17 års erfaring med at hjælper virksomheder med at
vælge bedre software
Customer Journey Mapping Tools
Customer Journey Mapping Tools gør det muligt at visualisere og analysere kundeoplevelser på tværs af alle kontaktpunkter og kanaler.
Capterra leverer objektive, uafhængig undersøgelser samt anmeldelser fra verificerede brugere. Det kan hænde, at vi modtager et henvisningshonorar, når du besøger en leverandørs side via vores links.
Få mere at vide
Filtrer resultater (3)
Tilgængelige lande
Lande, hvor produktet er tilgængeligt. Bemærk: Kundeservice er måske ikke tilgængelig i dette land.
Danmark
De Forenede Arabiske Emirater
Afghanistan
Antigua og Barbuda
Albanien
Armenien
Argentina
Østrig
Australien
Aserbajdsjan
Sprog
Prismuligheder
3 resultater
Sortér efter
En af de førende onlineplatforme med samarbejdsorienterede whiteboards til kortlægning af kunderejsen
Miro er en af de førende platforme med samarbejdsorienterede whiteboards til teams af enhver størrelse og anvendes af mere end 30 millioner brugere verden over. Mulighed for at øge den tværfaglige samordning med kortlægning af kunderejsen i samarbejde. Softwaren giver mulighed for at nedbryde siloer og gøre det muligt for distribuerede teams at opbygge, gentage og vedtage strategier hurtigere end tidligere. Brugeren kan anvende de omfattende integrationer og mere end 250 færdige skabeloner til at begynde samarbejdet på få sekunder!
Læs mere om Miro
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundesegmentering
- Adfærdsanalyse
- Samarbejdsværktøjer
- Import/eksport af data
- Styring af kundeoplevelser
- Præstationsmåling
- Rapportering og statistik
- Kundeprofiler
Undersøgelser kan gøres til dialoger med chat-lignende undersøgelser. Bedre kommunikation med kunder og medarbejdere.
SurveySparrow giver mulighed for at omdanne spørgeundersøgelser til dialog. Med et samtaleinterface gør SurveySparrow det muligt for brugere at oprette og dele engagerende, mobilvenlige spørgeundersøgelser, som giver en chat-lignende oplevelse.
SurveySparrow tilbagevendende spørgeundersøgelser muliggør udsendelsen af spørgeundersøgelser med jævne mellemrum, så pulsen hos kunder eller medarbejdere kan måles.
Med nemme delingsmuligheder giver SurveySparrow mulighed for at dele undersøgelser på tværs af web, mobil, social og e-mail for nemt at indsamle feedback fra en målgruppe.
Læs mere om SurveySparrow
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundesegmentering
- Adfærdsanalyse
- Samarbejdsværktøjer
- Import/eksport af data
- Styring af kundeoplevelser
- Præstationsmåling
- Rapportering og statistik
- Kundeprofiler
Opret kunderejsekort, personas og interessentkort online. Samarbejd og del rejser med kolleger og præsenter dem for kunder.
Smaply er et rejsekortlægningsværktøj til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre deres kundeoplevelse og udbrede designtænkning i deres organisation.
Fleksible redaktører | samarbejde | live deling | feedback mode | professionel eksport | flere personas | dataintegrationer | API | kurser | Support | Indkøb | Coaching timer | Pr. brugerpris | Engelsk & spansk | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Skabeloner & branchespecifikke eksempler
Læs mere om Smaply
...
Læs mere
Egenskaber
- Kundesegmentering
- Adfærdsanalyse
- Samarbejdsværktøjer
- Import/eksport af data
- Styring af kundeoplevelser
- Præstationsmåling
- Rapportering og statistik
- Kundeprofiler