hvilket samtidig vil spare din virksomhed for mange risici. Læs mere om Kycaid

Egenskaber

  • Ansættelsesscreening
  • Statussporing
  • Referencekontrol
  • Selvbetjeningsportal
  • Baggrundsscreening
  • Integration af screeningstjenester
  • Online applikationer
  • Rapportering og statistik
  • Batchbehandling
  • Lejerscreening